Αξίζει...

Μαζί για όλα τα παιδιά του κόσμου!


Σήμερα ήταν μια υπέροχη μέρα προσφοράς και αγάπης.
Ως άνθρωπος και πάνω απ’όλα μητέρα είμαι πάρα πολύ ευαίσθητη σε θέματα που αφορούν τα παιδιά. Ο μπαμπάς μου κάποτε, πριν γίνω μαμά, μου είχε πει πως όταν θα κάνω δικά μου παιδιά θα γίνω πολύ πιο ευαίσθητη στη θέα ενός παιδιού, πως θα αλλάξει εντελώς ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζω τον κόσμο. Είχε φυσικά για μια ακόμα φορά δίκιο.
Έτσι έμαθα πως το να δίνεις είναι πολύ σημαντικότερο από το να παίρνεις και πως ότι και να συμβαίνει στην δική μας καθημερινότητα  είναι απείρως καλύτερο από ότι μπορεί να συμβαίνει στις ζωές κάποιων ανθρώπων που στάθηκαν λιγότερο τυχεροί από εμάς.
Τα κορίτσια μου μεγαλώνουν, τα πράγματα (ρούχα, παιχνίδια) που είχαν συγκεντρωθεί στο σπίτι μας είχαν έτσι και αλλιώς αυξηθεί επικίνδυνα. Τον προηγούμενο μήνα λοιπόν ξεκίνησα την εκκαθάριση. Και χάρισα! Χάρισα σχεδόν όλα τα ρούχα, τα παπούτσια, τα παιχνίδια των παιδιών μου, κυρίως σε μανούλες που τα είχαν πραγματική ανάγκη.
Και η χαρά που πήρα από τις αντιδράσεις των ανθρώπων που έγιναν δέκτες αυτής μου της μικρής κίνησης ήταν τόσο μεγάλη που δεν θα μπορούσα με λόγια να κάνω κανέναν να καταλάβει πως ένιωσα…Νιώθω πως γέμισε η ψυχή μου από ευτυχία, από γαλήνη και ηρεμία γιατί ξέρω  πως την αγάπη που μου προσέφεραν εμένα την προώθησα κι εγώ σε άλλους. Και αυτό δεν είναι κάτι που εξαγοράζεται με χρήματα .
Για να μην σας αναφέρω πως μέσα από αυτήν την τόσο απλή κίνηση απέκτησα και νέες φίλες, μανούλες σαν κι εμένα που ξέρω πως θα παραμείνουν στη ζωή μου για πολύ πολύ καιρό ακόμα!
Τα κορίτσια μου λοιπόν μεγαλώνουν. Και καθώς μεγαλώνουν είναι πολύ σημαντικό για μένα να μάθουν να προσφέρουν. Είναι σημαντικό να μάθουν να εκτιμούν την καλή τους τύχη και να σκέφτονται πως υπάρχουν στο κόσμο παιδιά που στερούνται όλα όσα εκείνες θεωρούν δεδομένα, την οικογένεια, τους γονείς τους, τη ζεστασιά, την αγκαλιά, το παιχνίδι, το φαγητό…τόσα και τόσα χωρίς τα οποία ένα παιδί δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τον κόσμο!
Σήμερα λοιπόν 1.12.12 βρεθήκαμε με τα κορίτσια οικογενειακώς στην πλατεία Σημηριώτη στη Νέα Ιωνία για να χαρίσουμε παιχνίδια που διαλέξαμε μαζί για να τα δώσουμε σε άλλα παιδάκια και να ενισχύσουμε τον οργανισμό «Μαζί για το Παιδί».
Η Αλεξάνδρα ίσως είναι πολύ μικρή ακόμα για να καταλάβει το νόημα της πράξης αυτής όμως η Νεφέλη μόλις της εξήγησα γιατί πρέπει να διαλέξει και να χαρίσει κάποια από τα παιχνίδια της ανταποκρίθηκε αμέσως και τελικά όπως απεδείχθη συμμετείχε ενεργά και πήρε μεγάλη χαρά από αυτό που κάναμε!
Ντυθήκαμε, ετοιμαστήκαμε, βάλαμε τα παιχνίδια σε σακούλες ή τα πήραμε στο χέρι και φύγαμε.
Έτοιμες και χαρούμενες πολύ!

Να και τα παιχνίδια μας!
(Σχεδόν όλα γιατί προσθέσαμε κι άλλα μετά)
Στο αυτοκίνητο και φύγαμε!!!
Λόγω της βροχής η συγκέντρωση είχει μεταφερθεί στον χώρο του Πνευματικού Κέντρου Ν.Ιωνίας. Μαζί μας ήταν και ο κουνιάδος μου Χρήστος, που μας προέτρεψε να συμμετάσχουμε! Και πόσο καλά έκανε.

