Blogging · Αξίζει...

Σαββατοκύριακο σαν όνειρο…


Περίμενα να περάσουν 1-2 μέρες, να «καθίσουν» οι σκέψεις μου βαθιά μέσα στο μυαλό μου, να μπορέσω να επεξεργαστώ όλο αυτό που έζησα αυτό το Σαββατοκύριακο.
Θα προσπαθήσω να το πιάσω από την αρχή και να παλέψω να κρατήσω το ποστ αυτό εντός λογικών πλαισίων καθώς θα μπορούσα να γράφω μέρες ολόκληρες. Γιατί αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν τόσο γεμάτο από εμπειρίες και όμορφες στιγμές που σήμερα μου φαίνεται παράξενο που στέκομαι ακόμα όρθια!
Την Παρασκευή το απόγευμα είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω την ομιλία ενός εξαιρετικού, ενός εμπνευσμένου ανθρώπου. Ο Teacher Tom προσπάθησε να μας εξηγήσει πόσο σημαντικό είναι κάθε παιδί να μαθαίνει μόνο του, μέσα από το παιχνίδι, χωρίς κανέναν πάνω από το κεφάλι του να προσπαθεί να «οδηγήσει» τη σκέψη του σε άλλα μονοπάτια πέρα από όσα εκείνο έχει πραγματικά επιλέξει να ακολουθήσει.

Ακούγοντάς τον προσεκτικά συνειδητοποίησα πόσα πράγματα κάνω λάθος και πόσα περισσότερα μπορώ να προσφέρω στα κορίτσια μου. Έμαθα, ανακάλυψα, ταυτίστηκα…έκανα ένα μικρούλι βηματάκι προς τη βελτίωση και αυτό ήταν ανεκτίμητο. Έπειτα χάρηκα γιατί συνειδητοποίησα ότι τα κορίτσια μου είναι τυχερά πολύ γιατί οι δασκάλες τους ως σήμερα διδάσκουν τα παιδιά μου μέσα από το παιχνίδι και τα αφήνουν να εκδηλώσουν κάθε τους συναίσθημα και αυτό είναι κάτι που αξίζει επιβράβευση.
Τώρα είναι η σειρά μου να αλλάξω κι εγώ προς το καλύτερο και να εφαρμόσω όσα άκουσα και έμαθα από αυτόν τον εξαιρετικό άνθρωπο. Αν δεν τον γνωρίζετε διαβάστε τον! 

Το Σάββατο; Το Σάββατο ξύπνησα ενθουσιασμένη και ετοιμάστηκα για να ζήσω ένα γεγονός που ήξερα εξαρχής ότι θα ήταν πολύ σημαντικό…και δεν έκανα λάθος, ΗΤΑΝ! Όταν μπήκα στο Hub Events και κάθισα στη θέση μου κατάλαβα αμέσως πόσο καλά είχα κάνει που είχα αποφασίσει να το ζήσω όλο αυτό. Εμπνευσμένες ομιλίες, μοναδικοί άνθρωποι και μια διοργάνωση πέρα από κάθε προσδοκία…μια μέρα γεμάτη έμπνευση. Αυτό ήταν οι Ψηφιακές Γειτονιές για μένα.
Η αλήθεια είναι πως όταν ξεκίνησα το Blogging το έκανα αποκλειστικά και μόνο για μένα. Διάβαζα περιορισμένα άλλους Bloggers και έγραφα περισσότερο για να βγάλω από μέσα μου όλα όσα ένιωθα και σκεφτόμουν. Δεν φαντάστηκα ποτέ πόσο μεγάλη είναι αυτή η οικογένεια. Δεν κατάλαβα ποτέ μου πόσο δυνατοί μπορεί να είναι οι δεσμοί που μπορούν να δημιουργηθούν μέσα από όλο αυτό και πόση έμπνευση μπορεί να χαρίσει σε έναν άνθρωπο η ενεργή συμμετοχή του σε μια κοινότητα ανθρώπων που μοιράζονται..μοιράζονται σκέψεις, ανησυχίες, φόβους, χαρές και λύπες.

Είδα αγαπημένα πρόσωπα και γνώρισα νέα που ξέρω πως θα αποτελέσουν πλέον μέρος της ζωής μου. Αγαπημένη μου Δήμητρα τι όμορφο που μας δόθηκε η ευκαιρία να συναντηθούμε και πάλι μετά από τόσο καιρό. Σοφάκι μου γλυκό πόσο φωτεινό είναι πάντα το χαμόγελό σου και πόση χαρά μου έδωσε η συνάντησή μας. Γιωργία μου είσαι ένα από τα πιο γλυκά και αληθινά πλάσματα που έχω γνωρίσει ποτέ. Κατερίνα μου δεν έχω λόγια για την πιο συγκλονιστική ομιλία που έχω ακούσει ποτέ…να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις να μας συγκινείς και να μας εμπνέεις. Νάντια, πόσο χαρούμενη είμαι που γνώρισα από κοντά τη μαμά του Μπέμπη όλων μας…ήσουν υπέροχη! Σοφία μου…αχ, τι να πω για το πόσο γλυκιά είσαι και πόση θετική ενέργεια εκπέμπεις!
Άσπα μου δεν έχω λόγια. Πρέπει να νιώθεις υπερήφανη για όλο αυτό που έχεις καταφέρει μαζί με την υπέροχη ομάδα σου! Να μην γίνομαι γραφική…ξέρεις πόσο σε θαυμάζω!

