Blogging · Αξίζει...

Στις Γειτονιές του Blogging…

Εντάξει, ο κόσμος του Blogging είναι πραγματικά ένα θαυμαστός κόσμος αλλά όσο διαβάζω ανακαλύπτω ακόμα μαγικότερα πράγματα.
Διαβάζω…διαβάζω…εμπνέομαι…γράφω…ανακαλύπτω…μοιράζομαι….Αυτό είναι για μένα το blogging. Δεν έχει σημασία αν είσαι σχετικός ή άσχετος, έμπειρος ή νέος στο blogging. Το internet από μόνο του θα σου διδάξει όλα όσα θέλεις να μάθεις. Και αν έχεις και κάποιον λίγο σχετικό που μπορεί να σε βοηθήσει τότε ανοίγεται μπροστά σου ένας πραγματικά μοναδικός νέος κόσμος.
Όταν ήμουν 15-16 χρονών είχα μια παλιά γραφομηχανή την οποία αυτή τη στιγμή έχω στην αποθήκη του σπιτιού μου. Μια θεία μου μου την είχε χαρίσει γιατί ήξερε πόσο μου άρεσε να γράφω – και φυσικά ως τότε έγραφα πάντα στο χαρτί. Κλεινόμουν λοιπόν με τις ώρες στο δωμάτιό μου και έγραφα, έγραφα…έγραφα μικρές και μεγάλες ιστορίες και “έβγαζα” την εφηβεία μου μέσα σε ατελείωτες σελίδες χαρτί, με τα ακουστικά στα αυτιά, πάντα με τη συντροφιά της αγαπημένης μου μουσικής. Κατά διαστήματα χτυπούσε η πόρτα και η μαμά ή ο μπαμπάς με ρωτούσαν αν είμαι καλά, αν χρειάζομαι κάτι. Η απάντηση ήταν συνήθως όχι…ήθελα μόνο να γράφω.
Τα χρόνια πέρασαν, μεσολάβησαν εποχές διαβάσματος, τρέλας, πανεπιστημίου, γάμου, παιδιών…και κάπου ενδιάμεσα συνέχιζα να γράφω αλλά πολύ αραιά..
Και μετά ανακάλυψα το μαγικό αυτό κόσμο. Και επέστρεψα! Επέστρεψα στο γράψιμο που τόσο αγαπούσα και αγαπώ. Μόνο που σήμερα δεν γράφω στη μαγική θορυβώδη γραφομηχανή μου αλλά στο laptop. Και πλέον δεν χτυπούν την πόρτα η μαμά ή ο μπαμπάς αλλά οι δυο μου κόρες – και όχι για να ρωτήσουν αν εγώ χρειάζομαι κάτι αλλά για να ζητήσουν εκείνες κάτι που χρειάζονται από εμένα.
Συχνά όταν κάθομαι και γράφω πιάνω τον άντρα μου να με κοιτάζει. Πάντα με ρωτάει “τι θέμα έχεις σήμερα;” και εγώ του απαντάω “θα διαβάσεις, άσε με τώρα, γράφω…” και γελάμε! Και πάντα τελικά του λέω περίπου το θέμα για το οποίο γράφω!
Κοντεύουν σχεδόν 2 χρόνια από την πρώτη φορά που έγραψα και ίσως να είναι διαβολική σύμπτωση αλλά μόλις έμαθα για τις Ψηφιακές Γειτονιές χαμογέλασα πλατιά και σκέφτηκα “Επιτέλους!”. Λίγο πριν τη συμπλήρωση των 2 χρόνων από τη δημιουργία του δικού μου blog είμαι ευτυχισμένη που μου προσφέρεται η δυνατότητα να γνωρίσω τόσους ενδιαφέροντες ανθρώπους, να μάθω, να ενημερωθώ και πάνω από όλα να πάρω περισσότερη έμπνευση!
Εκείνο που σκέφτομαι από την ημέρα που έμαθα για τις Ψηφιακές Γειτονιές είναι πως τελικά οι άνθρωποι που αρχικά μας ενέπνευσαν να ξεκινήσουμε κι εμείς τη δημιουργία του δικού μας Blog είναι και εκείνοι που συνεχίζουν να μας εμπνέουν. Για μένα ένας από αυτούς τους ανθρώπους ήταν η Άσπα και το Μαμά Δες…Μπαμπά Δες! Θυμάμαι ακόμα τη χαρά μου όταν δημοσίευσαν κείμενο από το blog μου για πρώτη φορά! Τι τιμή και τι χαρά…και οι δημοσιεύσεις συνεχίζονταν, κι εγώ συνέχιζα να γράφω…Έτσι όταν είδα ότι πίσω από τις Ψηφιακές Γειτονιές κρύβεται η ίδια μοναδική ομάδα ανθρώπων, δηλαδή το “Μικροί Μεγάλοι” ήταν διπλή η χαρά και φυσικά οι εμπνευσμένες ιδέες συνεχίζονται!
Στις 20/4 λοιπόν στο Hub Events πρόκειται να είμαι κι εγώ εκεί! Εκεί στις Ψηφιακές Γειτονιές, το πρώτο event για Μαμάδες και Μπαμπάδες Bloggers!
                                                                           psifakes-geitonies-badge1
 Συγκεντρώνω απορίες, σκέφτομαι όλα όσα θέλω να ρωτήσω και να μάθω μα πάνω από όλα χαμογελώ γιατί ξέρω πως θα συναντήσω πολλούς ψηφιακούς μου “γείτονες” που ως σήμερα δεν έχω γνωρίσει! Και αυτό από μόνο του αποτελεί ένα ξεχωριστό γεγονός.
Διάβασα κάτι στο Psifiakesgeitonies.gr, ότι το event αυτό δεν απευθύνεται μόνο σε μαμάδες και μπαμπάδες Bloggers αλλά σε όσους το blogging “δεν σημαίνει fast food ενημέρωση, αλλά έκφραση κι ελευθερία”. Μου άρεσε πολύ αυτό γιατί για μένα αυτή η έκφραση και η ελευθερία είναι τα δυο πράγματα που με μαγεύουν περισσότερο στην έννοια του Blogging…ίσως γι’αυτό τα αγαπημένα μου Blogs δεν είναι τόσο τα ενημερωτικά όσο εκείνα που αφορούν τα συναισθήματα πίσω από την καθημερινότητά μας, τις σκέψεις μας και τους προβληματισμούς μας!
Αν θέλετε λοιπόν να μοιραστείτε κι εσείς αυτή την εμπειρία μαζί μας – γιατί φυσικά και θα είμαι εκεί! – δηλώστε συμμετοχή άμεσα εδώ. Ακόμα και αν δεν έχετε που να αφήσετε τα μικρά σας οι διοργανωτές το έχουν προβλέψει και αυτό με δραστηριότητες για τα παιδιά!  Ακόμα και αν δεν έχετε κάποιο Blog σήμερα είμαι σίγουρη ότι μετά από αυτό το event θα θέλετε να δημιουργήσετε το δικό σας!
Θα τα πούμε εκεί!
8 thoughts on “Στις Γειτονιές του Blogging…

  1. Tι κρίμα που δεν ανταλλάξαμε μια κουβέντα! Ημουν κι εγώ (όχι μόνο εκεί) αλλά δίπλα στη Δήμητρα και κοντά στη Γεωργία. Την επόμενη φορά «it is a date», εντάξει??? Χαίρομαι που επέστρεψες και ας διαδέχτηκε τη γραφομηχανή σου το laptop!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

