Blogging

The #unpaixtable Blogger Award!

Longoverdue το παρόν κείμενο για να αποδεχτώ ένα βραβείο που πολύ μου άρεσε! Μου άρεσε για πολλούς λόγους: Γιατί ξεκίνησε από το AllforBlogs, ένα siteπου ένωσε όλους εμάς τους bloggersκαι που εμένα προσωπικά μου γνώρισε πολλά όμορφα blogs. Γιατί ήρθε από την Μαρία και το Συλλέγω Στιγμές, ένα blog που ανακάλυψα μόλις πρόσφατα αλλά αγάπησα αμέσως! Γιατί οι ερωτήσεις είναι τέλειες!
Ξεκινάω λοιπόν, χωρίς άλλη καθυστέρηση!

http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award


Οι κανόνες είναι οι εξής (όπως ακριβώς αναφέρονται στο AllforBlogs)
The Rules of the #unpaixtable Award:
  1.       Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
  2.       Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις …
  3.       Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
  4.      Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
  5.          Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου…στους bloggers που προτείνεις!
  6.          Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις… give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)


Νομίζω ότι το πρώτο το κάλυψα..ευχαριστώ Μαρία! Το ήθελα πολύ αυτό το βραβειάκι (by the way πολύ μου άρεσε το δημιουργικό του!Μπράβο παιδιά)
Πάμε για τις ερωτήσεις:

1)Intro ( Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)

Είμαι η Ειρήνη. Ζω και εργάζομαι στην Αθήνα όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα. Πρόσφατα γιόρτασα τα γενέθλιά μου ως γνήσια Σκορπίνα (με μια δόση Παρθένου στον ωροσκόπο). Από το Μάιο του 2011 γράφω αυτό το blog φιλοξενούμενη από το Blogger!

2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!

Ένα ταξίδι στην περιπέτεια της μητρότητας και όχι μόνο!..το όχι μόνο το πρόσθεσα σχετικά πρόσφατα όταν ανακάλυψα πως ενώ είχα ξεκινήσει με αφορμή τα παιδιά μου στην πορεία άρχισα να γράφω και για άλλα πράγματα! Η βάση μου όμως είναι αυτή…τα μωρά μου και η καθημερινότητα μαζί τους!

3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;

Δεν θα πρωτοτυπήσω και θα συμφωνήσω με άλλους bloggers που είπαν το ΠΑΖΛ! Για μένα η οικογένεια των bloggers είναι σαν ένα τεράστιο παζλ και καθένας από εμάς είναι ένα κομμάτι. Όταν όλοι μαζί βρισκόμαστε συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο με τις διαφορετικές απόψεις και εμπειρίες, τα διαφορετικά αγαπώ μας και όλα όσα μας ενδιαφέρουν!
Ακόμα φτιάχνω παζλ (αν και γίνεται ολοένα και δυσκολότερο με τις κόρες μου!) και η μεγάλη μου κόρη έχει κληρονομήσει την αγάπη μου για αυτά. Στο σπίτι μου θα βρείτε παζλ σε κάδρα να στολίζουν τους τοίχους μου! Τα αγαπώ πολύ!

4)Όταν γίνω διάσημος blogger θα… (συμπλήρωσε την φράση)

Χμ…δεν θα αλλάξει κάτι. Τα ίδια θα κάνω που κάνω και σήμερα (έλα, κατέβα τώρα από το καλάμι!). Θα συνεχίσω να γράφω για όσα αγαπώ και είναι σημαντικά για μένα!

5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.

Κάτσε να ψάξω τώρα…130 αναρτήσεις είναι αυτές!
Στις 16 Ιουνίου 2011 έγραψα με τίτλο «Φιλία». Αυτό το κείμενο για μένα είναι σημαντικό γιατί με ταξίδεψε στο πως αλλάζουν οι φιλίες μας μέσα από τα χρόνια που περνάνε. Έφερε όμορφες αναμνήσεις στο μυαλό μου. 
Η ουσία ήταν αυτή: 
«Η απόσταση και η απουσία δεν μπορεί να επηρεάσει αυτά τα συναισθήματα και δεν μπορεί να ξεθωριάσει τις αναμνήσεις».

6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;

Τα δήθεν…αυτά που από πίσω κρύβονται άνθρωποι που δεν γράφουν πραγματικά και γνήσια αλλά προσπαθούν μάταια να παρουσιάσουν μια εικόνα που δεν είναι αληθινή. Για μένα το blogging είναι κατάθεση ψυχής. Αν δεν το έχεις άστο καλύτερα!

