Γιορτάζουμε · Νεφέλη

5 χρόνια στη ζωή μας!


Κάθε χρόνο αυτή τη μέρα γράφω ένα post μόνο για σένα μήπως και καταφέρω να σου εξηγήσω τι σημαίνει η 10ηΙανουαρίου για τη ζωή μου και την ψυχή μου. Θυμάμαι πως τη στιγμή που αντίκρισα τον παππού και τη γιαγιά σου μόλις γεννήθηκες έχασα τα λόγια μου και το μόνο που ήθελα να τους πω ήταν πόσο ευτυχισμένη ήμουν και πόσο πολύ τους καταλάβαινα πλέον, και ας είχε περάσει ελάχιστη ώρα από τη στιγμή που είχες έρθει στον κόσμο.
Ξέρεις, καθώς μεγαλώνεις και γίνεσαι κοπέλα σκέφτομαι πως σιγά σιγά πρέπει να σταματήσω να νιώθω πως είσαι το μωρό μου. Σήμερα κλείνεις τα 5! Κι όμως εξακολουθώ να νιώθω πως δεν έχει περάσει μέσα από εκείνη τη μαγική στιγμή που βγήκες από το σώμα μου και σε ακούμπησαν για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου…
Εχτές το βράδυ πριν κοιμηθείς σου είπα αντί για παραμύθι την ιστορία της γέννησής σου κι εσύ με άκουγες προσεκτικά.


Την ημέρα που γεννήθηκες οι καρδιές μας έγιναν δικές σου και ήταν μια νύχτα τόσο ξεχωριστή, τόσο όμορφη. Όλα ήταν τέλεια, όπως έπρεπε να είναι. Ο μπαμπάς σου ήταν εκεί, ήμασταν περιτριγυρισμένοι από φροντίδα, από ανθρώπους που μας πρόσεξαν και έκαναν την έξοδό σου στον κόσμο μοναδική για μένα εμπειρία που θα τη θυμάμαι για πάντα με κάθε λεπτομέρεια! Σου έχω πει ποτέ πως όταν η μαία μου η Έλενα μου είπε «ώρα να σπρώξεις» και έκανα την πρώτη μου προσπάθεια με έπιασε νευρικό γέλιο;;; Ήταν μια πολύ αστεία στιγμή που έμοιαζε σουρεαλιστική!
Κι έπειτα μπήκε ο μπαμπάς σου και πάλι στο δωμάτιο και μου είπε «βλέπω το κεφάλι της!» και τα μάτια του έλαμπαν από δέος και ευτυχία (και λίγη αγωνία νομίζω). Και ύστερα, μέσα σε λίγα λεπτά έκανες την εμφάνισή σου…κι εγώ μόλις άκουσα το κλάμα σου ήξερα πως όλα ήταν όπως τα είχα ονειρευτεί, πως ήσουν τέλεια, με 10 δαχτυλάκια στα χέρια και 10 στα πόδια, υγιής, γερή! Και η περιπέτεια της μητρότητας μόλις είχε ξεκινήσει!
Δεν ξέρω αν μπορείς να καταλάβεις πως νιώθω και σίγουρα δεν ξέρω αν μπορώ να σε κάνω να νιώσεις έστω και ένα ελάχιστο ποσοστό της αγάπης που έφερες στη ζωή και την ψυχή μου τη στιγμή που σε αντίκρισα για πρώτη φορά.
Φυσικά ως εκείνη τη στιγμή σε είχα λατρέψει ήδη γιατί 9 μήνες μέσα στο σώμα μου επικοινωνούσαμε οι δυο μας με έναν τρόπο μαγικό που μόνο εγώ κι εσύ ξέρουμε. Όπως και να έχει θα είσαι πάντα το μωρό που με έκανε μανούλα για πρώτη φορά. Αλλά είσαι πολύ περισσότερα από αυτό. Είσαι το μωρό που ήρθε να γιατρέψει τις πληγές μου από μια απώλεια, να με κάνει να πάρω και πάλι κουράγιο και δύναμη, να με θεραπεύσει και να με βοηθήσει να προχωρήσω. Και αυτό σε κάνει από μόνο του τόσο μα τόσο ιδιαίτερη!
Σκέφτομαι πως όταν μεγαλώσεις και μπορείς να διαβάζεις αυτά τα κείμενα ίσως να χαμογελάς και να πιστεύεις πως κάθε χρόνο σου γράφω τα ίδια. Δεν είναι έτσι όμως. Γιατί κάθε χρόνος μαζί σου έχει γεμίσει τη ζωή μου με αναμνήσεις ενός χρόνου και αυτό κάνει κάθε κείμενο διαφορετικό.
Και τον τελευταίο αυτό χρόνο κατέκτησες τόσα για τα οποία είμαι υπερήφανη. Μα περισσότερο από όλα είμαι υπερήφανη για το παιδί που έχεις γίνει, για το λουλούδι στο οποίο μεταμορφώνεσαι κάθε μέρα…ένα τρυφερό πλάσμα, γεμάτο αγάπη και προστατευτισμό για τη μαμά σου και για όλους όσους αγαπάς. Μια εκπληκτική μεγάλη αδερφή που βοηθά και στηρίζει κάθε μέρα το μικρό μας ταρζανάκι που ακούει στο όνομα Αλεξάνδρα.
Στο σχολείο σου είσαι ένα μικρό αστέρι και όλοι σε αγαπάνε – ειδικά τα αγόρια!!!
Μέχρι αύριο θα μπορούσα να σου γράφω καρδιά μου πόσο σ’αγαπώ και πόσα σημαίνεις για μένα. Αλλά θα μείνω στα βασικά…σε εκείνα που έχουν πραγματική σημασία.
Θέλω να σου πω πως είμαι υπερήφανη που είμαι μαμά σου. Είμαι υπερήφανη που είμαστε τόσο δεμένες, που κάθε βράδυ θες εγώ να σε κοιμίσω (και αφήνεις πάντα παραπονεμένο τον μπαμπά σου που σε λατρεύει), που μιλάμε και λέμε τόσα κάθε βράδυ πριν κοιμηθείς, που κάθε μέρα με αφήνεις παγωτό με τις νέες σου σκέψεις και κουβέντες!


