Σκόρπιες σκέψεις

Λίγο πριν το 2013…

Διαβάζοντας το κείμενο που είχα γράψει πέρσι τέτοια μέρα σκέφτομαι χαμογελώντας πως οι σκέψεις-υποσχέσεις μου για το 2012 στην πλειοψηφία τους πραγματοποιήθηκαν:
«Θα περνάω περισσότερο χρόνο με τα παιδιά μου: …..Περισσότερος χρόνος, περισσότερα παιχνίδια, περισσότερες αγκαλιές, ακόμα περισσότερες στιγμές για να δημιουργήσουμε ακόμα περισσότερες αναμνήσεις!»
Ναι, νομίζω πως το 2012, τουλάχιστον από τον Μάρτιο και μετά ήταν γεμάτο από αναμνήσεις με τα κορίτσια μου! Παραιτήθηκα από μια δουλειά που αν και σαν αντικείμενο με ικανοποιούσε «έτρωγε» τελικά τα σωθικά μου, τον εαυτό μου και τελικά τη σχέση μου με τα παιδιά μου. Η απόφασή μου να αποχωρήσω στάθηκε μια από τις σημαντικότερες και σοφότερες ως σήμερα…δεν μετανιώνω ούτε μια στιγμή!
«Θα πιστέψω περισσότερο στον εαυτό μου: …2011 έφερε μαζί του πολύ κούραση και αλλαγή δεδομένων με αποτέλεσμα να αμφισβητήσω πολλές φορές τις ικανότητες και τις δυνατότητές μου»
Πίστεψα λοιπόν! Πίστεψα ξανά στον εαυτό μου, στις ικανότητές μου και σε όσα ονειρεύομαι να κάνω. Και λίγο πριν το 2012 φτάσει στο τέλος του νομίζω πως τα πράγματα έχουν αρχίσει να αλλάζουν…οι αποφάσεις έχουν παρθεί κι εγώ συνεχίζω απτόητη!
«Θα ακούω το ένστικτό μου: …. επέτρεψα σε άλλους να επηρεάσουν τις αποφάσεις μου ενώ κάθε φορά που ακούω εκείνη τη μικρή φωνούλα μέσα μου ξέρω πως πάντα- μα πάντα- έχει δίκιο.»

Το ένστικτο είναι μεγάλο πράγμα.



 

