Διασκεδάζουμε

May the Force be With You..

Πρέπει να ήμουν γύρω στα 5 όταν ο μπαμπάς μου με πήρε πρώτη φορά από το χέρι και με πήγε σινεμά…Λάτρης εκείνος του κινηματογράφου για χρόνια και ειδικότερα των ταινιών επιστημονικής φαντασίας θέλησε να με συστήσει σε αυτόν τον μαγικό κόσμο. Σήμερα, όταν το σκέφτομαι, πιστεύω πως μέσα του ονειρευόταν πως μια μέρα θα μεγάλωνα και θα βλέπαμε μαζί πολλές πολλές ταινίες και θα ταξιδεύαμε παρέα σε μαγικούς κόσμους! Η πρώτη εκείνη ταινία που είδαμε μαζί το Superman…αυτό ήταν…μαγεύτηκα, ερωτεύτηκα, ταξίδεψα και από τότε οι ταινίες επιστημονικής φαντασίας έγιναν για μένα το αγαπημένο μου είδος ταινιών. 40 χρονών σήμερα και ακόμα τις κυνηγάω όπου τις βρω! Λάτρεψα το παραμύθι, το όνειρο, τις μαγικές ιστορίες πέρα από αυτόν τον κόσμο…
Όταν αποκτήσαμε το πρώτο μας βίντεο στο σπίτι η πρώτη ταινία που είδαμε ήταν ο Ε.Τ. Το μικρόβιο είχε περάσει και στη δική μου γενιά – ακριβώς όπως το είχε ονειρευτεί ο μπαμπάς μου. Οι μεγάλοι σκηνοθέτες όπως o Steven Spielberg & o George Lucas έγιναν και οι δικοί μου αγαπημένοι. Ο συνδυασμός των ταινιών με τη μουσική – άλλη μεγάλη αγάπη των γονιών μου – έγινε για μένα όνειρο που με ταξίδευε κάθε φορά.
Έμαθα από πολύ μικρή να αγαπώ την κλασσική μουσική και ειδικά τη συμφωνική μουσική, εκείνη που πλημμυρίζει με ένταση και ενέργεια το χώρο, εκείνη που παίζεται από μεγάλες ορχήστρες, που σε «σηκώνει» και σε μεταφέρει αλλού…εκείνη που συνόδευε συνήθως και τις ομορφότερες ταινίες που είχα δει.
Περιττό είναι λοιπόν να αναφέρω πως καθώς μεγάλωνα το Star Wars έγινε για μένα μια από τις αγαπημένες μου ταινίες. Δεν θυμάμαι πόσο χρονών ήμουν όταν είδα το πρώτο μου Star Wars. Θυμάμαι όμως πως το αγάπησα αμέσως!!! Αγάπησα τα πάντα σε αυτό: την ιστορία, το παραμύθι, τους χαρακτήρες, τα εφέ, τη μουσική…όταν ξεκινούσε κάθε φορά και τα γράμματα ξεκινούσαν να «ταξιδεύουν» στο διάστημα ένιωθα πως έμπαινα σε έναν μαγικό κόσμο – νομίζω πως κάθε fan του Star Wars καταλαβαίνει ακριβώς τι περιγράφω.
Είδα την τελευταία τριλογία πριν από πολλά χρόνια, όπως οι περισσότεροι. Χωρίς δεύτερη σκέψη και δισταγμό εννοείται λοιπόν πως όταν είδα το πρώτο trailer της 7ης ταινίας που επρόκειτω να κυκλοφορήσει περίμενα με απίστευτη ανυπομονησία να δω την ταινία.
Εχτές το βράδυ στις 23.30 παρέα λοιπόν με τον άνθρωπο που με έκανε να αγαπήσω το Star Wars – το μπαμπά μου – μπήκαμε στο σινεμά για να δούμε το 7ο επεισόδιο του Star Wars…. Όχι, δεν υπάρχουν spoilers εδώ για να σας το χαλάσω. Θα κρατήσω τα καίρια σημεία κρυφά για να τα απολαύσετε μόνοι σας.
Η ταινία ήταν εκπληκτική. Ήμουν σίγουρη πως θα ήταν και δεν με απογοήτευσε στο ελάχιστο. Για 2 ώρες και κάτι έμεινα καρφωμένη στην οθόνη σαν παιδάκι που βλέπει για πρώτη φορά κάτι πραγματικά θαυμαστό. Εκείνο που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν ο κόσμος που παρακολουθούσε μαζί μου…μόλις άρχισαν τα γράμματα να ταξιδεύουν στο διάστημα…μόλις φάνηκε για πρώτη φορά μετά από τόσα χρόνια ο τίτλος «Star Wars» στην οθόνη ο κόσμος άρχισε να χειροκροτεί, να φωνάζει με ενθουσιασμό, να σφυρίζει…με έπιασαν τα γέλια και μέσα μου ανακουφίστηκα και λιγάκι γιατί προφανώς και δεν το περίμενα μόνο εγώ με τόση ανυπομονησία. Ο μπαμπάς μου δίπλα μου επίσης ενθουσιασμένος…

993861_10154491346549832_928224535349100022_n

Μόλις εμφανίστηκε στην οθόνη ο Harrison Ford οι ίδιες αντιδράσεις. Οι ίδιες και για κάθε πρωταγωνιστή της αρχικής τριλογίας (εμφανίζονται σχεδόν όλοι). Ο κόσμος δεν σταμάτησε να αντιδρά στις σκηνές ή τις ατάκες που του έκαναν εντύπωση…γέλια, συγκίνηση…σαν να βρισκόμασταν σε ένα απόλυτα interactive περιβάλλον με όλα όσα συνέβαιναν στην ταινία…υπέροχο!

