Για εργαζόμενες μαμάδες

Μικρά πράσινα βατραχάκια!

Απόψε σκεφτόμουν πως η έμπνευση συχνά βρίσκεται σε μικρά πράγματα. Την ανακαλύπτεις εκεί που δεν το περιμένεις, όταν κάνει την εμφάνισή της ξαφνικά για να σε κάνει να αναθεωρήσεις τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τα πράγματα. Μια κουβέντα, μια κίνηση, μια βόλτα…κάτι που υπό άλλες συνθήκες θα αγνοούσες…και νά’την, έτοιμη να πλημμυρίσει το μυαλό και την ψυχή σου.
Είμαι και πιστεύω πως θα συνεχίσω για πάντα να είμαι ένας άνθρωπος που ανοίγει την καρδιά και το μυαλό του σε όσα έχουν να πουν οι άλλοι. Επιλέγω πάντα να αντιμετωπίζω εκείνα που με συναρπάζουν με πάθος και αφοσίωση αγνοώντας τον κίνδυνο και τα ρίσκα. Και εκεί είναι που με συμπληρώνει πάντοτε ο σύντροφος της ζωής μου, ο Νίκος μου, που με τη λογική και τη σύνεσή του με επαναφέρει στην πραγματικότητα…
Πως να ζήσεις όμως χωρίς να ρισκάρεις και χωρίς να αφήσεις την έμπνευση και το πάθος να γεμίσουν τη ζωή σου; Ναι, μεγαλώνουμε και ωριμάζουμε αλλά εκείνο το τολμηρό παιδί μέσα μου αποζητά πάντα το ρίσκο και τα νέα ξεκινήματα. Και σε αυτό το νέο ξεκίνημα – για το οποίο θα σας μιλήσω σε άλλο post – νιώθω πως απόψε γέμισα δύναμη και ανακάλυψα από την αρχή πτυχές του πάθους μου που δεν γνώριζα πως ήταν εκεί.
Είμαι ευτυχισμένη για αυτό… ευτυχισμένη και ευγνώμων γιατί μέσα από αυτήν την εμπειρία περισσότερο από όλα ανακαλύπτω κάθε μέρα υπέροχους, μοναδικούς ανθρώπους που στέκονται στο πλάι μου, με στηρίζουν, με βοηθούν και μοιράζονται το όνειρο μαζί μου…. και αυτό είναι πραγματικά μια έκπληξη που με γεμίζει με περισσότερο πάθος και μεγαλύτερα και ομορφότερα όνειρα.
Απόψε κάποιος που γεμάτος έμπνευση μπήκε στη ζωή μου με συμβούλεψε να μην μοιράζομαι τα όνειρά μου με ανθρώπους που σκέφτονται και αντιμετωπίζουν τα πράγματα αρνητικά. Με συμβούλεψε να γεμίζω τη ζωή μου μόνο με εκείνους που είναι έτοιμοι να μοιραστούν τη χαρά αυτού του ταξιδιού μαζί μου, να παθιαστούν, να αγκαλιάσουν, να ονειρευτούν μαζί μου.
Νομίζω πως από όλα εκείνα που απόψε είπαμε αυτό είναι που περισσότερο από όλα με άγγιξε πραγματικά. Δεν υπάρχει τίποτα ομορφότερο από το να έχεις στη ζωή σου ανθρώπους που να θέλουν να μοιραστούν τα οράματά σου. Και εγώ σε αυτό το ταξίδι έχω βρει αρκετούς και είμαι ευτυχισμένη για αυτό.
Και ό,τι και αν συμβεί ξέρω πως θα τους έχω πάντα πλάι μου στα εύκολα και στα δύσκολα και αυτό είναι αρκετό για να μου δώσει ακόμα περισσότερη δύναμη, ακόμα περισσότερο πάθος να συνεχίσω και να ολοκληρώσω το όνειρο.
Σε αυτές τις τόσο δύσκολες μέρες τις γεμάτες περιορισμούς και αρνητικές σκέψεις αρνούμαι να το βάλω κάτω και προχωράω προς τα δημιουργικότητα με όσο πάθος μπορεί να βγει από μέσα μου. Και ξέρω πως όταν δημιουργείς με αγάπη «you are destined to succeed – είσαι προορισμένος ή αλλιώς- όπως πολύ επιτυχημένα το άκουσα απόψε- «καταδικασμένος» να πετύχεις.
Όταν ονειρεύεσαι όλα είναι πιθανά και όλα βρίσκονται στην άκρη του χεριού σου. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τεντωθείς λίγο παραπάνω και να τα πιάσεις!
Μοιράζομαι μαζί σας μια μικρή αλληγορική ιστορία που άκουσα απόψε – και ζητώ συγνώμη αν την γράφω με μικρές παραλλαγές αλλά το νόημα είναι το ίδιο:
Κάποτε ήταν πολλά μικρά πράσινα βατραχάκια και προχωρούσαν προς την κορυφή ενός λόφου. Στο δρόμο κάποια άλλα πράσινα βατραχάκια τους έλεγαν «που πάτε τώρα, είναι μακριά, καθίστε εδώ, καλύτερα είναι» και κάποια από αυτά υπέκυπταν και σταματούσαν. Ακόμα πιο πέρα όσα είχαν μείνει και πάλι συναντούσαν άλλα βατραχάκια που τους έλεγαν πως θα ήταν πολύ δύσκολο να φτάσουν στο λόφο, πως δεν υπήρχε νόημα σε αυτό που έκαναν και πάλι κάποια από τα βατραχάκια σταματούσαν την προσπάθεια, πεπεισμένα πως ήταν καλύτερα να σταματήσουν…Στο τέλος είχαν μείνει 3 μόνο βατραχάκια που συνέχιζαν και σε λίγο το ένα από αυτά εγκατέλειψε και αυτό την προσπάθεια.
Τα 2 βατραχάκια συνέχισαν απτόητα και λίγο πριν την κορυφή του λόφου το προτελευταίο βατραχάκι σταμάτησε και κοίταξε το 1οβατραχάκι που συνέχιζε και τελικά τα κατάφερε να φτάσει στην κορυφή.
Του είπε «μα, πως τα κατάφερες τελικά; Όλοι οι υπόλοιποι τα παράτησαν» Κι εκείνο απλά στάθηκε και κοίταξε γύρω του χωρίς να δίνει σημασία….γιατί τελικά ήταν απλά ένα μικρό πράσινο κουφό βατραχάκι!
Να σας εξομολογηθώ κάτι;
Αποφάσισα να γίνω κι εγώ ένα μικρό πράσινο και πάνω απ’όλα κουφό βατραχάκι!
Και απόψε ο λόφος δεν φαίνεται καθόλου μα καθόλου μακριά…να, λίγο να τεντωθώ και θα τον αγγίξω…
Όνειρα γλυκά!
7 thoughts on “Μικρά πράσινα βατραχάκια!