Ειδικά πιστεύω πως όταν γίνεται γονιός – και ειδικά μητέρα – αυτό ενισχύεται ακόμα περισσότερο. Νιώθεις μέσα σου πότε κάτι είναι σωστό και πότε λάθος, πότε κάτι συμβαίνει, κάτι δεν πάει καλά…πότε πρέπει να κάνεις τις αλλαγές που ξέρεις ότι πρέπει να γίνουν!
Και αυτή η υπόσχεση τηρήθηκε και ακόμα την παλεύω..Ανανέωση και για το 2013!
«Θα ασχοληθώ περισσότερο με τους φίλους μου: ….. Το 2012 τα τηλέφωνα θα πάρουν φωτιά και οι φίλοι μου θα νιώσουν ότι επιτέλους επέστρεψα στον πλανήτη γη στον οποίο κάποτε κατοικούσα!
Α, ναι…πρόσθετη απόφαση…καιρός να αρχίσω να βγαίνω και με τους φίλους μου!»
Χμ, εδώ τα χαλάσαμε λίγο! Ως το Μάρτιο εντελώς απαράδεκτη…μετά κάτι ξεκίνησε να γίνεται! Εντάξει, το προσπαθώ ακόμα αλλά που θα πάει…θα μου κάτσει! Τον Ιούλιο πέταξα στη Θεσσαλονίκη για να περάσω ένα ονειρεμένο Σαββατοκύριακο με τη φίλη μου τη Βάσω (πιάνεται αυτό;).
Εκείνο που σίγουρα έκανα ήταν ότι το 2012 μου προσέφερε νέες φιλίες και ξεκαθάρισμα κατά κάποιο τρόπο των ήδη υπαρχόντων…τι να πεις, η φιλία είναι μεγάλο και σπουδαίο πράγμα.
«Θα στηρίζομαι περισσότερο στους φίλους μου: … το 2011 «κλείστηκα» πολύ στον εαυτό μου πιστεύοντας πως μπορώ και μόνη μου να αντιμετωπίσω τα πάντα. Λάθος! Το 2012 είμαι αποφασισμένη να το διορθώσω»
Ανοίχτηκα αλλά όχι όσο θα έπρεπε! Ακόμα και σήμερα, ένα χρόνο μετά όταν αντιμετωπίσω ένα σημαντικό πρόβλημα προσπαθώ να το λύσω μόνη μου. Αναρωτιέμαι γιατί το κάνω αυτό αφού πάντα στηριζόμουν στους φίλους μου;
Ευτυχώς υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι στη ζωή μου που ξέρουν πώς να με κάνουν να «βγάζω» όσα έχω μέσα μου προς τα έξω και ας μην θέλω αρχικά! Η ανακούφιση είναι μεγάλη…το 2013 ακόμα περισσότερο!
«Τις Παρασκευές που είμαι σπίτι με την Αλεξάνδρα θα πηγαίνουμε μαζί να παίρνουμε τη Νεφέλη από το σχολείο: Μου το συνέστησαν και οι δασκάλες της»
Ναι, το εφαρμόσαμε…και μετά τον Μάρτιο ήμουν και είμαι εκεί 100% και για τις δύο μου κόρες! Είναι τόσο όμορφο να μπορώ να επιστρέφω μαζί τους στο σπίτι κάθε μέρα!
 «Θα αποστασιοποιηθώ και θα σταματήσω να ασχολούμαι τόσο με πράγματα άνευ αξίας: … Προτεραιότητες λοιπόν!»
Ναι…εδώ το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει αλλά ή αλήθεια είναι πως η μάχη δεν έχει χαθεί ακόμα. Τα παιδιά μου είναι εκείνα που μου δείχνουν το δρόμο με την απλότητα της σκέψης τους και την τρυφερότητά τους.

Κι εγώ το 2012 έθεσα τις βάσεις για τις σωστές προτεραιότητες στη ζωή μου…θα συνεχίσω και πιστεύω μέσα στην καρδιά μου πως τελικά θα τα καταφέρω. Θα καταφέρω μια μέσα να κοιτάξω από απόσταση τη ζωή μου και χαμογελώντας να σκεφτώ «Μπράβο σου ρε κούκλα! Κατάφερες επιτέλους να βάλεις τα πράγματα στη σωστή τους σειρά!»