Και τώρα η ερώτηση της Μαρίας:
“Αν είχατε τη δυνατότητα ως blogger να επισκεφτείτε έναν -Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό- για  να περάσετε μια μέρα ολόκληρη στο χώρο τους ώστε να καταγράψετε(συνεντεύξεις/φωτογραφίσεις/βιντεοσκοπήσεις) το έργο τους, ποιόν θα επιλέγατε και γιατί;”

Εξαιρετική ερώτηση Μαράκι!
Τελευταία λόγω της δουλειάς μου είχα αυτή την ευκαιρία (αν και δεν πήρα το θάρρος να καλύψω την επίσκεψη με φωτογραφίες). Ήταν μια εμπειρία εκπληκτική γιατί περισσότερο απ’όλα είδα ανθρώπους με σοβαρά προβλήματα να χαμογελούν και αυτή η γλύκα τους άγγιξε τόσο την ψυχή μου πέρα από ο,τιδήποτε θα μπορούσα ποτέ να εκφράσω. Επισκέφθηκα τον Σύλλογο Θεοτόκοςκαι μπόρεσα να μιλήσω και να γνωρίσω τους εκπληκτικούς ανθρώπους πίσω από αυτή τη μοναδική προσπάθεια! Θα ήθελα να τους επισκεφθώ μια ακόμα φορά και να κάνω αυτό που προτείνεις. Πόσο όμορφη ιδέα θα ήταν αν το κάναμε όλοι μας!
Το βραβείο το χαρίζω κι εγώ με τη σειρά μου:
1.      Στη Γιωργία και το 4seasons with geo
2.      Στη Δήμητρα και το For my friends
3.      Στη Σοφία και το Share your likes
4.      Στην Κατερίνα και το Positive Thinking
5.      Στη Νίκη και τη Μαργαρίτα του MommyWiki
Και τώρα η δική μου ερώτηση:
«Ως Bloggers σας φόβισε ποτέ η δημόσια έκθεση; Το σκέφτεστε πριν γράψετε φιλτράροντας στο μυαλό σας τις σκέψεις σας ή όχι και γιατί;»
Αυτό με τα βραβεία μου αρέσει πολύ! Όχι για τα βραβεία σαν βραβεία αλλά γιατί περισσότερο από όλα μας δίνεται η ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα, να μοιραστούμε σκέψεις ακόμα περισσότερες από όσο κάνουμε ήδη!
Και ναι…είναι σίγουρο ότι είμαστε #unpaixtable Bloggers!

Keep sharing…keep blogging…keep writting!

7 thoughts on “The #unpaixtable Blogger Award!

  1. Καλησπέρα Ειρήνη!! Συγχαρητήρια για το βραβειάκι και τις απαντήσεις σου!! Μου άρεσε πολύ η ερώτηση που απευθύνεις! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που με επέλεξες, το έχω ξαναπάρει και μόλις πρόσθεσα και το όνομά σου..!
    (http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2013/10/blog-awards.html)

    Σε πειράζει να σου απαντήσω εδώ;; Από την αρχή υπογράφω στο blog επώνυμα γιατί σκέφτηκα ότι δεν έχω κάτι να φοβηθώ ή να ντραπώ! Όταν ξεκίνησα ήταν λίγο διαφορετικό το blog μου δεν έγραφα σχεδόν ποτέ προσωπικές εμπειρίες και απόψεις.. Ήμουν σε δίλημμα.. Μετά αφέθηκα και τώρα βρήκα το στοιχείο μου, αυτό που με εκφράζει περισσότερο! Καλύτερα να είμαστε αληθινοί πιστεύω κι ας κάνουμε λάθη!

    Να έχεις ένα υπέροχο σαββατοκύριακο!!

    Μου αρέσει!

  2. Ειρηνάκι μου πάντα με σκέφτεσαι στις βραβεύσεις σου και σου χρωστάω πολλές βραβειο αναρτήσεις γενικότερα:)
    Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ που πάντα με έχεις στο μυαλό σου. Και εγώ πάντα σε σκέφτομαι με αγάπη και έχω μόνο γλυκές αναμνήσεις από σένα!!!
    Οι απαντήσεις σου μοσχομυρίζουν Ειρήνη! Μια Ειρήνη τρυφερή, αγαπησιάρα και δημιουργική!!!
    Σε φιλώ γλυκά!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

