Αγοράζουμε

Ταξιδεύοντας μοναδικές δημιουργίες…

Γενικώς πρέπει να ομολογήσω πως είμαι παράξενη με το θέμα των κειμένων μου. Συνήθως θέλω ηρεμία – ίσως και λίγη μουσική – για να γράψω όπως εγώ θέλω και γι’αυτό συνήθως καθυστερώ αρκετά.
Αυτό το κείμενο όμως είναι σημαντικό για μένα και είναι καιρός που θέλω να το γράψω. Πιστεύω πως θα καταλάβετε γιατί…
Τον Ιανουάριο του 2013 μου ήρθε μια ιδέα, σε άσχετη στιγμή και άσχετο χρόνο (είναι μαγικό πως οι καλύτερες ιδέες έρχονται εκεί που δεν τις περιμένεις). Όταν επέστρεψα στο σπίτι την μοιράστηκα με τον Νίκο, τον άντρα μου. Κι εκείνος την αγκάλιασε αμέσως! Κι έτσι κάπως γεννήθηκε το CforCrafts.com…το τρίτο μου παιδί, το αποτέλεσμα μια δουλειάς που ξεκίνησε εκείνον τον Ιανουάριο (ένα χρόνο σχεδόν πριν) και σήμερα είναι πλέον «εν ζωή» ή μάλλον για να το πω με όρους διαδικτύου, είναι πλέον Online!
Ποια ήταν η ιδέα; Πως ξεκίνησε όλο αυτό; Τι είναι;
Μέσα στην περίοδο αυτή που κρατάει χρόνια – ναι, στην κρίση αναφέρομαι – γνώρισα πολλούς ανθρώπους ή γνώριζα ανθρώπους που με πολύ ταλέντο και μεράκι έφτιαχναν χειροποίητες δημιουργίες. Στην αρχή το έκαναν ερασιτεχνικά ή σαν πρόσθετη δουλειά και κάποιοι από αυτούς συνέχισαν ως πλήρους απασχόλησης χειροτέχνες…πάντα όμως περιορισμένα. Και τότε συνειδητοποίησα πως είναι κρίμα να παλεύει καθένας μόνος του. Σκέφτηκα πως ίσως μαζί θα μπορούσαν να κάνουν θαύματα, να καταφέρουν να αυξήσουν τον όγκο της δουλειάς τους και ακόμα και να την προωθήσουν στο εξωτερικό. Σκέφτηκα «τι καλά που θα ήταν να υπήρχε κάποιος τρόπος να δικτυωθούν όλοι αυτοί οι άνθρωποι πιο οργανωμένα, να μπουν κάτω από μια «ομπρέλα» και να ταξιδέψουν μαζί τη δουλειά τους και στο εξωτερικό!».
Αυτή ήταν η ιδέα…αυτή η απλή σκέψη!
Σήμερα, σχεδόν 11 μήνες μετά από αυτή τη σκέψη, μετά από σκληρή δουλειά και σκέψη, μετά από πολλά σχέδια και όνειρα η «ομπρέλα» αυτή πήρε την τελική της μορφή! Και το όνομα της είναι CforCrafts.


Όταν με ρωτούν τι είναι, προσπαθώ πάντα να συγκρατώ τις σκέψεις μου γιατί για μένα είναι πάνω από όλα ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Πριν όλο αυτό πάρει το δρόμο του είμασταν ως οικογένεια πολύ κοντά στην απόφαση να εγκαταλείψουμε τα πάντα και να αναζητήσουμε μια καλύτερη τύχη στο εξωτερικό. Ξέρω πως πολλοί  Έλληνες το έχουν σκεφτεί και ακόμα περισσότεροι το έκαναν πράξη. Αυτό το project μας έδωσε άλλη πνοή. Εγώ ήμουν πάντα εκείνη που ήθελε περισσότερο να φύγει. Αυτό όμως το δημιούργημά μου με κράτησε εδώ, με πείσμωσε, με έπεισε πως μπορούμε να τα καταφέρουμε αρκεί να ενώσουμε τις δυνάμεις μας.
Το CforCraftsείναι πολύ περισσότερα από μια απλή πλατφόρμα αγοράς και πώλησης χειροποίητων ειδών απ’ευθείας από τους δημιουργούς τους. Κάθε δημιουργός έχει το δικό του ηλεκτρονικό κατάστημα. Διαχειρίζεται μόνος του τα προϊόντα του, τις πωλήσεις του, τις εξαγωγές του. Είναι αυτόνομος και δεν χρειάζεται αν δεν έχει δικό του Eshopνα επωμιστεί το κόστος για κάτι τέτοιο…του το προσφέρουμε εμείς.  Άλλωστε η δημιουργία ενός Eshopδεν είναι το μόνο που απαιτείται για να καταφέρει κάποιος να προωθήσει τη δουλειά του. Υπάρχουν πολλά που χρειάζεται να κάνει…πράγματα που κοστίζουν τόσο σε χρήμα όσο και σε χρόνο!
Περισσότερο όμως από αυτό το CforCrafts είναι μια κοινότητα ανθρώπων που πιστεύουν πως το μέλλον θα έρθει μόνο όταν λειτουργήσουμε σαν ομάδα. Και εμείς στο CforCrafts λειτουργούμε σαν ομάδα. Κάθε δημιουργός ή παραγωγός είναι δικός μας άνθρωπος, γίνεται μέλος της οικογένειας του CforCrafts, Τον βοηθάμε, τον στηρίζουμε και υποστηρίζουμε τη δουλειά του τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό με τόσο πάθος όσο έχει και ο ίδιος για τη δουλειά του. Γιατί κοιτάμε το μέλλον με τον ίδιο τρόπο, με το ίδιο σταθερό βλέμμα. Και δεν το βάζουμε με τίποτα κάτω!