«Θα ανοίξω περισσότερο την καρδιά μου και τα μάτια μου: …κυρίως απέναντι στην οικογένειά μου. Μου λείπουν όλοι τους τόσο πολύ.»
Άλλη μια υπόσχεση που τήρησα και τηρώ ευλαβικά! Βλέπω πιο συχνά τους γονείς μου και την αδερφή μου, μιλάμε περισσότερο, περνάμε ποιοτικό χρόνο μαζί…δεν κοιτάζω ποτέ την ώρα – δεν με νοιάζει αυτό πια.
Και κάθε μέρα ευχαριστώ το Θεό που πέρα από την οικογένεια που δημιούργησα η ίδια έχω πίσω μου μια οικογένεια που με λατρεύει, με φροντίζει και ξέρω πως θα είναι πάντα η αρχή μου, οι ρίζες μου, οι αναμνήσεις μου και η πηγή όλων όσων κατάφερα ως σήμερα!
Σας αγαπώ και θα συνεχίσω να είμαι κοντά σας!
 «Θα πατήσω πόδι: No more mr. nice guy και σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε».
Ω, ναι! Τελείωσε το παραμυθάκι φέτος. Τελείωσε και η υπομονή και η ανοχή προς εκείνους που δεν ανήκουν εδώ…στόχος επετεύχθη 100%
«Θα ασχοληθώ περισσότερο με την Ειρήνη: …. Εγώ φταίω που δεν διεκδίκησα ποτέ λίγο χρόνο για εμένα, λίγη φροντίδα για εμένα, λίγο ντάντεμα για μένα. Τέλος με αυτό!»
…Θα χρειαστώ λίγο παραπάνω χρόνο με αυτό! Ανανεώνεται και για το 2013! Όσο ζω ελπίζω ότι θα βρω το χρόνο που χρειάζομαι για μένα…καλύτερα πάντως ήταν το 2012 (να μην παραπονιέμαι!)
«Θα ονειρεύομαι περισσότερο: γιατί χωρίς όνειρα είμαστε αόρατοι, ανύπαρκτοι και χωρίς ζωή!»
Συνεχίζω να ονειρεύομαι και να προσμένω! Συνεχίζω να ελπίζω και να εύχομαι…συνεχίζω και θα συνεχίσω και τη νέα χρονιά! Ονειρευτείτε…κάνει καλό!
«Θα γίνω περισσότερο παιδί:…… Είμαι σίγουρη πως αυτό θα με κάνει ευτυχισμένη και θα μου προσφέρει απόλυτη ηρεμία ακριβώς όταν την έχω περισσότερο ανάγκη.»
Περνώντας περισσότερο χρόνο με τα παιδιά μου νιώθω πως φέτος άρχισα επιτέλους να θυμάμαι πως είναι να ξεχνάς την καθημερινότητα, να αντιμετωπίζεις με λίγο πιο φαιδρό και ανέμελο τρόπο τα προβλήματα…και πάλι τα κορίτσια μου έκαναν το θαύμα τους. Κι εγώ τις ακολούθησα και τις ακολουθώ ακόμα σε αυτό το μαγικό ταξίδι! 
Ακολουθείστε τα παιδιά σας…θα σας αποζημιώσουν. Να είστε σίγουροι!
«Θα γράφω περισσότερο: γιατί οι παλιές αγάπες δεν πεθαίνουν ποτέ και το blog μου το αγαπώ γιατί είναι το καταφύγιό μου
Το μαγικό ταξίδι συνεχίζεται και εγώ συνεχίζω να γράφω, να γράφω, να γράφω όλο και περισσότερο! Μακάρι αυτός ο νέος χρόνος να μου δώσει την έμπνευση που χρειάζομαι για να γράφω ακόμα περισσότερο και ακόμα καλύτερα…
«Θα εξακολουθήσω να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο: Τι στο καλό…θα γυρίσει η κατάσταση, που θα πάει!!!!»
Η κατάσταση δεν έχει «γυρίσει» ακόμα αλλά φέτος μου γύρισε εμένα ο τρόπος σκέψης. Και έχοντας συνοδοιπόρο σε αυτό το ταξίδι τον άντρα μου και σύντροφο της ζωής μου ξέρω πως όλα όσα ονειρευόμαστε θα γίνουν πραγματικότητα.
Έτσι το ποτήρι παραμένει μισογεμάτο! Πάντα μισογεμάτο!
Μεγάλο απόψε το post αλλά καθώς ξεκίνησε η τελευταία ημέρα του χρόνου αναμενόμενο είναι οι αναμνήσεις και οι σκέψεις να πλημμυρίζουν το μυαλό! Καθώς αυτή η μέρα ξεκινά σκέφτομαι πως ο χρόνος αυτός πέρα από όλες τι δυσκολίες που έφερε μου προσέφερε πολλά καλά.
