Αλεξάνδρα

Ενα μικρο βραδυνο μπανιο στη θαλασσα

Ειπα οτι θα γραψω γι’αυτο. Ειπα στον εαυτο μου οτι δεν θα ξεχασω και θα κρατησω αυτην την αναμνηση για παντα στην καρδια και το μυαλο μου. Υποσχεθηκα οταν ξεκινησα αυτο το blog οτι θα γραφω οσο πιο συχνα μπορω αλλα τελευταια νιωθω την αναγκη να γραφω μονο οταν νιωθω οτι εχει αξια. Και αποψε εχει αξια. Ισως οχι για πολυ κοσμο αλλα για μενα εχει τεραστια.
Βρισκομαστε στις πρωτες καλοκαιρινες οικογενειακες μας διακοπες ως τετραδα πλεον σε ενα μερος που περα απο ολα τ’αλλα εχει για μενα και συναισθηματικη αξια…ειναι ο τοπος καταγωγης του πολυαγαπημενου μου παππου Γιωργου, τον οποιο δεν προλαβα να γνωρισω αλλα παντα κουβαλαω μεσα μου. Βρισκομαστε στη Μανη. Ενας τοπος μυθικος, ονειρεμενος, αγαπημενος που πολυ λιγο ειχα γνωρισει ως σημερα παρα μονο απο αφηγησεις καθως η οικογενεια του παππου μου τον εγκατελειψε οταν εκεινος ηταν πολυ νεος λογω καποιας βεντετας, κι εκει εκεινος αλλωστε δεν ηταν αυτο που θα λεγαμε «παραδοσιακος μανιατης».
Προχθες αργα το απογευμα αποφασισαμε να πιουμε εναν καφε με μια φιλη στην παραλια. Φορεσα το μαγιο μου γιατι ηθελα πολυ να κανω μια βραδυνη βουτια. Ο ηλιος ειχε μολις δυσει και τα νερα ηταν ζεστα και ηρεμα. Ο Νικος εμεινε στο μπαρακι με τα παιδια και ενας διπλανος παιδοτοπος τις κρατησε απασχολημενες για καμποση ωρα.

Ξαφνικα τον βλεπω να ερχεται με την Αλεξανδρα στην αγκαλια του και να μου φωναζει οτι με ζητουσε και ηθελε να κατεβει στην παραλια μαζι μου. Την πηρα, της εβγαλα τα ρουχαλακια της και οπως ηταν γυμνη στην αγκαλια μου βουτηξαμε μαζι στη θαλασσα. Και καθως το φως της μερας χανοταν εγω μοιραστηκα το πρωτο βραδυνο μπανιο στη θαλασσα με τη μικρη μου κορη….
Δεν ξερω τι ηταν πιο ομορφο…. Η απολυτη ησυχια που επικρατουσε στην παραλια εκεινη τη στιγμη, η αισθηση που μου χαριζε το δερματακι της πανω στο δικο μου, τα γελια της και ο ενθουσιασμος της καθως την κρατουσα στην αγκαλια μου…ειλικρινα δεν μπορω να σκεφτω και να διαλεξω. Ξερω μονο πως σε εκεινη τη μαγικη στιγμη εσβησε ο κοσμος ολος γυρω μας και ημασταν μονο οι δυο μας, εγω κι εκεινη, εκεινη κι εγω.
Σταματησα να σκεφτομαι, σταματησα να μετραω τις ωρες και τιποτα δεν υπηρχε να μου αποσπασει την προσοχη εκεινη τη μοναδικη στιγμη. Κι εκεινη γελωντας εγερνε πισω το κεφαλακι της για να βρεξει τα μαλλια της, ακριβως οπως κι εγω και μου εδειχνε τις βαρκες στον οριζοντα. Τις χαιρετουσε και μετα με αγκαλιαζε και παλι και μου εδινε ακομα ενα φιλι, ακομα ενα χαδι.
Περασε ωρα και πριν το καταλαβω αρχισε να νυχτωνει…. Βγηκαμε απο τη θαλασσα με κρυα καρδια αλλα ξεραμε οτι το παιχνιδι μας ειχε τελειωσει…τουλαχιστον για αποψε. Την σκουπισα στην αγκαλια μου και δεν ηθελα να την αφησω. Στεκομασταν ορθιες, σκεπασμενες με την πετσετα μας και καθως της φιλουσα το,κεφαλακι της εκεινη ειχε ξαπλωσει αμιλητη πανω μου…ηρεμη, γαληνια, νομιζω ευτυχισμενη.
Αν λοιπον η αγαπη και η ευτυχια μπορουσε να παρει μορφη νομιζω πως αυτο το βραδυ την ειδα να χορευει μπροστα στα ματια μου σαν οπτασια. Και μια στιγμη τοσο απλη, τοσο λιτη εγινε για μενα μια αναμνηση που θα κουβαλω για παντα στην ψυχη μου. Και αυτο μονο η αγκαλια ενος παιδιου μπορει να σου το χαρισει…τοσο απλα, τοσο ευκολα, τοσο αβιαστα και φυσικα σαν να ειναι το πιο αυτονοητο πραγμα στον κοσμο.
Ξερω πως ειναι πολυ μικρη για να θυμαται κι εκεινη οταν μεγαλωσει αυτην την αναμνηση. Γι’αυτο κι εγω την καταγραφω καπου εδω, περα απο το δικο μου μυαλο…Ισως μια μερα να διαβασει και να χαμογελασει κι εκεινη οπως χαμογελω κι εγω αποψε!
7 thoughts on “Ενα μικρο βραδυνο μπανιο στη θαλασσα

  1. Πολύ όμορφη η ανάμνησή σου, Ειρήνη! Συμφωνώ κι εγώ ότι μια μικρή στιγμή μπορεί να περικλείει μέσα της τόσα συναισθήματα ώστε να γίνει ανάμνηση που θα την κουβαλάμε μέσα μας! Από το πάρτυ της Μάρθας έρχομαι! Καλώς σε βρήκα!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

