Σκόρπιες σκέψεις

Ευχες!

Χρόνια πολλά! Ο άντρας μου λέει πως είναι καλύτερα να ευχόμαστε Χρόνια Καλά αντί για Χρόνια Πολλά. Εγώ σας εύχομαι και τα 2!
Φέτος είναι παράξενα Χριστούγεννα. Τόσα άλλαξαν τον τελευταίο χρόνο… τόσα πολλά. Δεν είναι όμως ακόμα η ώρα για τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε. Αυτό είναι άλλο post.
Τα κορίτσια μου κοιμούνται ήρεμα. Σήμερα ήταν μια ήρεμη ημέρα…
Φέτος τα Χριστούγεννα ονειρευόμουν πως δεν θα ήμουν εδώ αλλά κάπου αλλού. Δεν το βάζω κάτω όμως. Προσπαθώ και παλεύω κάθε μέρα και ξέρω πως στο τέλος θα τα καταφέρουμε και το όνειρο θα γίνει πραγματικότητα.
Προς το παρόν επιμένουμε και παίρνουμε δύναμη από τα δυο γλυκά προσωπάκια που μας χαμογελούν κάθε μέρα, τα παιδιά μας.

Η Αλεξάνδρα φέτος αντιλαμβάνεται απόλυτα το νόημα αυτής της γιορτής, περιμένει με αγωνία τα δώρα της από τον Άγιο Βασίλη και συμμετέχει σε όλα. Η Νεφέλη  μεγάλωσε υπερβολικά νομίζω. Την κοιτάζω και δεν το πιστεύω. Και όταν το βράδυ την ώρα που φοράει τις πυτζάμες της με αγκαλιάζει και μου λέει «μανούλα μου, δεν θέλω να σε χάσω ποτέ» κι εγώ  γίνομαι κομμάτια! Της υπόσχομαι πως δεν θα με χάσει ποτέ κι ας ξέρω πως δεν είναι για πάντα η ζωή. Είναι πολύ  μικρή για τέτοιες  σκέψεις… διάολε, εδώ εγώ είμαι  ολόκληρη  γυναίκα και δεν σκέφτομαι έτσι!
Τι να πρωτοευχηθω για αυτές τις μέρες;
Είναι τόσο σπάνιες και ειδικές οι συνθήκες φέτος… τόσο απίστευτα δύσκολες…για τους περισσότερους πλέον από εμάς.
Κι εγώ είμαι πολύ θυμωμένη που είμαστε έτσι…οι περισσότεροι από εμάς.
Εύχομαι ηρεμία. Εύχομαι ευτυχία. Εύχομαι να τα καταφέρουμε…να μπορέσουμε να βγούμε με οποιονδήποτε τρόπο από αυτές τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ζούμε. Εύχομαι να μπορέσουμε κάθε μέρα να αντιμετωπίζουμε τη ζωή με χαμόγελο και αισιοδοξία.
Πάνω απ’όλα εύχομαι υγεία και γαλήνη.
Είμαι πολύ ευτυχισμένη που έχω τα παιδιά μου γιατί στα μάτια τους βλέπω κάθε μέρα το φως της ζωής, της αισιοδοξίας, της ελπίδας και γίνομαι κι εγώ ένα μαζί τους! Ακόμα μου διδάσκουν τόσα!
Χρόνια πολλά. Χρόνια καλά. Χρόνια ευτυχισμένα!
One thought on “Ευχες!

  1. Συμφωνώ και με τα δύο. Και χρόνια πολλά και χρόνια καλά!!! Γειά σου Ειρηνούλα!!!
    Να είμαστε όλοι γεροί και αισιόδοξοι και όλα τα φτιάξουν. Πιστεύω ότι κυρίως όσοι έχουμε παιδιά, θέλουμε να παλέψουμε και να πιστεύουμε για ένα καλύτερο αύριο! Οπότε του χρόνου τα Χριστούγεννα θα είναι ακόμα καλύτερα 4sure!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

