Γιορτάζουμε · Νεφέλη

Μικρό μου…

Σου χρωστάω ένα Post…ναι, σε σένα μιλάω μικρή μου πορσελάνη που εχθές είχες τη γιορτή σου και η απαράδεκτη μάνα σου ούτε μια δημοσίευση στο blog της για το ευτυχές γεγονός. Θέλω όμως να με καταλάβεις. Τελευταία διαβάζω τα περσινά μου posts. Διαβάζω και μια χαμογελάω μια κάθομαι σκεφτική και αναρωτιέμαι πόσο άλλαξαν τα πράγματα μέσα σε αυτόν τον χρόνο.
Σήμερα, όπως και κάθε μέρα σχεδόν ήρθα να σε πάρω από το σχολείο σου. Καθώς φεύγαμε και σου κρατούσα το χεράκι σκέφτηκα πόσο όμορφο είναι που έχω πια τη δυνατότητα αυτή…να σε πηγαίνω το πρωί και να σε παίρνω το μεσημέρι από το σχολείο. Μετά από 3 τάξεις στον παιδικό σταθμό φέτος είναι η πρώτη χρονιά που μπόρεσα να νιώσω πως σε μεγαλώνω πραγματικά εγώ. 
Είναι πολύ σπάνιο να μην ζηλεύω πια τις μαμάδες και τους μπαμπάδες που έβλεπα σε σπάνιες περιστάσεις να παίρνουν τα μικρά τους από το σχολείο. Είναι πολύ όμορφο να μπορώ να απολαμβάνω την αγκαλιά σου κάθε μέρα όταν με βλέπεις να μπαίνω στην τάξη και παρατάς ό,τι κάνεις για να τρέξεις σε εμένα.
Κάθεσαι στο πάτωμα και παίζεις με τα παζλ σου και όλο μιλάς. Είσαι ήρεμη και κάνουμε παρέα όπως ποτέ στο παρελθόν, εκτός από τους πρώτους μήνες της ζωής σου. Κι εγώ φέτος νιώθω υπερήφανη που για πρώτη φορά στη ζωή μου διεκδίκησα το όνειρο και το κέρδισα…να απαλλαγώ από όλες μου τις τύψεις, όλη μου την απίστευτη κούραση που είχε «πλακώσει» την ψυχή μου για τόσο καιρό και να βρω μια ισορροπία. 
4μιση χρόνια έχουν περάσει από την ημέρα που ήρθες στη ζωή μου και κάθε μέρα που μεγαλώνεις νομίζω πως ο χρόνος μου παίζει παιχνίδια. Νομίζω πως αν υπήρχε τρόπος να το μυαλό μου να «τραβά» φωτογραφίες σου συνέχεια δεν θα έκανε τίποτα άλλο. Κι αναρωτιέμαι αν στα χρόνια που θα έρθουν θα εξακολουθήσω να θυμάμαι πως ήσουν μικρή. Αναρωτιέμαι αν θα νιώθω ανακουφισμένη και λίγο πιο ξεκούραστη όταν θα είσαι πιο μεγάλη ή θα αναπολώ με παράπονο τα χρόνια σου ως νήπιο!
Εχτές το βράδυ πετάχτηκες στον ύπνο σου κλαίγοντας γιατί είδες κακό όνειρο και έτρεξα να σε πάρω στην αγκαλιά μου σαν να ήσουν μωρό. Ο τρόπος με τον οποίο γραπώθηκες από πάνω μου με έκανε να θέλω πιο πολύ να σε σφίξω πάνω μου για να μην νιώσεις μόνη σου, για να καταλάβεις πως η μαμά είναι εδώ και πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση κανείς να σε βλάψει όσο εγώ ανασαίνω και είμαι δίπλα σου! 
Ξέρω πως το κατάλαβες γιατί τα δάκρυα σταμάτησαν σύντομα και ο φόβος πέρασε.
Θέλω μόνο να είσαι ευτυχισμένη και να χαμογελάς. Δεν υπάρχει τίποτα σημαντικότερο για μένα στη ζωή αυτή παρά μόνο η δική σου ευτυχία και υγεία. Και ξέρω με σιγουριά πως όσα χρόνια και να περάσουν το ίδιο θα νιώθω και όλες μου οι αποφάσεις θα περιστρέφονται γύρω από την ανάγκη μου να βλέπω το γλυκό σου χαμόγελο.
Είμαι υπερήφανη που είμαι η μαμά σου. 
Δεν είσαι πια μοναχοπαίδι και ξέρω πως ο τελευταίος χρόνος ήταν γεμάτος από νέα πράγματα για σένα. Βλέποντάς σε όμως να παίζεις ήρεμα δίπλα μου ξέρω πως και σε αυτό νίκησες τους φόβους σου και βγήκες αλώβητη από αυτή τη διαδικασία. Ξέρω πως μόνη σου τα κατάφερες και πως η αγάπη σου για τη μικρή σου αδερφή είναι αδιαπραγμάτευτη – και ας μην το δείχνεις πάντα.
Γλυκιά μου, πανέμορφη Νεφέλη…σ’αγαπώ! Δεν θα σταματήσω ποτέ να σου το λέω.
Τι άλλο να σου πω; Ξέρω πως καταλαβαίνεις καλά γιατί δεν σταματάς να μου δείχνεις όλη σου την τρυφερότητα και την αγάπη!
Χρόνια σου πολλά λοιπόν κορίτσι μου! Θα είμαι πάντα εδώ – ακόμα και αν έχω φύγει. Στο μεταξύ θα μεγαλώνουμε παρέα, εγώ κι εσύ και όλα όσα θα λέμε μεταξύ μας θα ξέρουμε πως είναι για πάντα. Όλες μου οι αναμνήσεις θα είναι πάντοτε δικές σου και οι ομορφότερες στιγμές μου σου ανήκουν…η πρώτη σου κλοτσιά μέσα στο σώμα μου, το πρώτο σου κλάμα, το πρώτο μας βλέμμα, η μέρα που πήρες το υπέροχο όνομά σου, η πρώτη σου μέρα στο σχολείο…
Σ’αγαπώ
Η μανούλα σου
5 thoughts on “Μικρό μου…

  1. Ναι, παράτησα τη δουλειά μου αλλά για πολλούς και διάφορους λόγους. Ωστόσο,εργάζομαι πλέον από το σπίτι και με πολύ πιο ευέλικτα ωράρια! Ήταν μια σημαντική απόφαση που έπρεπε από καιρό να έχω λάβει!
    Τώρα όλα είναι καλύτερα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