  1. αγαπημένη μου φιλενάδα.Σου εύχομαι να εχεις στη ζωή σου ανθρώπους που σε στηρίζουν.Δεν σε φοβάμαι.Μπορεις να καταφέρεις τα πάντα!Όσο για τον λόφο,δεν χρειάζεται να τεντωθεις.Εισαι ήδη στην κορυφή!!!

    Μου αρέσει!

  2. Γειά σου Ειρηνάκι μου. Ελπίζω να είστε όλοι καλά γιατί έχουμε καιρό να τα πούμε.
    Την εχω ξαναδιαβάσει αυτή την ιστορία και τότε με είχε αγγίξει γιατί ήταν πολύ αληθινή. Εννοώ ότι επηρεαζόμαστε πολλές φορές από την συνολική μαυρίλα.
    Έχω επιλέξει να κουφαίνομαι γι'αυτό είμαι στον κόσμο μου και χαίρομαι που και εσύ θα κάνεις το ίδιο. Να έχεις κοντά σου ανθρώπους που σε κάνουν ευτυχισμένη και χαρούμενη για τη ζωή. Οι άξιοι άνθρωποι δεν χάνονται, το πιστεύω απόλυτα αυτό. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, βρίσκουν πάντα τον δρόμο τους.
    Χαίρομαι να μαθαίνω καλά νέα σου!!!!

    Μου αρέσει!

  3. Δημητρούλα μου γλυκιά, είμαστε όλοι καλά!
    Ναι, η αλήθεια είναι πως μου πήρε κάμποσο καιρό αλλά τελικά το αποφάσισα κι εγώ πως η ζωή απλά είναι πολύ ομορφότερη και απλούστερη όταν γύρω σου έχεις ανθρώπους που σε γεμίζουν αισιοδοξία και σε στηρίζουν πάντοτε..Εσύ πάλι, ήσουν και είσαι πάντα ένας από αυτούς τους ανθρώπους που επιλέγουν να κοιτάζουν το ποτήρι μισογεμάτο και γι'αυτό είσαι πάντα στην καρδιά μου!
    Σε φιλώ γλυκά και σε διαβάζω πάντοτε!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