Όταν μερικές φορές μιλάω για το Star Wars ο άντρας μου – ο οποίος δεν έχει δει ποτέ του ούτε ένα επεισόδιο από την αρχή ως το τέλος – με πειράζει συνέχεια. Πως να του εξηγήσω όμως; Αυτή τη μαγεία ή την αφήνεις να σε παρασύρει ή την προσπερνάς θεωρώντας πως είναι κάτι χαζό. Χαζό; Ναι, μπορεί…μπορεί να είναι υπερβολικό αλλά είναι ένα υπέροχο υπέροχο παραμύθι και για να αγαπήσετε το Star Wars πρέπει να σας αρέσουν τα παραμύθια, τα τρελά απίστευτα παραμύθια.

Η μεγάλη μου κόρη έχει «κολλήσει» το μικρόβιο του Star Wars ήδη. Έχει πολλές απορίες, προσπαθεί να δει τις προηγούμενες ταινίες και θέλει διακαώς να δούμε και μαζί τη νέα ταινία. Αποφάσισα να της κάνω το χατίρι, να την αφήσω να εντυπωσιαστεί και να ταξιδέψει όπως ταξίδεψα κι εγώ όταν ήμουν παιδί. Ας μην καταλάβει πολλά από όσα συμβαίνουν στην ταινία. Ας έχει δει κομμάτια μόνο από την αρχική τριλογία και τα prequels. Αυτή τη φορά θα το δούμε σε 3D, όπως της αρέσει να βλέπουμε πάντα τις ταινίες στο σινεμά. Και θα είναι και για μένα μια ακόμα απολαυστική εμπειρία… Κάθε φορά που το συζητάω μαζί της χαμογελάω σαν χαζή.

Εχτές ήταν μια υπέροχη βραδιά. Ήταν υπέροχη για πολλούς λόγους. Ήταν υπέροχη κυρίως γιατί μοιράστηκα αυτήν την εμπειρία με τον μπαμπά μου, με τον άνθρωπο που με πήρε από το χέρι και μου γνώρισε αυτόν τον μαγικό κόσμο. Και τώρα, τόσα χρόνια μετά μπορέσαμε να το μοιραστούμε για μια ακόμα φορά μαζί…να χαρούμε, να συγκινηθούμε, να ταξιδέψουμε παρέα…όπως θα πάρω κι εγώ την μεγάλη μου κόρη από το χεράκι και θα της μάθω κι εγώ αυτόν τον μαγικό κόσμο. Γιατί μερικά πράγματα είναι υπέροχο να περνάνε από γενιά σε γενιά.
Νομίζω πως αυτή είναι και η ομορφιά του Star Wars. «Έδεσε» τόσες γενιές μεταξύ τους σε αυτόν τον δεσμό της αγάπης για το φανταστικό αυτό παραμύθι, τις οδήγησε σε έναν μαγικό κόσμο όπου η αγάπη, το μίσος, το Φως και το Σκοτάδι συναντιούνται και μάχονται ως το τέλος του κόσμου και ακόμα παραπέρα. Ήρωες εμπνευσμένοι από την Ελληνική Μυθολογία, την τραγωδία και φυσικά την ιδιοφυή φαντασία ενός ανθρώπου που κατάφερε να δημιουργήσει κάτι που δεν νομίζω πως μπορεί να επαναληφθεί ποτέ, μια νέα κουλτούρα που συμπαρέσυρε γενιές και γενιές και θα συνεχίσει ελπίζω να το κάνει για πολλά χρόνια.
Το νέο Star Wars είναι εκπληκτικό από κάθε άποψη. Εγώ κρατώ την συγκίνηση, την παρουσία σχεδόν όλων των αρχικών πρωταγωνιστών που ήταν πραγματικά ξεχωριστή και φυσικά τη μουσική του John Williams που για μια ακόμα φορά «έντυσε» αριστουργηματικά το σύνολο δίνοντάς του αληθινή πνοή…Αυτό το soundtrack σίγουρα θα προστεθεί στην συλλογή μου παρέα με πολλά άλλα (είπαμε, πέρασε και το μικρόβιο της αγάπης για τη συμφωνική μουσική).
Αν είστε fan είμαι σίγουρη πως ή το είδατε ήδη ή σκοπεύετε να το δείτε. Αν πάλι δεν είχατε ως σήμερα επαφή το μόνο που έχω να σας συμβουλέψω είναι να δείτε τουλάχιστον την 1ητριλογία, την αρχική και έπειτα να σπεύσετε να δείτε το The Force Awakens. Ανακάλυψα και ένα super video όπου μπορείτε να δείτε στα γρήγορα την ιστορία από την αρχή!
Θυμηθείτε…είναι απλά ένα μεγαλειώδες παραμύθι που όμοιό του δεν θα δείτε ποτέ άλλοτε. Είναι μεγαλειώδες, ναι, αυτήν την λέξη έψαχνα να βρω…απλά Μεγαλειώδες! Αφήστε το να σας παρασύρει και…
May the Force be with You!!!! 

 

Σχολιάστε