Γιορτάζουμε

I’m still standing!

Σήμερα είναι τα γενέθλιά μου. Μέρες τώρα σκέφτομαι πως κοντοζυγώνει αυτή η μέρα. Δεν ξέρω γιατί φέτος ειδικά το σκεφτόμουν τόσο. Ίσως γιατί βρίσκομαι σήμερα μόλις 2 χρόνια πριν τα 40 (40;;;).
Σήμερα συμπληρώνω 38 ολόκληρα χρόνια ζωής. Το γράφω, το λέω και δεν το πιστεύω. Μεγάλωσα (και μυαλό δεν έβαλα που λένε!). Δεν μου αρέσουν οι απολογισμοί. Δεν έχω γενικά αμφιβολίες για τις επιλογές μου γιατί αυτές είναι τελικά που με έφεραν ως εδώ και με έκαναν τον άνθρωπο που είμαι σήμερα.
Δεν είναι εύκολο να κοιτάξεις τη ζωή σου από κάποια απόσταση και να είσαι αντικειμενικός. Τώρα που το σκέφτομαι το θεωρώ μάλλον απίθανό αφού τα «θέλω» κάθε ανθρώπου είναι υποκειμενικά και καθαρά προσωπικά.
Στα 38 λοιπόν έχω 2 παιδιά, μια οικογένεια που όμοιά της δεν θα μπορούσα να φανταστώ ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα. Έχω αγαπημένους φίλους – όχι πολλούς αλλά λίγους και εξαιρετικούς. Και στα 38 μου κάνω ακόμα νέα ξεκινήματα, σημάδι πως δεν το έχω βάλει κάτω και πως συνεχίζω να κυνηγάω τα όνειρά μου. Αυτό το τελευταίο ειδικά νομίζω πως είναι το καλύτερο από όλα.
Ήμουν και παραμένω ένας γνήσια αισιόδοξος άνθρωπος. Είναι δύσκολο γενικά να με ρίξεις και αν το καταφέρεις θα σηκωθώ αμέσως γιατί είμαι και πολύ πεισματάρα.
Κάτι έχει συμβεί φέτος. Κάτι έχεις αλλάξει…κάτι είναι διαφορετικό. Ίσως εγώ να είμαι διαφορετική γιατί μετά από πολλά πολλά χρόνια αποφάσισα να πάρω τη ζωή μου στα χέρια μου, να αλλάξω προσανατολισμό και να κυνηγήσω το όνειρο. Πάντα ονειρευόμουν αλλά φέτος το όνειρο έχει πάρει πια σάρκα και οστά, το βλέπω, το αγγίζω, είναι εδώ.
Φέτος νιώθω έμπνευση. Νιώθω πως έχουνε ξεκαθαρίσει πολλά στο μυαλό μου. Κοιτάζω τα κορίτσια μου και νιώθω γεμάτη όσο ποτέ άλλοτε. Κουρνιάζω στην αγκαλιά του άντρα μου και ξέρω πως είμαι ολοκληρωμένη, πως βρήκα το άλλο μου μισό σε αυτή τη ζωή.
Σήμερα το πρωί όταν άνοιξα τα μάτια μου ήρθε η μεγάλη μου κόρη και μου δήλωσε πως το απόγευμα θα πάει να μου μαζέψει λουλούδια. Τα παιδιά μου με αγκάλιασαν, μου έδωσαν τα πιο γλυκά φιλιά τους, τις πιο ζεστές αγκαλιές τους. Ε, ναι…κάτι καλό πρέπει να κάνω τόσα χρόνια για να φτάσω ως εδώ, να απολαμβάνω τόση αγάπη!
Φέτος θέλω να γράψω για όσα θέλω να κάνω, για όσα περιμένω. Θέλω αυτή η αγάπη να παραμείνει, θέλω το όνειρο που έχει πλέον πάρει σάρκα και οστά να φτάσει ψηλά (πολύ ψηλά) και θέλω να ταξιδέψω. Κανείς μας δεν ξέρει τι φέρνει το μέλλον. Ξέρω όμως αυτό…
Μην το βάζετε κάτω με τίποτα. Θυμάστε την ιστορία με τα μικρά πράσινα βατραχάκια; Εκεί είμαι σήμερα, 38 χρόνια μετά την πρώτη φορά που αντίκρισα τον κόσμο και χώθηκα στην αγκαλιά της μαμάς μου. Αν νιώθετε πως κάτι δεν πάει καλά ή πως δεν υπάρχει τίποτα εκεί έξω θυμηθείτε αυτήν την απλή ιστορία.  Εγώ αυτό κάνω. Και σαν κουφό πράσινο βατραχάκι συνεχίζω ακάθεκτη. Και έτσι είμαι σίγουρη πως όλα θα γίνουν όπως πρέπει.
Ελπίδα και αισιοδοξία λοιπόν το μήνυμα για σήμερα! Μην το βάζετε κάτω. Να, ορίστε, εγώ σήμερα κλείνω τα 38 και χαμογελάω! Είναι απλά ο χρόνος που περνάει…τίποτα περισσότερο! Μέσα μας έχει σημασία πως νιώθουμε και όλα τα άλλα θα έρθουν!
Σας ευχαριστώ που τα τελευταία 2 χρόνια και κάτι ψιλά είστε εδώ. Που μου επιτρέπετε να μοιράζομαι μαζί σας τις σκέψεις μου, τη ζωή μου. Είναι τιμή μου και το λέω από τα βάθη της καρδιάς μου!
Να έχετε μια υπέροχη μέρα και ένα φανταστικό τριήμερο!



