Αλεξάνδρα · Γιορτάζουμε

Χρόνια Πολλά Μπισκοτάκι!



Μικρό μου μπισκοτάκι,
πέρασαν κιόλας 2 χρόνια από την μαγική στιγμή εκείνη που σε ακούμπησαν πάνω στην καρδιά μου αν και είχες ήδη φωλιάσει εκεί μέσα πολύ πριν γεννηθείς. Πέρασαν 2 ολόκληρα χρόνια από εκείνο το ξημέρωμα της 18ης Οκτωβρίου του 2010 που σε έσφιξα για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου, που ανταλλάξαμε το πρώτο μας βλέμμα, που σου ψιθύρισα για πρώτη φορά «είμαι η μαμά σου!».
Κάθε εικόνα εκείνης της ημέρας, κάθε δευτερόλεπτο και κάθε μικρή κίνηση είναι ακόμα χαραγμένα στο μυαλό μου σαν να γεννήθηκες σήμερα. Και πέρασαν κιόλας 2 χρόνια…
Βιαζόσουν πολύ να έρθεις στην αγκαλιά μου και όπως ξαφνικά αποφάσισες να ξεκινήσεις την έξοδό σου προς τον έξω κόσμο έτσι γρήγορα την ολοκλήρωσες! Δεν προλάβαμε να καταλάβουμε για πότε μπήκαμε στο μαιευτήριο και για πότε σε είχα δίπλα μου!
Κι εγώ σήμερα, 2 χρόνια μετά, σε καμαρώνω, σε λατρεύω και δεν περνά μέρα που να μην ευχαριστώ το Θεό για τη γέννησή σου και την είσοδό σου στην οικογένειά μας.
Κάθε μέρα σου λέω «σ’αγαπώ» αλλά πλέον μου το λες κι εσύ. Δεν είσαι πια εκείνο το μικρό μικρούτσικο μωράκι αλλά ένα κοριτσάκι που μιλάει, εκφράζει την αγάπη του, το θυμό του, τις σκέψεις του και έχεις καταλάβει τη δική σου ξεχωριστή θέση ανάμεσά μας.
Όλοι σε αγαπούν, έχεις κλέψει καρδιές και ας είσαι μόνο 2 χρονών. Διεκδικείς τα πάντα, είσαι πεισματάρα, επίμονη και δεν το βάζεις κάτω όταν θέλεις να πετύχεις κάτι. Είσαι δυναμική, κοινωνική και τρυφερή… μα πάνω απ’όλα είσαι το δικό μου μοναδικό, ζουμερό, λαχταριστό μπισκότο. Είσαι το μωρό μου, το αστέρι που φωτίζει κάθε νύχτα μου, ο ήλιος που κάνει τις μέρες μου να λάμπουν.

Ο ερχομός σου, ακόμα και πριν βγεις από μέσα μου, άλλαξε τα πάντα για μένα. Σηματοδότησε αποφάσεις ζωής, αλλαγές νοοτροπίας και μου χάρισε το πείσμα και τη δύναμη να σταθώ στο πλευρό σου σαν τη μαμά που πάντα ονειρευόμουν να γίνω. Και δεν χρειάστηκε να προσπαθήσεις καθόλου. Η παρουσία σου τα έκανε όλα από μόνη της.
Με έκανες να λυγίσω, να παλέψω, να προσπαθήσω περισσότερο και τελικά να τα καταφέρω μέσα από κάθε δυσκολία. Πόσο διαφορετική ήταν η ζωή πριν τον ερχομό σου.
Και σήμερα, πόσα όνειρα κάνω για το μέλλον σου, για τη ζωή μας μαζί!
Προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για σένα. Το ξέρω πως είναι πολλά που δεν έχουμε κάνει ακόμα παρέα αλλά σου υπόσχομαι πως όσο είμαι καλά θα είμαι μαζί σου, δίπλα σου και μαζί θα φτιάχνουμε κάθε μέρα αναμνήσεις που θα σε ακολουθούν για το υπόλοιπο της ζωής σου…ακόμα και όταν εγώ δεν θα είμαι εδώ πια.
Σ’αγαπώ!
2 χρόνια μετά και είναι στιγμές που σε κοιτώ να κοιμάσαι ήρεμα και ακόμα κυλούν δάκρυα από τα μάτια μου. Απόψε σηκώθηκες για λίγο από το κρεβάτι σου και ήρθες να ξαπλώσεις δίπλα μου στον καναπέ. Καθώς η μπλούζα σου είχε σηκωθεί και φάνηκε η κοιλίτσα σου εγώ κοιτούσα τον μικρό σου αφαλούλι και για μια στιγμή ένιωσα πως ήταν όταν σε είχα ακόμα μέσα μου, όταν τα σώματά μας ήταν ενωμένα σαν ένα. Έπειτα έμεινα εκεί να σε χαζεύω να κοιμάσαι γαλήνια… τις τεράστιες βλεφαρίδες σου, τα μικρά σου χεράκια…πώς να μην είμαι ερωτευμένη για πάντα μαζί σου όταν είσαι κομμάτι μου, μέρος του κορμιού και της ψυχής μου;
Όσες ευχές και να σου δώσω καμιά δεν μπορεί να εκφράσει όσα νιώθω. Δεν υπάρχουν απλά λέξεις για την αγάπη μου για σένα.
Κάθε μέρα που έρχομαι τα μεσημέρια να σε πάρω από το σχολείο σου και τρέχεις με τα χέρια ανοιχτά να πέσεις στην αγκαλιά μου νιώθω πως ένα κομμάτι του εαυτού μου ξαναγεννιέται. Η αθωότητά σου, η γλύκα σου, τα χεράκια σου που τυλίγονται όλο αγάπη γύρω από το λαιμό μου είναι για μένα βάλσαμο ενάντια σε κάθε δυσκολία.