Καθώς χτίζαμε αυτό το projectακούγαμε, μιλούσαμε με πολλούς εξαιρετικούς ανθρώπους. Οι ανάγκες που ανακαλύψαμε ότι υπάρχουν είναι τεράστιες. Και με κάθε κουβέντα γεννιόταν και μια νέα ιδέα…κάτι ακόμα που θα μπορούσαμε να προσθέσουμε. Έτσι τελικά δημιουργήθηκε το πρώτο παγκοσμίως siteτο οποίο περιλαμβάνει σε μια πλατφόρμα 3 σημαντικές υπηρεσίες: Λιανική πώληση, Χονδρική πώληση και μια συνεργασία με τη UPS η οποία προσφέρει στους Δημιουργούς/Παραγωγούς μας προνομιακές τιμές για να εξάγουν τα προϊόντα τους.

Αυτά τα 3 στοιχεία είναι η ραχοκοκαλιά του CforCrafts…είναι η εφαρμογή όσων από την αρχή ονειρευόμουν…να βρούμε τρόπους να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο!
Οι δημιουργοί μας είναι άνθρωποι ταλαντούχοι που πιστεύουν στη δουλειά τους και αντιμετωπίζουν το μέλλον με πείσμα και αισιοδοξία. Είναι οι άνθρωποι που στο ξεκίνημά μας δεν δίστασαν στιγμή να μας εμπιστευθούν, να μας στηρίξουν σε αυτή την προσπάθεια που κάνει σήμερα τα πρώτα της βήματα. Επέλεξαν εμάς για ένα σημαντικό λόγο…γιατί πίστεψαν στο όραμά μας. Και το όραμά μας είναι να ταξιδέψουμε την Ελληνική δημιουργία στα πέρατα του κόσμου! Μπορούμε να το κάνουμε!
Πρώτος μας στόχος είναι οι Έλληνες της ομογένειας, όλοι εκείνοι οι άνθρωποι που ήδη έχουν ανταποκριθεί στο κάλεσμά μας και ξέρουμε πως θα συνεχίσουν και θα μας στηρίξουν. Η Ελλάδα γνωρίζει καλά το ταλέντο των παιδιών της και οι Έλληνες στα πέρατα της γης έχουν μεταφέρει μαζί τους το ταλέντο αυτό! Και μαζί θα το αναδείξουμε.
Σε αυτήν την προσπάθεια θέλω..θέλουμε ανθρώπους κοντά μας που πιστεύουν σε αυτό το όραμα. Εγώ το πιστεύω και όταν πιστεύεις πραγματικά και αγαπάς αυτό που κάνεις είναι μοιραίο να πετύχεις.
Φόβος; Υπάρχει μπόλικος αλλά κάθε φορά που κλικάρω www.cforcrafts.comκαι βλέπω το αποτέλεσμα της δουλειάς μας ξέρω μέσα μου πως τίποτα δεν μπορεί να μας σταματήσει τώρα πια. Κάθε μέρα και κάθε νέα συνεργασία μου το αποδεικνύει αυτό. Είμαστε περιτριγυρισμένοι από ταλαντούχους ανθρώπους όλων των ειδικοτήτων που μας στηρίζουν και μας βοηθούν είτε προέρχονται από τον χώρο της δημιουργίας χειροτεχνημάτων, είτε παραγωγούς που δημιουργούν μοναδικά προϊόντα, είτε ανθρώπους που γνωρίζουν καλά πως λειτουργεί η αγορά και το internet.
Δεν έχω λόγια για να τους ευχαριστήσω και να τους εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου. Ξέρουν ποιοι είναι και ξέρουν πόσο πιστεύουμε σε αυτό που κάνουμε και ξέρω καλά πως μοιράζονται μαζί μας έναν κοινό στοχο…να βοηθήσουμε τους ανθρώπους αυτής της μοναδικής χώρας να επιτύχουν όσα τους αξίζουν!
Αν είσαι λοιπόν ένας από αυτούς τους ανθρώπους, αν δημιουργείς, παράγεις, αν μοιράζεσαι το όραμα σε περιμένουμε!  Στο CforCrafts.comθα ανήκεις σε μια ομάδα δημιουργών που δεν λειτουργούν απλά μόνοι τους αλλά ενισχύουν ο ένας τον άλλο, που ξέρουν καλά πως μόνο μαζί μπορούμε να επιτύχουμε τα μεγάλα και τα σημαντικά!
Κι εμείς θα είμαστε εδώ, δίπλα, στηρίζοντας τη δουλειά σου, λειτουργώντας σαν οι δικοί σου μεγαλύτεροι θαυμαστές!
Και αν απλά μοιράζεσαι το όραμα τότε προώθησέ το! Άλλαξε τις αγοραστικές σου συνήθειες και προτίμησε τους δημιουργούς που ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα! Ενίσχυσέ τους, στήριξέ τους και διέδωσε αυτήν την προσπάθεια παντού!
Είμαι υπερήφανη που σας παρουσιάζω σήμερα το αποτέλεσμα της δουλειάς μας! Είμαι υπερήφανη που μπορώ μετά από τόσους μήνες σκληρής και ανελέητης δουλειάς που συνεχίζεται κάθε μέρα να πω…ΕΙΜΑΣΤΕ LIVE!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ!
ΤΟ CFORCRAFTS.COMΕΙΝΑΙ ΕΔΩ…ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ Η ΑΡΧΗ! 

