Αλεξάνδρα

Αλεξάνδρα μου!

Η πρώτη σου ονομαστική γιορτή…και πέρσι τέτοια εποχή τριγυρνούσες μέσα στην κοιλιά μου και προγραμμάτιζες την έξοδό σου στον κόσμο! Αλεξάνδρα μου! Γλυκό μου, χαμογελαστό, θαρραλέο, ακούραστο μωρό μου. Πως να σου περιγράψω τι νιώθω κάθε φορά που μου χαμογελάς, κάθε φορά που κάνεις και κάτι νέο!…ναι, ξέρω ίσως να σκέφτεσαι πως επειδή ήρθες δεύτερη στη ζωή μου ο ενθουσιασμός δεν είναι ο ίδιος. Τίποτα όμως δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια.

 Σε αγαπώ με όλη μου την ψυχή και στιγμή δεν σε συγκρίνω με την Νεφέλη. Τώρα είμαστε οι δυο μας, εγώ κι εσύ και δεν σε ξεχωρίζω, δεν σε σκέφτομαι ποτέ ως δεύτερο παιδί. Μοιράζομαι κάθε μέρα κάθε νέο σου κατόρθωμα σαν να ήταν η πρώτη φορά. Γιατί είναι η πρώτη φορά…η δική σου πρώτη φορά και η δική μου πρώτη που σε θαυμάζω!
Θα μπορούσα μέρες να σου γράφω και να προσπαθώ να σου εξηγήσω πόσο σε λατρεύω, πως η παρουσία σου στη ζωή μου με ολοκλήρωσε και έφερε τις ισορροπίες που χρειαζόμουν. Ναι, δεν σε περίμενα. Ήρθες απροειδοποίητα και χωρίς κανέναν προγραμματισμό. Έτσι είσαι και εσύ…απρόβλεπτη, αυθόρμητη και ενθουσιώδης με ό,τι σε συναρπάζει. Και σε συναρπάζουν πολλά αυτόν τον καιρό.

 Μεγαλώνεις και γίνεσαι παιδάκι αλλά εμένα μου φαίνεσαι ακόμα μωράκι, εκείνο το μικρό μωράκι που έφερα στο σπίτι πριν από 10 μήνες. Και τώρα μπουσουλάς σε όλο το σπίτι κι εγώ τρέχω πίσω σου να προλάβω μην χτυπήσεις, μην πάθεις κακό γιατί είσαι ατρόμητη και δεν φοβάσαι τίποτα. 
Γλυκό μου πλάσμα, ψίχουλό μου μικρό, τις ημέρες που είμαστε οι δυο μας και είμαι μόνο μαζί σου απολαμβάνω κάθε σου στιγμή. Γελάω κάθε φορά που σε ταΐζω κι εσύ θυμάσαι να μου κάνεις τότε όλα σου τα νάζια και τα αστεία. Ανυπομονώ να μεγαλώσεις κι άλλο. Τώρα που πλέον μπορούμε να επικοινωνούμε, να παίζουμε, να σου μαθαίνω πράγματα είναι τόσο όμορφες οι στιγμές που περνάμε μαζί.
Το ξέρω ότι μερικές φορές δεν έχω χρόνο και πρέπει να μοιράζομαι ανάμεσα σε εσένα και την μεγάλη σου αδερφή. Ξέρω όμως και πόσο την αγαπάς. Τις προάλλες που σε έδιωξε για μια ακόμα φορά από το δωμάτιό της και έκλεισε την πόρτα της εσύ όλο επιμονή καθόσουν έξω από την πόρτα της και έκλαιγες γιατί δεν είχες άλλο τρόπο να της ζητήσεις να σου ανοίξει…γλυκό μου πλάσμα. Χρειάζεται κι εκείνη το χώρο της και μεγαλώνοντας θα χρειάζεσαι κι εσύ τον δικό σου.
Σε αγαπάμε όλοι τόσο πολύ! Ο μπαμπάς σου που σε βλέπει κάθε μέρα να μεγαλώνεις όλο και πιο πολύ και να του μοιάζεις όλο και περισσότερο σε έχει ερωτευτεί και διαρκώς αναρωτιέται πως γίνεται να είσαι τόσο όμορφη! Η αδερφή σου μπαίνει στο σπίτι και πλέον δεν χαιρετά πρώτα εμένα αλλά ρωτάει που είσαι και τρέχει να σε βρει, να σε φιλήσει, να σε αγκαλιάσει. 
Συχνά ακόμα και όταν κοιμάσαι κάθομαι και σε χαζεύω και αναρωτιέμαι ακόμα και σήμερα 10 μήνες μετά τη γέννησή σου αν είσαι πραγματικά δικιά μου…τόσο με έχεις κάνει να τα χάσω μαζί σου. 

Φέτος περάσαμε το πρώτο μας καλοκαίρι μαζί. Με άφησες άναυδη από το θάρρος σου στη θάλασσα, με το πόσα πράγματα προσπαθούσες να κάνεις σαν να μην σε ένοιαζε που είσαι ακόμα τόσο μα τόσο μικρούλα. Πόσα χαμόγελα μου χάρισες αυτό το καλοκαίρι και πόσες στιγμές δεν απολαύσαμε τα μπάνια μας εγώ κι εσύ μόνες μας στην παραλία μέχρι να βραδιάσει. 
Εσύ δεν θα το θυμάσαι γιατί είσαι ακόμα μικρή αλλά εγώ έχω την ομορφότερη στιγμή στο μυαλό μου. Είμαστε στην παραλία, έχουμε κάνει το μπάνιο μας, ο ήλιος έχει πια δύσει για τα καλά. Κι εγώ σε έχω αγκαλιά και σου δίνω το γάλα σου ενώ κοιτώ μια εσένα και μια τον ορίζοντα και το μυαλό μου αδειάζει. Κι εσύ ήρεμη και κουρασμένη από τις περιπέτειές σου στο νερό απολαμβάνεις τη στιγμή κι έπειτα κουρνιάζεις στην αγκαλιά μου και καθόμαστε απλά εκεί, ήσυχα, ήρεμα χωρίς να κάνουμε τίποτα!
Ξέρω πως δεν έχω ακόμα μοιραστεί όσα θα ήθελα μαζί σου. Η καθημερινότητα συχνά δεν με αφήνει και με πιάνουν οι ενοχές για όσα θέλω να κάνουμε παρέα. Ίσως και για σένα να μην είναι τόσο έντονο αυτό γιατί δεν ξέρεις πως είναι να είσαι το μοναδικό παιδί στην οικογένεια. Έμαθες να ζεις έτσι και μεγαλώνεις παρέα με την αδερφή σου. Σου υπόσχομαι όμως θα τα κάνουμε όλα. 
Όσο εσύ είσαι καλά και μεγαλώνεις τόσο εγώ κάνω σχέδια και σε καμαρώνω και ρουφάω κάθε στιγμή που είμαστε παρέα.
Γλυκό μου μωρό σε λατρεύω…Χρόνια σου πολλά αν πω πάλι δεν θα είναι αρκετό για να συγκεντρώσω τις ευχές μου. Εσύ όμως ξέρεις πόσο σε αγαπώ κι εγώ δεν θα σταματήσω ποτέ να σου το λέω. 
Χρόνια σου πολλά κοριτσάκι μου! 
Η μαμά σου
Σχολιάστε