Είμαι υπερήφανη που είμαι η μανούλα σου. Ο δεσμός μας δεν μπορεί ποτέ να σπάσει. Κι εγώ θα είμαι πάντα εδώ, αυτό μπορώ να σου το ορκιστώ. Θα σε προσέχω, θα σε φροντίζω και πάνω απ’όλα θα σε λατρεύω. Δεν θα χρειαστεί ποτέ να αμφιβάλλεις για το αν σε αγαπούν γιατί θα έχεις πάντα εμένα να στέκομαι δίπλα σου για ό,τι και αν χρειαστείς.
Μικρό μου θηριάκι, από την ημέρα που φώλιασες στο σώμα μου αποφάσισα να ζήσω αυτή την περιπέτεια σαν να ήταν η τελευταία φορά που τη ζούσα. Δεν ξέρω αν κάποια μέρα με ευλογήσει ο Θεός να το ξαναζήσω. Έτσι παλεύω κάθε μέρα να ζήσω κάθε στιγμή μαζί σου και να τη «ρουφήξω» για να μην την ξεχάσω…κάθε νέα σου λέξη, κάθε νέο σου κατόρθωμα, κάθε αγκαλιά και κάθε χάδι. Ακόμα και τη μυρωδιά σου, εκείνη τη μυρωδιά που έχει το μωρουδιακό σου ακόμα δερματάκι προσπαθώ και αυτή να την κρατήσω για να μην την ξεχάσω ποτέ…
Μην σκεφτείς ποτέ πως επειδή ήρθες δεύτερη ένιωσα ποτέ τίποτα διαφορετικό ή λιγότερο για σένα. Σε αγάπησα από την πρώτη στιγμή, σε θέλησα από την πρώτη στιγμή, σε περίμενα με την ίδια λαχτάρα και ανυπομονησία…και όταν σε κράτησα για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου ένιωσα την ίδια μαγεία να με ταξιδεύει, την ίδια αγάπη να πλημμυρίζει τα σωθικά μου!
Ευλογημένοι ας είναι οι άνθρωποι που με στήριξαν και με βοήθησαν να σε φέρω στον κόσμο. Σου ζητώ συγνώμη που όταν ήσουν μωρό άφηνα ασήμαντους ανθρώπους να διαταράσσουν την ηρεμία μας, που με έζησες να βρίσκομαι σε μια τρέλα και να στενοχωριέμαι για ηλίθια πράγματα…τα άφησα όλα αυτά πίσω μου για σένα…για σένα και την αδερφή σου. Και ξέρω πως το ένιωσες κι εσύ πως όλα έγιναν καλύτερα. Το βλέπω στα ματάκια σου, στις αγκαλιές σου, στο πως κάθε βράδυ με ζητάς για να κοιμηθείς…
Σ’αγαπώ…πόσες φορές να σου το πω ώστε να είναι αρκετο;…δεν ξέρω και δεν με νοιάζει.
Το φως που έφερες στη ζωή μου και η αγάπη που μου χαρίζεις κάθε μέρα δεν μετρώνται με λόγια και δεν περιγράφονται…ίσως μόνο μια άλλη μαμά να μπορεί να καταλάβει…
Χρόνια σου πολλά μικρό μου μπισκοτάκι. Χρόνια σου πολλά και καλά και ευλογημένα και ευτυχισμένα.
Σε λατρεύω
Η μανούλα σου 
2 thoughts on “Χρόνια Πολλά Μπισκοτάκι!

  1. Να την χαίρεσαι την μικρούλα σου! Είμαι σίγουρη ότι αυτή σου έδωσε τη δύναμη και το κουράγιο να πάρεις τις σωστές αποφάσεις για τη ζωή σου και να προχωρήσεις μπροστά με ρίσκο αλλά περίσσια δύναμη! Αν δεν τολμάμε στη ζωή, μένουμε στάσιμοι και πολλές φορές δυστυχισμένοι.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

