Σκόρπιες σκέψεις

Κοιτάζοντας στα μάτια το νέο χρόνο…

Στα πολύ γρήγορα σημειώνω ορισμένες σκέψεις-υποσχέσεις για το 2012:
1. Θα περνάω περισσότερο χρόνο με τα παιδιά μου: Το σημαντικότερο κομμάτι της ζωής μου είναι οι κόρες μου και αν και όταν τις κοιτώ ξέρω στην καρδιά μου πως το ξέρουν κι εκείνες είναι καιρός να επανέλθω στις παλιές μου συνήθειες και προτεραιότητες γιατί τελευταία έχω ξεφύγει! Περισσότερος χρόνος, περισσότερα παιχνίδια, περισσότερες αγκαλιές, ακόμα περισσότερες στιγμές για να δημιουργήσουμε ακόμα περισσότερες αναμνήσεις!
2. Θα πιστέψω περισσότερο στον εαυτό μου: Δεν είχα ποτέ θέματα αυτοπεποίθησης αλλά το 2011 έφερε μαζί του πολύ κούραση και αλλαγή δεδομένων με αποτέλεσμα να αμφισβητήσω πολλές φορές τις ικανότητες και τις δυνατότητές μου. Μέγα λάθος – να μην επαναληφθεί παρακαλώ!
3. Θα ακούω το ένστικτό μου: Γιατί το 2011 επέτρεψα σε άλλους να επηρεάσουν τις αποφάσεις μου ενώ κάθε φορά που ακούω εκείνη τη μικρή φωνούλα μέσα μου ξέρω πως πάντα- μα πάντα- έχει δίκιο. Είναι λοιπόν καιρός να σταματήσω να την καταπνίγω και να την ακούσω λίγο (έως πολύ) περισσότερο αντί να ακούω τους άλλους.
4. Θα ασχοληθώ περισσότερο με τους φίλους μου: Ναι, κάποτε είχα αυτό που λένε «κοινωνική ζωή» που το 2011 ειδικά μετά τη γέννηση της Αλεξάνδρας και την πίεση της δουλειάς μοιάζει εξαφανισμένο. Ήμουν κάποτε ένα βαθύτατα κοινωνικό πλάσμα και τώρα έχω καταντήσει να μην σηκώνω ποτέ το τηλέφωνο ακόμα και για να πω ένα «γεια». Απαράδεκτο και ανεπίτρεπτο σε οποιαδήποτε περίπτωση! Το 2012 τα τηλέφωνα θα πάρουν φωτιά και οι φίλοι μου θα νιώσουν ότι επιτέλους επέστρεψα στον πλανήτη γη στον οποίο κάποτε κατοικούσα!
Α, ναι…πρόσθετη απόφαση…καιρός να αρχίσω να βγαίνω και με τους φίλους μου! 
5. Θα στηρίζομαι περισσότερο στους φίλους μου: Το 2011 ήταν μια χρονιά με πολλά πολλά σκαμπανεβάσματα. Τους τελευταίους του μήνες όμως μου άνοιξε ένα παράθυρο στη φιλία και έφερε στη ζωή μου ανθρώπους νέους και ενδιαφέροντες, φίλους που δεν περίμενα ότι μπορούσα να κάνω σε αυτήν την ηλικία. Επίσης, για κάποιον ανεξήγητο λόγο ενώ παλιότερα μιλούσα με τους φίλους μου, μοιραζόμουν τη ζωή μου και τα όνειρά μου το 2011 «κλείστηκα» πολύ στον εαυτό μου πιστεύοντας πως μπορώ και μόνη μου να αντιμετωπίσω τα πάντα. Λάθος! Το 2012 είμαι αποφασισμένη να το διορθώσω
6. Τις Παρασκευές που είμαι σπίτι με την Αλεξάνδρα θα πηγαίνουμε μαζί να παίρνουμε τη Νεφέλη από το σχολείο: Μου το συνέστησαν και οι δασκάλες της. Θα της κάνει πολύ καλό και έτσι θα περνάμε οι τρεις μας υπέροχα απογεύματα!
7. Θα αποστασιοποιηθώ και θα σταματήσω να ασχολούμαι τόσο με πράγματα άνευ αξίας: Το να βάζεις προτεραιότητες είναι εξαιρετικής σημασίας και κάτι που πάντοτε με μπέρδευε και με άφηνε να νιώθω ότι βρίσκομαι μονίμως σε πανικό. Προτεραιότητες λοιπόν!
8. Θα ανοίξω περισσότερο την καρδιά μου και τα μάτια μου: …κυρίως απέναντι στην οικογένειά μου. Μου λείπουν όλοι τους τόσο πολύ. Μου λείπουν οι γονείς μου, η αδερφή μου…δεν είναι ότι δεν μιλάμε ή δεν βλεπόμαστε γιατί αυτό το κάνουμε πολύ συχνά. Αλλά θέλω κι άλλο και πιο ποιοτικό χρόνο.
9. Θα πατήσω πόδι: No more mr. nice guy και σε όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε. Το 2011 ήμουν εξαιρετικά ευγενική και υποχωρητική χωρίς αποτέλεσμα. Αξίζω περισσότερα και θα τα διεκδικήσω! 
10. Θα ασχοληθώ περισσότερο με την Ειρήνη: …την οποία έχω εγκαταλείψει εδώ και τουλάχιστον 1 χρόνο. Είναι ανάγκη να σταματώ και να σκέφτομαι τον εαυτό μου. Κάποτε το έκανα και με έκανε να νιώθω όμορφα αυτό. Όχι, δεν φταίνε τα παιδιά μου γι’αυτό. Εγώ φταίω που δεν διεκδίκησα ποτέ λίγο χρόνο για εμένα, λίγη φροντίδα για εμένα, λίγο ντάντεμα για μένα. Τέλος με αυτό! 
11. Θα ονειρεύομαι περισσότερο: γιατί χωρίς όνειρα είμαστε αόρατοι, ανύπαρκτοι και χωρίς ζωή!
12. Θα γίνω περισσότερο παιδί:…αντλώντας χαρά και ευτυχία από τις κόρες μου και κοιτάζοντας τον κόσμο μέσα από τα δικά τους ονειροπόλα μάτια. Εκείνες ξέρουν τον δρόμο κι εγώ θα τις αφήσω να με πάρουν από το χέρι και να με σεργιανίσουν τον δικό τους κόσμο μακριά από όσα βαραίνουν εμάς τους ενήλικες. Είμαι σίγουρη πως αυτό θα με κάνει ευτυχισμένη και θα μου προσφέρει απόλυτη ηρεμία ακριβώς όταν την έχω περισσότερο ανάγκη. 
13. Θα γράφω περισσότερο: γιατί οι παλιές αγάπες δεν πεθαίνουν ποτέ και το blog μου το αγαπώ γιατί είναι το καταφύγιό μου. Όταν ήμουν 16 χρονών είχα μια γραφομηχανή που έκανε τρομερό θόρυβο. Έβαζα τα ακουστικά μου και ακούγοντας ατελείωτες ώρες μουσικής έγραφα, έγραφα, έγραφα κλεισμένη στο δωμάτιό μου. Κατά διαστήματα ο μπαμπάς μου ερχόταν και με ρωτούσε αν είμαι καλά και αν χρειαζόμουν κάτι… Αφού μπορούσα τότε μπορώ και τώρα!!!
14. Θα εξακολουθήσω να βλέπω το ποτήρι μισογεμάτο: Τι στο καλό…θα γυρίσει η κατάσταση, που θα πάει!!!! Πάντα πίστευα πως τα καλά πράγματα έρχονται στους ανθρώπους που βλέπουν τη ζωή με θετική ενέργεια. 