Για όλους θέλω κάτι να γράψω…σε όλους θέλω κάτι να πω αλλά ξέρω πως αυτό είναι αδύνατο! Με εμπνεύσατε, με παρακινήσατε και εγώ με τη σειρά μου «γέμισα» τις μπαταρίες μου και συνεχίζω! Έδωσα φτερά και στο δικό μου μήνυμα ακολουθώντας την Κατερίνα γράφοντας «Μοιράζομαι άρα υπάρχω» και η σαΐτα που προσγειώθηκε στα χέρια μου έγραφε «Cheers!»
Όταν έφυγα συνειδητοποίησα πως πέρασα ολόκληρη την ημέρα μου χαμογελώντας, μιλώντας, ακούγοντας, αγκαλιάζοντας, γνωρίζοντας…και αντλώντας έμπνευση από μοναδικούς ανθρώπους που αποφάσισαν να μοιραστούν και να συμπαρασύρουν με τη σειρά τους και άλλους σε αυτόν τον μαγικό κόσμο που μπορεί τόσα μα τόσα να καταφέρει!
Και αυτό θα κρατήσω από αυτό το μοναδικό υπέροχο Σάββατο μαζί σας.

Την Κυριακή το πρωί ξεκινήσαμε με τις μικρές και τη μαμά μου για το Pallini Tennis Park όπου η φίλη μου η Γιούλη και το YouLoveCraft διοργάνωσαν Έκθεση Χειροποίητης Δημιουργίας

Επειδή αγαπώ το χειροποίητο και πάντα επισκέπτομαι εκθέσεις φυσικά και δεν μπορούσα να λείψω! Ήπιαμε καφέ, η Νεφέλη διάλεξε την λαμπάδα της (με την άδεια της νονάς της φυσικά), οι μικρές απασχολήθηκαν υπέροχα με δραστηριότητες για τα παιδιά και το μεσημέρι επιστρέψαμε γεμάτες ενέργεια αλλά και κούραση!

Δεν χρειάζεται να σας πω σε τι κατάσταση φυσικά βρίσκεται το σπίτι μου αλλά και εγώ η ίδια μετά από τόσες ημέρες απουσίας! Αλλά δεν πειράζει. Κάθε στιγμή άξιζε και κάθε στιγμή γέμισε την καρδιά με όμορφα συναισθήματα και το μυαλό με υπέροχες αναμνήσεις.


Την Παρασκευή πετάμε με το Νεφελάκι για Θεσσαλονίκη. Εκεί θα μας περιμένουν η «αδερφή» μου Βάσω, η κολλητή μου, με την μικρή της κόρη, τη Στέλλα. Έχουμε να δούμε η μια την άλλη από τον Ιούλιο του 2012, επομένως είσαι σαφές με πόση τεράστια λαχτάρα περιμένουμε αυτή τη συνάντηση, την οποία προγραμματίζουμε εδώ και ένα μήνα.
Όσο για τη Νεφέλη, θα είναι η πρώτη της φορά σε αεροπλάνο…το επόμενο ποστ φαντάζομαι θα είναι αφιερωμένο σε αυτό το τριήμερο (εκτός και αν κάποια ξαφνική έμπνευση με ξαναφέρει εδώ πριν το ταξίδι).
Αυτές τις μέρες έχω λίγο άγχος για διάφορα πράγματα. Κάθε φορά όμως σκέφτομαι όσα έζησα αυτές τις μέρες και όσα με περιμένουν το επόμενο Σαββατοκύριακο να τα ζήσω και τότε ηρεμώ και χαμογελώ.
Καλή εβδομάδα σε όλους! 
22 thoughts on “Σαββατοκύριακο σαν όνειρο…

  1. Ειρηνούλα μου νιώθω σαν να σε ξέρω χρόνια!
    Χαίρομαι απίστευτα που οι δρόμοι μας διασταυρώθηκαν, δεν ξέρω πως να εκφράσω με λόγια αυτό που νιώθω…
    Καλά να περάσεις λοιπόν στην αγαπημένη Θεσσαλονίκη που έζησα και σπούδασα 5 ολόκληρα χρόνια, ζηλεύω!
    Φιλιά πολλά πολλά

    Μου αρέσει!

  2. Κοριτσακι μου τα αισθηματα ειναι αμοιβαια! Χαρηκα διπλα πρωτα γιατι σε γνωρισα καιεπειτα γιατι σε καμαρωσα να τα πηγαινεις περιφημα σε ενα πανελ μοναδικο! Αντε…τωρα που πηρες το βαπτισμα του πυρος ποιος σε πιανει!

