Διασκεδάζουμε

Και οι μαμάδες έχουν ψυχή!

Κάθε μέρα που παρακολουθώ τα κορίτσια μου να μεγαλώνουν και τις καθημερινές τους τρέλες εντός και εκτός σπιτιού σκέφτομαι πως θα ήθελα να μπορώ να καταγράφω σε μόνιμη βάση όλα όσα κάνουν. Το μυαλό μπορεί να συγκρατήσει συγκεκριμένο όγκο αναμνήσεων νομίζω και για κάποιο λόγο το δικό μου μυαλό τελευταία μάλλον έχει κουραστεί ή υπερφορτώσει με τόσες πληροφορίες που λαμβάνει καθημερινά…τελοσπάντων..
Καλώς εχόντων των πραγμάτων και πρώτα ο Θεός σε ένα μήνα από τώρα θα αφήσω για πρώτη φορά τον άντρα και τα παιδιά μου για να κάνω κάτι για μένα..ένα μικρό σαββατοκύριακο μακριά τους, ένα ταξίδι ως τη Θεσσαλονίκη για να ζήσω το όνειρο μιας συναυλίας που περίμενα καιρό και την παρέα μιας καλής φίλης. Δεν τολμάω να το σκεφτώ ούτε και να το συζητήσω γιατί όταν έχεις μικρά παιδιά όπως εγώ το να κάνεις σχέδια – έστω και με την προοπτική ενός μόνο μήνα – είναι τουλάχιστον αστείο! Εγώ πάντως ονειρεύομαι και περιμένω και ελπίζω πως αυτό το Σαββατοκύριακο θα έρθει σύντομα!
Δεν είναι μόνο που εκείνο το Σαββατοκύριακο θα απολαύσω – για τρίτη φορά – το αγαπημένο μου συγκρότημα και θα συγκινηθώ και θα κλάψω από χαρά και θα χορέψω και θα βγάλω τα απωθημένα μου (ακριβώς όπως και τις 2 προηγούμενες φορές). Είναι που αυτή τη φορά, σε αντίθεση με το παρελθόν, θα αφήσω πίσω τα κορίτσια μου με τον μπαμπά τους.
Στις δυο προηγούμενες συναυλίες ήμουν απλά με τον άντρα μου…χωρίς μωρά, χωρίς υποχρεώσεις, ξένοιαστη και ζώντας απλά για το σήμερα (άντε το πολύ για το αύριο). Και τώρα σχεδόν 6 χρόνια μετά όλα έχουν αλλάξει. 
Σας έχω πει πόσο αγαπώ τον άντρα μου; Είμαι σίγουρη πως το έχω ξαναπεί αλλά ένα από τα πράγματα για τα οποία νιώθω περισσότερο υπερήφανη είναι για την επιλογή συζύγου που έχω κάνει. Ήταν μια επιλογή απόλυτα συνειδητή και καθόλου παρορμητική. Πολλοί θα σκεφτούν «καθόλου ρομαντικό». Δεν είναι έτσι όμως. Γιατί πάντοτε ονειρευόμουν να μοιραστώ τη ζωή μου με έναν άνθρωπο που θα με βοηθήσει να διατηρήσω κομμάτια της ζωής μου που είναι σημαντικά για μένα και μετά την έναρξη της κοινής μας ζωής. Και ο άντρας μου το έκανε αυτό, ακριβώς όπως είχα προβλέψει ότι θα γινόταν. 
Έτσι, όταν μόνος του μου πρότεινε – γνωρίζοντας πόσο το ήθελα – να πάω στη συναυλία στη Θεσσαλονίκη μου απέδειξε για μια ακόμα φορά πόσο σωστή ήταν η επιλογή μου και πόσο τυχερή είμαι και πόσο με αγαπάει. Κι εγώ ένιωσα τόσο μα τόσο όμορφα, τόσο ανακουφισμένη. Είναι πολύ αστείο όταν το σκέφτομαι αλλά όταν παντρεύεσαι, και ειδικά όταν γίνεσαι γονιός κάποια πράγματα – όπως ένα σαββατοκύριακο μακρυά από το σπίτι σου – που για άλλους θεωρούνται δεδομένα για σένα μοιάζουν με όνειρο από το οποίο δεν θέλεις να ξυπνήσεις.
Έτσι και για μένα αυτή η εμπειρία που έρχεται είναι σαν όνειρο που πρόκειται να γίνει πραγματικότητα. Και καθώς ακούω το αγαπημένο μου συγκρότημα και γράφω ταυτόχρονα χαμογελάω και ονειρεύομαι…ονειρεύομαι και χαμογελάω. Και για κάποιο λόγο δεν νιώθω καμία ενοχή ή ανησυχία που για 2 μέρες και 2 νύχτες θα αφήσω τα κορίτσια μου με τον μπαμπά τους. Από τότε που γεννήθηκαν δεν έχω κάνει ποτέ κάτι τέτοιο. Έπρεπε να περάσουν 4μιση χρόνια για να το τολμήσω και το χρειάζομαι όσο τίποτε άλλο στον κόσμο…
Θέλω να χορέψω, να τραγουδήσω, να κλάψω από χαρά και συγκίνηση μόλις δω τον αγαπημένο μου Simon να ανεβαίνει στη σκηνή (έρωτες είναι αυτοί και δεν ξεπερνιούνται όσα χρόνια και αν περάσουν!). Θέλω να αλητέψω, να πιω τις μπύρες μου, να περπατήσω στη Θεσσαλονίκη, να πω τις βλακείες μου χωρίς να σκέφτομαι τίποτα! Θέλω να θυμηθώ λίγο πως ήταν η ζωή μου πριν ξεκινήσω τη ζωή μου, πριν έρθουν τα παιδιά μου…
Και αυτό δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακό! Άλλωστε κι εμείς οι μαμάδες έχουμε ψυχή, έτσι δεν είναι;
6/7/2012 οι Duran Duran θα βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη! Κι εγώ θα είμαι εκεί!


Σχολιάστε