11 thoughts on “I’m still standing!

  1. σου ευχομαι κι ετσι να συνεχισεις!!!! παντα αισιοδοξη και γεματη τοση δυναμη!!! που την παιρνεις απλοχερα απο ολους εμας!!! και κατα βασην απο την οικογενεια σου!!! να σε χαιρομαστε κοριτσαρα μου και να σε καμαρωνουμε σε νεα και δυναμικα ξεκινηματα!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  2. Ειρήνη μου καταρχάς χρόνια σου πολλά! Και για μένα τα φετινά γενέθλια (11/11) τα θεωρώ ήδη θξεχωριστά γιατί μπάινω στα πρώτα μου -άντα (30)! Κι ακόμα κυνηγάω τα όνειρά μου, το «τίποτα» να το κάνω «κάτι»…… Σου εύχομαι ολόψυχα τα όνειρά σου, οι επιθυμίες σου να πραγματοποιηθούν ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ όμως! Να είσαι καλά εσύ και η οικογένειά σου… Πάντα δυναμική και αισιόδοξη να είσαι!

    Μου αρέσει!

  3. Να είσαι πάντα ευτυχισμένη.Με ανθρωπους γυρω σου που σε αγαπούν και σε στηρίζουν.Κι εγώ χαίρομαι που έχω την τιμή να είμαι ένας από αυτούς τους ανθρώπους.Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και να συνεχίσεις να δημιουργείς.Μπορεις να καταφέρεις τα πάντα και το ξέρεις!

    Μου αρέσει!

  4. Μ'αρέσεις Ειρηνάκι 🙂 Χρόνια πολλά και πάλι. Εύχομαι να παραμείνεις ένα κουφό βατράχι και τα όνειρά σου να περάσουν σε ύψος όλα τα σύννεφα του ουρανού

    Πολλά φιλιά από ένα άλλο πράσινο κουφό (από επιλογή) βατράχι

    Μου αρέσει!

  5. Σήμερα που έχω ησυχία και που επιτέλους τελείωσε αυτό το τριήμερο θα απαντήσω σε όλους!
    Καρδούλα μου γλυκιά όσα ευχαριστώ και να σου πω θα είναι λίγα. Όχι μόνο για τις ευχές σου αλλά γιατί είσαι φίλη μου, αδερφή και στήριγμα όποτε σε χρειάζομαι!
    Σε φιλώ γλυκά και εμείς ξέρεις…τα λέμε καθημερινά!

    Μου αρέσει!

  6. Μαρία μου σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!! Μην σταματήσεις ποτέ να κάνεις το «τίποτα» «κάτι»! Όταν σταματήσουμε να κυνηγάμε τα όνειρά μας σταματάμε να ζούμε. Και εσύ είναι πολύ μικρή ακόμα για κάτι τέτοιο!
    Σε φιλώ!

    Μου αρέσει!

  7. Σοφάκι μου γλυκό δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να περιτριγυρίζομαι και από άλλα πράσινα κουφά βατραχάκια! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές! Σου στέλνω ένα τεράστιο φιλί! Ξέρεις ότι να αισθήματα είναι απολύτως αμοιβαία!

    Μου αρέσει!

  8. Χρόνια σου πολλά με μια μικρή καθυστέρηση! Μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου, τα λόγια σου και η αισιοδοξία σου! Την θυμάμαι αυτή την ιστορία με τα βατραχάκια και είναι πολύ σημαντική 🙂 Να είσαι πάντα έτσι και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!

    Μου αρέσει!

  9. Χρόνια πολλά Ειρηνάκι μου έστω και καθυστερημένα!!!! Ξέρω πως είσαι πλημμυρισμένη αγάπη και ευτυχία αλλά δεν πειράζει, πάρε κι άλλη για να πετάς πάντα στα ουράνια!!! Να είσαι πάντα υγιής και εσύ και όσοι αγαπάς.
    Εύχομαι να κυνηγάς πάντα τα όνειρά σου, μέχρι τα βαθιά γεράματα που θα έχεις μεγαλώσει παιδιά κι εγγόνια και θα κάνεις μακρινά ταξίδια με το Νικολάκη σου και τα μασελάκια σας σε διπλανά ποτηράκια!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

