Νεφέλη

Μια σχολική εκδρομή όλο νόημα!

Υπάρχουν κάποιες στιγμές στη ζωή ενός παιδιού και μιας μαμάς που θα έπρεπε για πάντα να μένουν ζωντανές στο μυαλό μας. Είναι κάποιες στιγμές τόσο ιδιαίτερες και μοναδικές που αν υπήρχε κάποιος τρόπος να μπορέσουμε να τις κλείσουμε σε ένα κουτί και να τις παγιδέψουμε εκεί για πάντα για να μπορούμε να τις επισκεπτόμαστε ξανά και ξανά σίγουρα δεν θα διστάζαμε…Σήμερα έζησα μια τέτοια στιγμή…την πρώτη σχολική εκδρομή της Νεφέλης.
Πήγαμε μαζί στο σχολείο της το πρωί. Στην αρχή την άφησα μαζί με τις δασκάλες τις και τους συμμαθητές της καθώς ετοιμαζόντουσαν για αναχώρηση. Έπειτα καθώς έβγαινα από το προαύλιο του σχολείου κοντοστάθηκα. Η πρώτη τάξη που θα πήγαινε στην εκδρομή βγήκε από το κτίριο και άρχισε να κατευθύνεται προς το πούλμαν. Σκέφτηκα πως ίσως θα ήταν καλή ιδέα να σταθώ εκεί και να την δω να φεύγει. 
Έπειτα βγήκε η τάξη της. Με τάξη και ηρεμία, το ένα πίσω από το άλλο, τα πιτσιρικάκια – ανάμεσά τους και το δικό μου- περπατούσαν στο πεζοδρόμιο μαζί με τις δασκάλες τους. Με είδε, στέλναμε φιλιά η μια στην άλλη, χαμογελούσε όλο ενθουσιασμό. Περπάτησα μαζί τους. Σκέφτηκα «ας πάω μαζί τους ως το αυτοκίνητο και φεύγω». 
Άνοιξα το αυτοκίνητο αλλά το βλέμμα μου ήταν ακόμα καρφωμένο πάνω της καθώς απομακρυνόταν. Τα πόδια μου δεν μπορούσαν να κάνουν το βήμα. Δεν ήθελα να φύγω. Ήθελα να μείνω και να την ακολουθήσω μέχρι να φύγει και να μην μπορώ πια να πάω μαζί της. Κλείδωσα πάλι το αυτοκίνητο και έτρεξα για να προλάβω να την δω να μπαίνει στο πούλμαν, να κάθεται στη θέση της. Κι έμεινα εκεί. Έμεινα μέχρι που έχασα το λεωφορείο από τα μάτια μου. 
Την είδα να μπαίνει μέσα, να κάθεται στη θέση της. Κι εκείνη μόλις με είδε με χαιρετούσε, μου χαμογελούσε, έλεγε στις συμμαθήτριές τις ότι ήμουν εκεί, ότι και οι δικές τους μαμάδες ήταν εκεί. Στέλναμε φιλιά η μια στην άλλη…κι εγώ σαν μάνα κουκουβάγια κρατιόμουν να μην μπήξω τα κλάματα από τη συγκίνηση. 
Το χαμόγελό της ήταν το καλύτερο ξεκίνημα της μέρας μου. Το βλέμμα της όλο απορία και θαυμασμό για μια εμπειρία εντελώς νέα για εκείνη ήταν κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. Σκεφτόμουν πως έπρεπε να απαθανατίσω αυτές τις στιγμές με μια φωτογραφία. Όμως φοβόμουν ότι θα έχανα έστω και ένα δευτερόλεπτο από αυτή τη μοναδική στιγμή. 
Το κοριτσάκι μου…η πρώτη της σχολική εκδρομή και ήμουν εκεί να τη δω να φεύγει. Είδα τον ενθουσιασμό στο γλυκό της προσωπάκι, την προσμονή της, τη χαρά της! Και το απόγευμα όλες οι περιγραφές, ο πηλός που δούλεψε με τα χεράκια της προσπαθώντας να φτιάξει ένα ανθρωπάκι και που μου χάρισε όλο υπερηφάνεια…»Κοίτα μαμά! Εγώ το έφτιαξα!» κι εγώ να προσπαθώ να την κάνω να θυμηθεί και να μοιραστεί μαζί μου κάθε μικρή λεπτομέρεια της μέρας της. 
Τι να μου πρωτοπεριγράψει το παιδάκι μου; Όσα και να μου είπε λίγα μου φάνηκαν γιατί απλά δεν ήμουν μαζί της παρά μόνο για να την δω να αναχωρεί. 
Κι ένιωσα για μια ακόμα φορά εκείνη τη γλυκιά συγκίνηση που έρχεται με τη συνειδητοποίηση πως μεγαλώνει τόσο γρήγορα, πως αν και εγώ ακόμα νιώθω πως είναι το μωρό μου, εκείνη έχει εξελιχθεί σε ένα υπέροχο τετράχρονο κοριτσάκι που αλλάζει κάθε μέρα όλο και πιο πολύ. Κι εγώ προσπαθώ να προφτάσω τις εξελίξεις και να τα ζήσω όλα μαζί της.
Ξέρω πως μπορεί αυτή η μέρα να μην φαίνεται σημαντική σε πολλούς. Για μένα όμως που μπόρεσα να τη μοιραστώ με το παιδί μου ήταν μια από τις ομορφότερες της ζωής μου και γι’αυτό θέλησα όσο μπορώ να την αποτυπώσω και εδώ. Πιστεύω πως κάθε μαμά θα με καταλάβει και θα με συγχωρέσει για τον ίσως παιδιάστικό ενθουσιασμό μου. 
Υπάρχει τίποτα ομορφότερο από τον να βλέπεις το παιδί σου να ανακαλύπτει τον κόσμο μέσα από νέες όμορφες εμπειρίες που το κάνουν να λάμπει από χαρά και ενθουσιασμό; 
Μια πραγματικά υπέροχη μέρα. Μια πραγματικά μοναδική εμπειρία. 
One thought on “Μια σχολική εκδρομή όλο νόημα!

Σχολιάστε