Ήρθα πιο κοντά με φίλες μου αγαπημένες…ειδικά με μια που την αγαπώ πολύ και το 2012 νομίζω πως ήταν και θα είναι πάντα έτος ορόσημο για τη φιλία μας, καθώς μας ένωσε ακόμα περισσότερο…Βάσω μου σ’αγαπώ πολύ και θα είμαι πάντα στο πλάι σου όπως κι εσύ είσαι πάντα δίπλα σε μένα! Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει την ηρεμία και την ευτυχία που ψάχνεις…εγώ θα είμαι πάντα εδώ!
Συνειδητοποίησα επίσης πως ακόμα και σε αυτήν την ηλικία μπορείς να γνωρίσεις καινούργιους ανθρώπους που θα σε κάνουν να χαμογελάσεις, να σκεφτείς, να προβληματιστείς…
Δεν μπορώ να έχω παράπονο από τη ζωή μου. Και περισσότερο δεν έχω παράπονο γιατί φέτος αν και ταλαιπωρηθήκαμε, διαφωνήσαμε, προβληματιστήκαμε τελικά αποδείξαμε ότι η αγάπη μας είναι ο δεσμός που πάντα θα μας δένει. Μιλάω για τον άντρα μου που φέτος με στήριξε, με βοήθησε (ναι, ναι, και με νευρίασε πολλές φορές) αλλά που ήταν και είναι δίπλα μου κάθε μέρα της κοινής μας ζωής.
Συχνά μου παραπονιέται ότι όταν γράφω για τα παιδιά μας αναφέρω μόνο τον εαυτό μου. Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ αυτό. Ίσως γιατί εμείς οι μαμάδες ό,τι αφορά τα παιδιά μας το κάνουμε μόνο δικό μας και συχνά αφήνουμε τους μπαμπάδες στην απ’εξω… Δεν είναι όμως έτσι.
«Σ’αγαπώ και σ’ευχαριστώ που μοιράζεσαι τα όνειρά μου και τις ελπίδες μου για το μέλλον μας, για τα παιδιά μας, για την όμορφη οικογένειά μας. Είσαι ένας υποδειγματικός σύζυγος, σύντροφος και πατέρας στις υπέροχες κόρες μας και πάνω απ’όλα ο μοναδικός μεγάλος και πραγματικός έρωτας της ζωής μου.
Θα σε στηρίζω πάντα και σου υπόσχομαι πως αυτή τη νέα χρονιά όλα θα είναι καλύτερα και θα συνεχίσω να σε αγαπώ…γλυκιέ μου Νικόλα»
Σου αφιερώνω και το τραγούδι που τόσο σου αρέσει και μου αφιερώνεις συνέχεια…Σ’αγαπώ»
Τι μπορώ να περιμένω από το 2013 και τι μπορώ να ευχηθώ;;;
Περιμένω ένα συγκεκριμένο όνειρο να πραγματοποιηθεί – αν και δεν μπορώ ακόμα να μιλήσω για αυτό. Εύχομαι τα όνειρα που έχουμε κάνει ως οικογένεια να γίνουν πραγματικότητα και να έχω κοντά μου τους ανθρώπους που αγαπώ περισσότερο!
Πάνω και πέρα απ’όλα εύχομαι να είναι καλά τα παιδιά και ο άντρας μου. Αυτοί είναι οι πυλώνες της ύπαρξής μου, η ανάσα και η πηγή της ζωής μου. Και τίποτα δεν είναι σημαντικότερο από τον Νίκο, τη Νεφέλη και την Αλεξάνδρα!
Εγώ θα παλέψω και πάλι με όσα με ταλαιπωρούν και με απογοητεύουν και θα κρατήσω ψηλά την ελπίδα και την αισιοδοξία μου. Θα αγαπώ τους φίλους μου, θα είμαι κοντά στους γονείς μου, θα επενδύσω στη δουλειά μου που υπεραγαπώ και θα παλέψω με νύχια και με δόντια για να κάνω τα όνειρα πραγματικότητα!
Υποδέχομαι τον νέο χρόνο απαλλαγμένη από την κούραση του 2012. Τον υποδέχομαι χαμογελώντας και αγκαλιάζοντας το μέλλον.
Εύχομαι το ίδιο για όλους σας που διαβάζετε αυτές τις γραμμές! Υγεία, ευτυχία, πολλά και καλά χρόνια για όλους σας και πάντα ελπίδα για το μέλλον! Τα όνειρα δεν κοστίζουν απολύτως τίποτα και μπορούν μόνο χαμόγελο και αισιοδοξία να φέρουν στις ζωές μας. Γι’αυτό μην σταματήσετε ποτέ να ονειρεύεστε!

Χρόνια Πολλά!
One thought on “Λίγο πριν το 2013…

  1. Καλή χρονιά Ειρηνάκι μου!!! Σου εύχομαι μια υπέροχη χρονιά, πλούσια συναισθηματικά, γεμάτη, παθιασμένη, τυχερή και γερή! Να είστε πάντα ερωτευμένοι με τον παραπονιάρη τον αντρούλη σου και να μεγαλώνετε δυο ευτυχισμένα κοριτσάκια!
    Ελπίζω να πραγματοποιήσεις όλους σου τους στόχους!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