Και μια μικρή προσθήκη-σημείωση:
Ξεκίνησα το blog μου λίγους μήνες μετά τη γέννηση της Αλεξάνδρας μου. Από τότε ως σήμερα νιώθω πως έχω μπει σε μια νέα οικογένεια με εξαιρετικό ενδιαφέρον…την οικογένεια των απανταχού bloggers. Ένας μαγικός κόσμος ανοίχτηκε μπροστά μου με την ανάγνωση τόσων και τόσων blogs από μαμάδες ή μπαμπάδες (ή και όχι) που μοιράζονται κι εκείνοι σκέψεις και εμπειρίες από την καθημερινότητά τους. 
Και αυτό με έχει κάνει πραγματικά χαρούμενη γιατί είναι τόσο μα τόσο σημαντικό να μπορείς να διαβάζεις πολλές φορές πράγματα που σκέφτεσαι κι εσύ ο ίδιος αλλά τα γράφει κάποιος άλλος που βρίσκεται εκεί έξω και ζει μια καθημερινότητα όχι και πολύ διαφορετική από τη δική σου. 
Keep blogging λοιπόν! Σας ευχαριστώ από καρδιάς που με διαβάζετε, που αφήνετε τα σχόλιά σας, που συναντιόμαστε εδώ…
Και όπως είπε κάποτε ένας φίλος «το Internet δεν είναι απλά ένας Ιστός, είναι Κοινότητα!»
Καλή Χρονιά σε όλους!
Σχολιάστε