Είμαι υπερήφανη γιατί είσαι ένα πλάσμα αέρινο, αγαπησιάρικο, τρυφερό που πάντα σκέφτεται τους άλλους. Είμαι υπερήφανη που όταν σου χαρίζουν κάτι θέλεις πάντα και κάτι ακόμα για τη μικρή σου αδερφή για να μην μείνει παραπονεμένη – τέτοιο παιδί είσαι, τόσο σπάνιο.
Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί η ζωή μας. Ονειρεύομαι για σένα τα καλύτερα αλλά ποτέ δεν θα σε πιέσω, αυτό σου το υπόσχομαι. Είσαι γεμάτη τόσα ταλέντα και τόση αγάπη που είμαι σίγουρη πως ότι και να διαλέξεις στη ζωή σου θα το κάνεις καλά. Κι εγώ και ο μπαμπάς σου θα είμαστε πάντα στο πλάι σου να σε καμαρώνουμε και να σε στηρίζουμε!
Σ’αγαπάμε τόσο μα τόσο πολύ! Και κάθε μέρα αναρωτιόμαστε πως θα είσαι μεγαλώνοντας…από την άλλη, πειράζει που δεν θέλω να μεγαλώσεις αλλά να μείνεις σε αυτήν την τρυφερή ηλικία;;;;
Καρδούλα μου γλυκιά σου εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Μωρό μου ατελείωτο, μικρή μου νεραϊδούλα, αερικό μου πανέμορφο στα μάτια σου καθρεφτίζεται πάντα όλη μου η αγάπη και κάθε μου ανάσα!
Να είσαι πάντοτε καλά, πάντα ευτυχισμένη, πάντα υγιής και γερή! Κι εμείς θα σε λατρεύουμε για πάντα και θα σε φροντίζουμε με όλη μας την αγάπη! Να είσαι δυνατή και να μην χάσεις ποτέ αυτόν τον χαρακτήρα που έχεις ματάκια μου!
Αχ, πόσο σ’αγαπώ και πόσο σημαντική είναι η σημερινή ημέρα!
Χρόνια σου πολλά Νεφελάκι μου! Χρόνια σου πολλά και καλά!
9 thoughts on “5 χρόνια στη ζωή μας!

  1. να την χαίρεστε φιλενάδα.Είναι πραγματικά ένα πολύ καλό παιδί.Και είστε τυχεροί που την αποκτήσατε.Οπως τυχερή είναι κι εκείνη που σας έχει!Εύχομαι να είναι πάντα γερή και να γνωρίσει στη ζωή της την ευτυχία που της αξίζει!Να της δώσεις ένα μεγάλο φιλή από εμένα!

    Μου αρέσει!

  2. Να την χαίρεσαι την κουκλίτσα σου Ειρήνη μου! Πώς πέρασαν τα χρόνια και έγινε ολόκληρη κοπέλα! Μπράβο της που είναι τόσο καλό παιδάκι και τόσο υπέροχη αδελφούλα. Έχει καλή καρδούλα και είναι πολύ σημαντικό αυτό σε ένα παιδάκι. Να την καμαρώνετε πάντα με το Νικο σου και να είναι ευτυχισμένη και τυχερή.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

