Συνταγές

Τα Soft Cookies Merenda της Μάρθας!

Ότι είμαι μαλωμένη γενικότερα με την κουζίνα όποιος με ξέρει το γνωρίζει. Υπάρχει όμως κάτι που αγαπώ…τα γλυκά! Αγαπώ όχι μόνο να τα τρώω αλλά και να τα φτιάχνω. Ο Νίκος έχει αναλάβει στο σπίτι μας τα «αλμυρά» λοιπόν και εγώ τα γλυκά!

Ακόμα όμως και στα γλυκά η αλήθεια είναι πως ψάχνω πάντα να βρω τα πιο εύκολα ή μάλλον τα λιγότερο μπελαλίδικα. Όταν λοιπόν η φίλη μου η Μάρθα ανέβασε συνταγή στο Blog της με 3 μόνο υλικά για απίθανα μπισκότα δεν μπορούσα παρά να δοκιμάσω! Και ιδού απίθανα Soft Cookies Merenda:

biskota_merenta.jpg

Όπως προβλεπόταν η πρώτη φουρνιά μου έγινε λίιιιιγο πιο τραγανιστή αλλά η δεύτερη έγινε απίστευτα μαλακή!!! Τα κορίτσια πήραν το πρωί μερικά και στο σχολείο (η Νεφέλη δήλωσε πως οι συμμαθητές της ξετρελάθηκαν).

Η Αλεξάνδρα δεν ξέρω ακόμα γιατί δεν έχει επιστρέψει από το σχολείο για σήμερα. Εχτές όμως όταν με ρώτησε τη φτιάχνω και της είπα «Κουλουράκια με μερέντα» δήλωσε: «Όχι κουλουράκια μαμά…ΜΠΙ-ΣΚΟ-ΤΑ!»…Ε,ναι! Είναι σημαντικό να είμαστε ακριβολόγοι!

Βρείτε την απίθανη συνταγή της Μάρθας εδώ! Έρχεται και δική μου συνταγή για brownies που θα γλύφετε τα δάχτυλά σας…(κοίτα να δεις που άνοιξα νέα κατηγορία στο blog με τίτλο «Συνταγές»!!)

Καλή απόλαυση!

4 thoughts on “Τα Soft Cookies Merenda της Μάρθας!

  1. Νομίζω πρέπει να κάνουμε κάποιο γκρουπ, σύλλογο, ομάδα δεν ξέρω με όλες μας που δεν τα πάμε καλά με την μαγειρική αλλά με κάτι τέτοιες συνταγές μοιάζουμε φανταστικές!
    Κοίτα να δείς που κι εγώ έχω ανοίξει κατηγορία «συνταγές» που ούτε που το είχα σκεφτεί ποτέ! 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Ειμαι και εγω μια ανεπροκοπη αλλα τα cookies της Μαρθας τα πετυχα. Φυσικα μολις τα εβγαλα απο τον φουρνο σκεφτομουν να τα πεταξω γιατι κατι δεν μου γεμιζε το ματι. Οταν τα δοκιμασα ομως ηταν τελεια! Και δεν εμεινε ουτε ενα μεχρι την επομενη μερα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