Στα δρομάκια της Ν.Ιωνίας!

Στον χώρο λοιπόν συναντήσαμε τον Άγιο Βασίλη, ο οποίος έδωσε για λίγο στη Νεφέλη το καμπανάκι του. Εκείνη αμέσως του είπε το όνομά της και του δήλωσε τι δώρο θέλει να της φέρει! Με βοήθησε να δώσουμε τα παιχνίδια, πήρε γλυκάκι, ένα υπέροχο βραχιολάκι και φωτογραφήθηκε παρέα με τον Άγιο Βασίλη. Φυσικά, εκτός από τη φωτογράφηση με τον Άγιο Βασίλη, και η Αλεξάνδρα συμμετείχε σε όλα τα παραπάνω…
Δεν θέλω να γράψω πολλά αυτή τη φορά. Το φωτογραφικό υλικό είναι πλούσιο…

Προσφέροντας τα παιχνίδια μας και
εισπράττοντας το γλυκάκι μας!
Δώρο ένα βραχιολάκι
..το οποίο και φυσικά φορέσαμε!
Όλοι Μαζί Για Το Παιδί!
Πολλά πολλά παιχνίδια για πολλά πολλά παιδάκια!


Καλός ο Άγιος Βασίλης αλλά ας κρατήσω
καλύτερα τις αποστάσεις μου!

Πανέμορφη Νεφέλη μου!

Μαμά και κόρες!
Φεύγοντας από το Πνευματικό Κέντρο ο καιρός είχε πια αλλάξει…ένας υπέροχος ήλιος είχε βγει και η μέρα ήταν ιδανική για βόλτα! 

Περπατώντας στα δρομάκια της Ν.Ιωνίας
Τα κορίτσια ήταν χαρούμενα (αλλά και πολύ πεινασμένα!) 

Περπατώντας χεράκι-χεράκι
Ήπιαμε καφεδάκι, χαλαρώσαμε, περάσαμε ένα υπέροχο Σαββατιάτικο πρωϊνό οικογενειακώς με όμορφη κουβεντούλα!

Μαμά, θέλουμε τοστ!
Δεν ξέρω πως τα το περιγράψω ακριβώς αλλά θέλω να γράψω το εξής: Χαρίστε! Όχι μόνο σήμερα, όχι μόνο τα Χριστούγεννα ή στις ιδιαίτερες μέρες του χρόνου αλλά κάθε μέρα που μπορείτε. Κοιτάξτε δίπλα σας…πάντα υπάρχει ένα παιδί που σας χρειάζεται!
Χαρίστε!
Ενημερωθείτε για το που μπορείτε να βοηθήσετε, για το πως μπορείτε να συνεισφέρετε, ειδικά αυτήν την περίοδο που υπάρχουν τόσοι άνθρωποι που μας έχουν ανάγκη! Μην περιμένετε ούτε μια μέρα ακόμα!
Η αγάπη που θα εισπράξετε, το παράδειγμα που θα δώσετε στα παιδιά σας για το μέλλον είναι μοναδικά. Σκεφτείτε πως αυτά τα μικρά πλάσματα που μεγαλώνουμε περιμένουν από εμάς να τους δείξουμε το δρόμο της αγάπης και της συμπόνιας προς τον συνάνθρωπο. Και όταν το κάνουμε εκείνο που εισπράττουν οι ψυχούλες τους είναι τόσο σημαντικό για το τι άνθρωποι θα γίνουν μεγαλώνοντας!
Εγώ από την πλευρά μου εκείνο που δεσμεύομαι να κάνω από εδώ και στο εξής είναι να σας ενημερώνω όσο συχνότερα μπορώ για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε όλοι να βοηθήσουμε!
Και αρχίζω αμέσως…αύριο στις 11.οο στον παιδότοπο MAGIC-CITY  θα συγκεντρώσουμε είδη πρώτης ανάγκης για τον ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΓΕΝΝΗΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Η ΑΓΚΑΛΙΑ.
Οι ανάγκες είναι πολλές…

Πέρα από τη λίστα αυτή ό,τι μπορείτε να διαθέσετε είναι χρήσιμο, όπως ρούχα για παράδειγμα! Εμείς θα είμαστε εκεί και θα σας περιμένουμε, για να παίξουμε, να γνωριστούμε και πάνω απ’όλα να προσφέρουμε!
Καλό Δεκέμβρη και καλές Γιορτές σε όλους με αγάπη!
Σχολιάστε

