Γιορτάζουμε · Νεφέλη

6 χρόνια στη ζωή μας!

Από που ν’αρχίσω και φέτος; Κάθε χρόνο ψάχνω λόγια να περιγράψω τι σημαίνει αυτή η μέρα για μένα. Και κάθε χρόνο προσπαθώ να σου μεταφέρω τα συναισθήματα και τις σκέψεις που με πλημμυρίζουν κάθε φορά που θυμάμαι την ημέρα που γεννήθηκες, πριν από 6 ολόκληρα χρόνια.
Το ξέρω…είναι μάταιο να προσπαθώ γιατί καμία μητέρα δεν μπορεί να βάλει σε λέξεις την ευτυχία και την αγάπη που γέμισε η ζωή της όταν έφερε στον κόσμο το πρώτο της παιδί. Έτσι κι εγώ, δυσκολεύομαι πολύ κάθε φορά.
6 χρόνια! 6 χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την ημέρα που ήρθες στην αγκαλιά μου και κάθε μέρα που περνάει νιώθω πως η αγάπη μου για σένα δεν έχει όρια. Όταν με κοιτάς στα μάτια – σαν να ψάχνεις να διαβάσεις τι υπάρχει μέσα στην ψυχή μου – προσπαθώ να «παγώσω» τον χρόνο και να κρατήσω στο μυαλό μου την εικόνα σου…αυτή τη στιγμή..τη στιγμή που με κοιτάς έτσι…για να μην ξεχάσω καθώς  μεγαλώνεις!
Ο χρόνος περνάει και εσύ μεγαλώνεις. Είσαι πια κοπέλα….Πόσες φορές να σου πω πόσο σ’αγαπώ; Πόσες φορές να σου πω πόσο υπερήφανη είμαι για σένα; Πόσες αγκαλιές θα μπορούσαν ποτέ να είναι αρκετές για να καταλάβεις τι νιώθω για σένα; Καταλαβαίνεις; Νιώθεις κι εσύ αυτήν την αγάπη; Αναρωτιέμαι τι σκέφτεσαι κάθε φορά που με κοιτάς, κάθε φορά που πέφτεις στην αγκαλιά μου και κάθεσαι εκεί για ώρα…



Δεν ξέρω αν κάνω καλή δουλειά ως μαμά σου. Όταν μου λες «Είσαι η καλύτερη μαμά στον κόσμο» μπορώ μόνο να χαμογελάσω και να σε κλείσω στην αγκαλιά μου. Όταν μου λες «Μαμά, τι όμορφη που είσαι!» το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσπαθήσω να συγκρατήσω τη συγκίνησή μου γιατί ξέρω πως στα μάτια σου είμαι η ομορφότερη όπως και στα δικά μου μάτια είσαι το πιο υπέροχο παιδί του κόσμου.
Από την αγκαλιά σου, τα χάδια σου, τα λόγια σου μόνο μπορώ να καταλάβω τι νιώθεις. Από αγάπη είμαι γεμάτη. Δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνεις τίποτα για να νιώσω την αγάπη σου! Την έφερες μαζί σου την ημέρα που φώλιασες μέσα στο σώμα μου και την κουβαλάς ακόμα μαζί σου, κάθε μέρα!
Δεν ξέρω αν έχω πετύχει στη ζωή μου…ξέρω πως ακόμα και αν δεν είχα κάνει τίποτα η γέννησή σου θα ήταν αρκετή για να με κάνει να νιώσω πως έχω καταφέρει τα πάντα! Αυτό είσαι για μένα…τα πάντα!
Και επειδή τα λόγια είναι ασήμαντα και φτωχά σε μια μέρα σαν τη σημερινή θα σου χαρίσω ένα τραγούδι. Είναι ένα τραγούδι που εκφράζει όλα όσα νιώθω για σένα!


Είσαι το μοναδικό θαύμα της ζωής μου
Ότι έχω κάνει που είναι καλό
Και ραγίζεις την καρδιά μου από τρυφερότητα
Και ομολογώ πως είναι αλήθεια
Ποτέ δεν γνώριζα πως υπήρχε τέτοια αγάπη μέχρι να έρθεις εσύ
Είσαι ο λόγος που γεννήθηκα
Το ξέρω πλέον με σιγουριά
Και πλημμυρίζω από ευτυχία
Είμαι τόσο ευλογημένη που κρατώ κοντά μου
Εκείνη που αγαπώ περισσότερο
Αν και το μέλλον σου επιφυλάσσει τόσα πολλά
Ποιος θα μπορούσε ποτέ να σε αγαπήσει περισσότερο;
Το κοντινότερο πράγμα στον παράδεισο
Είσαι ο άγγελός μου από τους ουρανούς
Μόνο ο Θεός μπορεί να δημιουργήσει μια τόσο τέλεια αγάπη
Όταν μου χαμογελάς, δακρύζω
Και για να σώσω τη ζωή σου θα πέθαινα
Με έναν ρομαντισμό που είναι αγνός μέσα στην καρδιά
Είσαι το αγαπημένο μου κομμάτι
Ότι και αν χρειαστεί
Θα ζω για τις επιθυμίες σου
Ξεχνώ τις δικές μου, οι δικές σου ανάγκες έρχονται πάντα πρώτες
Ποιος θα μπορούσε να σε αγαπήσει περισσότερο;
Δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσες να κάνεις
Που θα με έκανε ποτέ να σταματήσω να σε αγαπώ
Και κάθε μου μικρή μου ανάσα
Είναι για χάρη σου
Κοιμάσαι μέσα στα όνειρά μου
Και να ξέρεις με σιγουριά
Πως κανείς δεν θα μπορούσε ποτέ να σε αγαπήσει περισσότερο

Χρόνια σου Πολλά Νεφέλη μου!


Σε λατρεύω!!!!
Η μαμά σου!


8 thoughts on “6 χρόνια στη ζωή μας!

Σχολιάστε

