Guest Posts · Για εργαζόμενες μαμάδες

Καριέρα ή Οικογένεια;

Η αγαπημένη μου φίλη Βάσω έγραψε σε ένα μικρό κείμενο τις σκέψεις της σχετικά με την επιλογή που καθημερινά καλούμαστε να κάνουμε εμείς οι γυναίκες ανάμεσα σε καριέρα και οικογένεια. 

Για εμένα προσωπικά αυτός είναι ένας αγώνας καθημερινός αλλά φυσικά η οικογένειά μου και τα κορίτσια μου είναι πάντα και πέρα από όλα σημαντικότερες. Αγαπώ όμως τη δουλειά μου και δεν φαντάζομαι να μένω σπίτι για να μεγαλώσω τα παιδιά μου (θα ήθελα οι ώρες να είναι λιγότερες αλλά για οποιονδήποτε άνθρωπο εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα σήμερα αυτό είναι σαφές πως δεν μπορεί πάντα να ελεγχθεί).
Δεν ξέρω αν μπορεί ποτέ να υπάρξει «χρυσή τομή» ανάμεσα στην καριέρα και την οικογένεια αλλά οι περισσότερες φίλες μου που επιλέγουν να κάνουν καριέρα είναι αλήθεια πως θυσιάζουν πολλές ώρες από τις οικογένειες τους ή δεν έχουν κάνει για το λόγο αυτό ακόμα οικογένεια. Πάντα πίστευα πως η ποσότητα του χρόνου που περνάς με το παιδί σου δεν έχει τόση σημασία όση η ποιότητα αυτού του χρόνου. 
Όταν έμεινα στο σπίτι 5 μήνες με τη Νεφέλη, μετά τους πρώτους 3 είχα χάσει τον εαυτό μου και όταν 20 ημέρες μετά τη γέννησή της βγήκα από το σπίτι πήγα στη δουλειά να πιω καφέ με τους συναδέλφους μου…όσο απίστευτο και αν μου φαίνεται τώρα που το γράφω. Στην Αλεξάνδρα το διάστημα που έμεινα στο σπίτι ήταν πολύ μικρότερα και άρα δεν πρόλαβα να βαρεθώ ή να μπω σε μια ρουτίνα που με έκανε να δυσφορώ. 
Τελικά πιστεύω πως είναι θέμα χαρακτήρα του κάθε ανθρώπου. Και όπως πάντα λέω ορισμένες γυναίκες είναι γεννημένες για να μεγαλώνουν αποκλειστικά τα παιδιά τους και να μην εργάζονται γιατί αυτό τις κάνει απλά πολύ ευτυχισμένες. Εγώ πάλι προτιμώ να αγωνίζομαι καθημερινά να συνδυάσω και τα δυο (αν το κάνω επιτυχώς ή όχι μόνο οι κόρες μου μπορούν να το πουν)…
Καριέρα λοιπόν ή οικογένεια; Η Βάσω γράφει…


«Σήμερα καθώς έκανα ζάπινγκ έπεσα πάνω σε μα συζήτηση για την γυναίκα και την καριέρα.Με προβλημάτισε αρκετά(τι περίεργο!).Κάθισα και σκέφτηκα τελικά τι είναι πιο σημαντικό στη ζωή μιας γυναίκας,η καριέρα της ή το να κάνει οικογένεια?Έβαλα σε μια σειρά τι σου προσφέρει το καθένα ξεχωριστά.
Καριέρα:γνωριμίες,χρήμα,κοινωνική καταξίωση,ταξίδια,ευκαιρίες,εμπειρίες
Οικογένεια:ευτυχία,συντροφιά,αγάπη,μοναδικές στιγμές,μητρότητα,εμπειρίες,ολοκλήρωση!
Για την κάθε γυναίκα οι προτεραιότητες διαφέρουν.Κάποιες επιλέγουν την καριέρα και αφοσιώνονται τόσο σ’ αυτή που η ζωή τους περνάει από μπροστά τους χωρίς πραγματικά να την ζουν.Κι όταν συνειδητοποιούν τι έχουν χάσει είναι πλέον αργά…το πουλάκι έχει πετάξει!
Ποτέ μου δεν θέλησα να γίνω καριερίστας αν και στο παρελθόν είχα αρκετές ευκαιρίες.Έβλεπα πάντα το μέλλον μου με οικογένεια και παιδιά,ίσως όχι τόσο νωρίς,αλλά πάντα ήθελα να κάνω κάτι αξιόλογο στη ζωή μου.Και τι πραγματικά πιο αξιόλογο από την υπέροχη οικογένεια που απέκτησα.Σίγουρα δεν είναι η τέλεια οικογένεια,ποια είναι άλλωστε; Αλλά είναι αυτή που εγώ συνειδητοποιημένα αποφάσισα να κάνω.
Μια μεγάλη ευθύνη, που αν και μικρή (παντρεύτηκα στα 21 μου) ήμουν περήφανη που την ανέλαβα. Καμία καριέρα και τίποτα στον κόσμο δεν μπορεί να αντικαταστήσει αυτό που ζω,τις χαρές και τις δυσκολίες,το γέλιο και το δάκρυ.
Αν γυρνούσα πίσω το χρόνο πάλι την οικογένεια θα διάλεγα. Γι’ αυτό πριν πάρετε κάποια σοβαρή απόφαση για την ζωή σας σκεφτείτε τι πραγματικά αξίζει…για να μην μετανιώσετε αργότερα!!!»
Σχολιάστε