15 thoughts on “Ταξιδεύοντας μοναδικές δημιουργίες…

  1. Σας εύχομαι αυτή η πρωτοπόρα ιδέα,να είναι η αρχή για ένα υπέροχο ταξίδι.Ειναι υπέροχο να βλέπεις ανθρώπους να ενώνουν τις δυναμεις τους για να προωθήσουν την δημιουργία και κυρίως την Ελλάδα!Είμαι σίγουρη πως θα πατε ψηλά!

    Μου αρέσει!

  2. Ειρήνη μου έχω μείνει να διαβάζω το εγχείρημα σας με πολύ χαρά και τεράστιο θαυμασμό!! Μιας και εμείς γνωριζόμαστε από παλία, ξέρω καλά πόσο επαγγελματίας είσαι και πόσο καλό παιδί. Μου είχες πει τότε στιε ψηφιακές γειτονιές τη σκέψη σου, αλλά που να φανταστώ πόσο μαγική δουλειά έκανες!!!
    Ήρθα να σχολιάσω αφού περιηγήθηκα στο site σας. Είναι άρτια δομημένο, λύνει κάθε απορία, σου μεταδίδει μια προσωπική φροντίδα, οικογενειακή θα τολμούσα να πω, είναι πανέξυπνο, πρωτότυπο και άκρως ελληνικό!!!
    Σας αξίζουν πολλά συγχαρητήρια γιατί τολμήσατε και δεν τα παρατήσατε. Ναι, θα μπορουσατε να φύγετε για έξω. Αλλα μείνατε εδώ και παλεύετε για τη φαμίλια σας βοηθώντας και άλλους έλληνες δημιουργούς/παραγωγούς να κάνουν κάτι παραπάνω. Η κρίση γεννάει θάρρος και βγάζει ταλέντα που πολλοί δεν γνωριζαν πως είχαν ή φοβόντουσαν να ρισκάρουν.
    Έχω ήδη προωθήσει το λινκ σε όσες φίλες μου ξέρω πως δημιουργούν και θα φροντίσω άμεσα να βάλω και το μπανεράκι στο μπλογκ μου(είμαι απο κινητό τώρα). Είναι το λιγότερο που θα μπροούσα να κάνω για μια τόσο καταπληκτική προσπάθεια.
    Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία μέσα απο την καρδιά μου.

    Μου αρέσει!

  3. Λοιπόν… διαβάζοντας το κείμενό σου ανακάλυψα και ένα άλλο κοινό σημείο που έχουμε….. βλέπεις και εμείς συζητούσαμε το εξωτερικό και ειδικά εγώ. Βέβαια αυτή η περίπτωση δεν έχει αποκλειστεί ακόμα, όμως αν πάνε όλα καλά με το blogging και το χειροποίητο κόσμημα θα πάμε μόνο για διακοπές! Εύχομαι καλή συνέχεια και καλή επιτυχία την οποία πιστεύω θα την έχετε …. ή καλύτερα θα την έχουμε γιατί είναι αυτό που λες: αγαπάμε αυτό που κάνουμε…. είναι μοιραίο να πετύχουμε!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

