Γιορτάζουμε · Νεφέλη

4 χρόνια αγάπης..

Όλη μέρα σήμερα σκεφτόμουν τι να γράψω σε αυτήν την ανάρτηση..σκεφτόμουν πως θα μπορούσα ποτέ να σου μιλήσω για το πόσο άλλαξες τη ζωή μου σαν σήμερα πριν από 4 χρόνια. Είναι τόσα που θέλω να σου πω, τόσα που εύχομαι κάποτε να καταλάβεις και να νιώσεις στην μικρή σου καρδιά για το πόσο σημαντική είναι αυτή η ημέρα για μένα. 
Οι λέξεις είναι πολύ φτωχές για να σου εξηγήσω και μόνο «σ’αγαπώ» θέλω να σου λέω συνέχεια μήπως και μπορέσεις να «διαβάσεις» πίσω από αυτό όσα νιώθω. Είσαι ακόμα τόσο μικρή κι όμως μου φαίνεται πως ο χρόνος έχει αρχίσει να θαμπώνει τις αναμνήσεις που παλεύω να κρατήσω στο μυαλό μου. 
Κοιτάζω τις φωτογραφίες μας από εκείνη την ημέρα…την ομορφότερη μέρα της ζωής μου. Να σε κρατώ στην αγκαλιά μου, να ανοίγεις για πρώτη φορά τα κατάμαυρα μάτια σου και να με κοιτάζεις, να κουρνιάζεις στην αγκαλιά μου και να ηρεμείς. Κι εγώ να κλαίω, να κλαίω και να παραμιλάω γιατί δεν το πιστεύω πως σε βλέπω επιτέλους, πως είσαι δική μου, πως ήρθες!



Σήμερα συμπληρώθηκαν 4 χρόνια από εκείνη τη μέρα…4 χρόνια που είμαι η μαμά σου, 4 χρόνια που σε έχω στη ζωή μου. Άλλαξα κι εγώ, άλλαξες κι εσύ…μεγάλωσες και μεγάλωσα κι εγώ μαζί σου. 
Ο τελευταίος χρόνος έφερε τόσες αλλαγές στη ζωή σου. Έφερε την αδερφούλα σου, που τόσο αγαπάς. Η μαμά τώρα πια έχει λιγότερο χρόνο και όλα όσα κάναμε έχουν περιοριστεί, όχι γιατί το θέλουμε αλλά γιατί έτσι ήρθαν τα πράγματα. Προσπαθούμε όμως…εγώ κι εσύ παρέα.
Σ’αγαπώ.
Όσες φορές και να σου το πω δεν είναι αρκετές. Όσες φορές και να το σκεφτώ πάλι λίγες μου φαίνονται. 
Όταν δεν είσαι εδώ μπαίνω στο δωμάτιό σου, σκουντουφλάω πάνω στα βιβλία σου, στα παζλ σου και χαμογελάω. Πόσες φορές σου έχω πει να τα μαζεύεις όμορφα για να μην τα χάσεις; Κοιτάζω το γραφείο σου. Μεγάλωσες και απέκτησες και γραφείο. Σε βλέπω να κάθεσαι παρέα με τις κατασκευές σου, να ζωγραφίζεις με τις νερομπογιές σου κι έπειτα σε ακούω να με φωνάζεις για να θαυμάσω τις μικρές σου δημιουργίες…πόσο μεγάλωσες καρδιά μου!


Τα βράδια ξαπλώνουμε αγκαλιά κι εγώ σου διαβάζω παραμύθια και σε χαϊδεύω κι εσύ αποκοιμιέσαι ακόμα σαν μωρό. Και κάθε φορά που σε κοιτάζω κοντοστέκομαι για να θυμίσω στον εαυτό μου πως κάποτε ήσουν ένα αβοήθητο μωράκι που ησύχαζε στην αγκαλιά μου, που έλεγε «άτα» και με έκανε να δακρύζω από χαρά και υπερηφάνεια. Και τώρα είσαι ένα κοριτσάκι σαν πορσελάνη, ένα πλάσμα αιθέριο κι εγώ καθώς σε χαζεύω αναρωτιέμαι πως γίνεται να βγήκες από μέσα μου, πως συνεπήρες έτσι τη ζωή μου, πως με έκανες απόλυτα και ολοκληρωτικά δική σου για πάντα!
4 χρόνια που σε έχω στην αγκαλιά μου να σε λατρεύω και να γεμίζεις τη ζωή μου αισιοδοξία και χαμόγελα. Όταν καμιά φορά δεν νιώθω καλά η αγάπη σου όλα τα θεραπεύει και μου θυμίζει τι είναι πραγματικά σημαντικό.
Είσαι ένα υπέροχο, ευαίσθητο παιδί κι εγώ είμαι ο μεγαλύτερος θαυμαστής σου.  
Σήμερα που συμπληρώνονται λοιπόν 4 χρόνια από την ημέρα που ήρθες στον κόσμο σου δίνω μια υπόσχεση. 
Ξέρω πως ως μαμά σου κάθε μου απόφαση επηρεάζει τη ζωή σου και το μέλλον του. Ξέρω πως όσα νιώθω, όσα ονειρεύομαι, όσα ελπίζω για το μέλλον συμπαρασύρουν συνειδητά ή υποσυνείδητα και τα δικά σου όνειρα. Σου υπόσχομαι πως όσες αλλαγές και αν έρθουν, όσα νέα βήματα και αν κάνουμε μαζί θα είμαι δίπλα σου να σου κρατώ το χέρι και να προχωράμε μαζί.
Θα σ’αγαπώ για πάντα όχι μόνο γιατί είσαι παιδί μου αλλά γιατί με έκανες και με κάνεις καθημερινά καλύτερο άνθρωπο μέσα από την αγάπη σου, μέσα από κάθε αγκαλιά σου, κάθε κουβέντα σου. Και όσο εξαρτάσαι εσύ από εμένα άλλο τόσο η δική μου ζωή εξαρτάται από τη δική σου. 
Κανείς και τίποτα δεν θα σε βλάψει ποτέ όσο είμαι εγώ εδώ. Και η αγάπη που μοιραζόμαστε θα ζει για πάντα… Είμαι υπερήφανη για σένα κοριτσάκι μου. Ο ερχομός σου στη ζωή μου μου έδωσε νέα ελπίδα για το μέλλον και με άλλαξε για πάντα! Και αυτό είναι ένα δώρο που δεν μοιάζει με κανένα άλλο!
Χρόνια σου πολλά πορσελάνη μου! Χρόνια σου πολλά μικρή μου Νεφέλη!


4 thoughts on “4 χρόνια αγάπης..

Σχολιάστε

