Γιορτάζουμε

Υπέροχα Γενέθλια!

Το Σάββατο το μεγάλο μου κορίτσι έκλεισε τα 7! Πρέπει να το επαναλαμβάνω κατά διαστήματα για να το πιστέψω πόσο μεγάλωσε! Το δώρο της από εμάς για εκείνη ήταν ένα μεγάλο πάρτι. 
Φέτος το Νεφελάκι πάει 1η δημοτικού. Οι συμμαθητές πολλοί, οι νέοι και οι παλιοί φίλοι ακόμα περισσότεροι και ήξερα καλά πως αυτό το πάρτι δεν θα μπορούσε να γίνει στο σπίτι μας. Επιπλέον ήθελα να είμαι χαλαρή, να περάσω όμορφα, να ευχαριστηθώ τα γενέθλια του κοριτσιού μου και να μπορέσω να γνωρίζω και τους γονείς των νέων της φίλων! 
Δεν ψάξαμε καθόλου για χώρο, τον είχαμε έτοιμο. Το Toysland είναι το στέκι μας εδώ και χρόνια – από τότε που μπορούσαμε να επισκεφθούμε παιδότοπο και η Νεφέλη έχει γιορτάσει και στο παρελθόν άλλες 2 φορές τα γενέθλιά της εκεί! 
Ένας χώρος φιλόξενος, καθαρός, άνετος όπου η φιλοξενία και η περιποίηση είναι λέξεις δεδομένες!

Γωνιά ζωγραφικής, Lego room – Παιδότοπος – Video Games room

Η Νεφέλη από την Πρωτοχρονιά περίμενε αυτή τη στιγμή. Την Κυριακή το πρωί σηκώθηκε πρώτη απ’όλους και έπειτα σιγά σιγά άρχισε να μας ξυπνάει. «Μαμά, μπαμπά, είναι ώρα να σηκωθείτε…πρέπει να πάμε στο πάρτι μου!» μας είπε γλυκά και ξεκινήσαμε να ετοιμαζόμαστε. Πρώτα παραλάβαμε την τούρτα η οποία ήταν τεράστια – και νόστιμη σαν αμαρτία όπως διαπιστώσαμε στην πορεία. Μετά, δρόμο για τον παιδότοπο!
Πρώτος κατέφτασε ο κολλητός της, ο Γιώργος – ο George Clooney (όπως τον αποκαλεί η δασκάλα τους!)….τρέλα!!! ‘Ηταν τέτοια η χαρά της Νεφέλης που δεν μπορούσα να σταματήσω να χαμογελάω σαν χαζό.
Κάθε νέα άφιξη έφερνε χαρά, φωνές…η Νεφέλη ανακοίνωνε στους υπολοίπους ποιός είχε μόλις καταφτάσει και όλοι μαζί έτρεχαν να τον υποδεχτούν!
Έχει μεγαλύτερη πλάκα έτσι!

Ξεχύθηκαν στον παιδότοπο…η Αλεξάνδρα όπως πάντα έκανε τα δικά της!

Έπαιξαν video games
Έφτιαξαν κατασκευές στη γωνιά των Lego.
Ζωγράφισαν στην ειδική γωνιά για ζωγραφιές.
Όλα ήταν εκεί και μπορούσαν να διαλέξουν ότι ήθελαν.
Η ώρα της τούρτας ήρθε αργότερα…σας είπα για την τούρτα μας; Να σας αφήσω να μαντέψετε τι είχε πάνω και μέσα; Όσοι γνωρίζουν την κόρη μου εύκολα θα κάνουν την μαντεψιά!

Πάνω Χελωνονιντζάκια και μέσα και έξω και γύρω και παντού ΣΟΚΟΛΑΤΑ!! Ατελείωτες στρώσεις από σοκολάτα. Η τέλεια τούρτα δηλαδή!
Μια αγκαλιά από τη γιαγιά και πολλά χαμόγελα μπροστά στην τούρτα!
Γελούσαμε με τις μαμάδες σχολιάζοντας την επιλογή της διακόσμησης της τούρτας! Ευτυχώς στην παρέα της υπάρχουν και άλλοι με την ίδια αγάπη! 
Έπειτα στρώθηκαν στο μεγάλο τραπέζι που είχε στηθεί για να απολαύσουν pizza και χυμό για όλους. Η pizza είναι επίσης το φαγητό που προτιμούν τα Χελωνονιντζάκια οπότε ταίριαζε απόλυτα στην περίσταση!
Pizza Time!
Περάσαμε υπέροχα. Πολλά χαμόγελα, άπειρες ευχές για το κορίτσι μου, καλοί φίλοι! Τι περισσότερο θα μπορούσα να ζητήσω; Με την επιστροφή μας στο σπίτι το δωμάτιό τους μετατράπηκε σε 2ο παιδότοπο ή μάλλον παιχνιδόσπιτο καθώς άνοιξαν όλα τα δώρα με μανία για να ανακαλύψουν τι είχαν μέσα τα κουτιά!

Η ομορφότερη φωτογραφία τους!
Τα κορίτσια μου…αγαπημένα, χαμογελαστά απόλαυσαν κάθε στιγμή. Εγώ γνώρισα νέους φίλους, συναντήθηκα με ανθρώπους που είχα να δω καιρό και είχα την ευκαιρία να περάσω πολύτιμο χρόνο με όσους είναι πραγματικά σημαντικοί για μένα – την οικογένειά μου!
Πριν από 7 χρόνια έγινα μητέρα για πρώτη φορά. Το Νεφελάκι μου ήρθε για να με κάνει ευτυχισμένη όσο δεν είχα νιώσει ποτέ στη ζωή μου! Από τότε κάθε χρόνος που περνάει είναι ομορφότερος από τον προηγούμενο γιατί είναι εκείνη στη ζωή μου…εκείνη και η αδερφή της! 
Ήταν τόσο όμορφη η Κυριακή μας!
Πολύχρονη να είσαι μικρή μου πριγκίπισα και η ζωή να σου δίνει μόνο χαμόγελα!
Σε λατρεύω!

Παρέα με τη Maya!

Οι φωτογραφίες του post με το σήμα του Blog ανήκουν στην αδερφή μου! Ευχαριστώ πολύ καρδιά μου!

Ο αγαπημένος μας παιδότοπος Toysland βρίσκεται Λεωφόρο Αμαρουσίου 31, Λυκόβρυση.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα και στο www.toysland.gr ή στο facebook
Ευχαριστούμε πολύ για την υπέροχη φιλοξενία!
15 thoughts on “Υπέροχα Γενέθλια!

Σχολιάστε