    Μου αρέσει!

  3. Χαίρομαι να σε βλέπω ευτυχισμένη φιλενάδα.Ειναι πολύ όμορφο το ότι μπορείς και ζεις τέτοιες μοναδικές εμπειρίες.
    Όσο για το τριήμερο που έρχεται και μόνο το γεγονός ότι θα σε δω,μου είναι αρκετό!Επιτέλους,μετά από οχτώ μήνες θα βρεθούμε!Σε περιμένω!3 μέρες,11 ωρες,50 λεπτα!!!

    Μου αρέσει!

  4. Η ζωή είναι τόσο περίεργη και ο κόσμος τόσο μικρός και ενώ είχαμε χαθεί στην κανονική σφαίρα τη γης, βρεθήκαμε στη μπλογκόσφαιρα ξανά!!!
    Πολύ χάρηκα που σε ξαναείδα μετά από 3 χρόνια!!! Αναπληρώσαμε σε μια υπέροχη, ονειρεμένη ημέρα όλο αυτό τον καιρό.
    Τον Teacher τον έχασα αλλά διάβασα τις σχετικές αναρτήσεις γι'αυτόν και τον διαβάζω στο μπλογκ του. Τα λέει τόσο όμορφα και απλά. Έτσι όπως είναι τα πράγματα δηλαδή και θα έπρεπε να είναι.
    Για τις Ψηφιακές Γειτονιές τι να πω. Είμαι γοητευμένη από όλα! Τις γνωριμιές. Παλιές και νέες. Τους ομιλητές, τους ειδικούς, την ομάδα, τη διοργάνωση και φυσικά το υπέροχο παρείστικο κλίμα!!!!
    Θα τα ξαναπούμε Ειρηνάκι μου. Σου εύχομαι καλό ταξίδι με το Νεφελάκι σου που θα ξετρελλαθεί και καλή αντάμωση με τη φίλη σου!!!

    Μου αρέσει!

  5. Καλημέρα Ειρήνη! Τι καλά που γνωριστήκαμε.Σε θυμάμαι όπως λες να γελάς όλη μέρα!!!!Τι τέλειο μήνυμα έστειλες και τι τεέλιο μήνυμα πήρες….Πόσο απλά είναι όλα! Είμαστε τυχερές.Και teacher Tom και Ψηφιακές γειτονιές και άνθρωποι πολλοί τριγύρω!Να είστε καλά λοιπόν και καλή συνέχεια…θα τα λέμε διαδικτυακά! Σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια που γράφεις για εμένα…με κάνεις να νιώθω τόσο όμορφα…Σε καλημερίζω και σου στέλνω την αγάπη μου!

    Μου αρέσει!

  6. Ειρήνη μου τώρα επιτέλους συνδύασα το πρόσωπό σου με το μπλογκ σου!!! Ησουν διαφορετικά βρε παιδί μου!!! Χάρηκα που σε γνώρισα. Δεν τα είπαμε πολύ, ελπίζω να τα λέμε πιο συχνά τώρα. Σε φιλώ! Κάλη Ανθομέλι

    Μου αρέσει!

  7. Ναι Βασούλα μου! Είμαι καλά και είναι πολύ όμορφο η μια όμορφη εμπειρία να διαδέχεται την άλλη!!!! Μετράω τις μέρες όπως και εσύ (και τα λεπτά!), το ίδιο και το Νεφελάκι μου! Σύντομα θα είμαστε παρέα για ένα τριήμερο φανταστικό.
    Σ'αγαπώ πολύ!

    Μου αρέσει!

  8. Γλυκιά μου Δημητρούλα ήταν μεγάλη η χαρά μου που ξανασυναντηθήκαμε! Η ζωή είναι πραγματικά παράξενη αλλά και όμορφη, αφού μας έδωσε τη δυνατότητα να ξαναβρούμε η μια την άλλη μέσα στη blogoσφαιρα.
    Θα τα λέμε συχνά! Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

  9. Κατερινάκι μου τι να πω για σένα; Τι μπορώ να προσθέσω για το πόσο με συγκίνησες και με παρακίνησες το Σάββατο με τα λόγια σου (που έτσι και αλλιώς το έκανες μέσα από τα κείμενά σου!). Όλα όσα σου λέω βγαίνουν από την καρδιά… σου εύχομαι μόνο τα καλύτερα!
    Πολλές πολλές καλημέρες και πολλά φιλιά

    Μου αρέσει!

  10. Δεν είναι φανταστικό ότι τώρα πια ξέρουμε ποιός είναι αυτός ο άνθρωπος που διαβάζαμε μόνο ως σήμερα; Νομίζω ότι αυτό ήταν από τα ομορφότερα πράγματα που συνέβησαν το Σάββατο!
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα τα λέμε συχνά!
    Σε φιλώ

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

