Νεφέλη · Οι στιγμές μας

Το πιο όμορφο κοπλιμέντο!

Επιστροφή στη δουλειά σήμερα και μόλις επέστρεψα στο σπίτι έτρεξε εκείνη να μου ανοίξει την πόρτα για να μπω στο σπίτι (το κοριτσάκι μου!). Έπεσε στην αγκαλιά μου όπως κάνει πάντα όταν με βλέπει και άρχισε να μου λέει για τη μέρα της. Έπειτα, καθώς καθόμασταν στο κρεβάτι της κι εγώ την έντυνα με κοιτάζει στα μάτια, μου χαϊδεύει το πρόσωπο και μου λέει «Μαμά, είσαι πολύ όμορφη».
Δεν ξέρω με τι λόγια θα μπορούσε κανείς να περιγράψει τα συναισθήματα που προκαλούν σε μια μητέρα αυτές οι κουβέντες από τα παιδιά της, κουβέντες όπως «σ’αγαπάω μαμά», «θέλω αγκαλιά» και άλλες τόσες. Και δεν είναι μόνο οι κουβέντες αλλά και οι εκφράσεις που παίρνει το πρόσωπό ενός παιδιού όταν τις εκφράζει. 
Εμένα όταν η Νεφέλη μου λέει τέτοια λόγια με κοιτάζει πάντα στα μάτια και μοιάζει να περιεργάζεται το πρόσωπό μου, σαν να ψάχνει να ανακαλύψει κάτι, ίσως πως νιώθω κι εγώ, τι αποτέλεσμα έχουν τα λόγια της στην ψυχή μου. Μακάρι να μπορούσα κι εγώ να της εξηγήσω πως με έκανε να νιώσω. Εκείνη τη στιγμή το μόνο που μπόρεσα να κάνω ήταν να την ευχαριστήσω, να την πάρω αγκαλιά και να της πω πόσο την αγαπάω. Ήταν αρκετό; 
Πόσο συχνά να της λέω ότι την αγαπάω για να είμαι σίγουρη ότι το νιώθει;
Και πόσο τρυφερό μπορεί να γίνει ένα παιδί όταν θέλει να εκφράσει με τον πιο γλυκό τρόπο την αγάπη του; 
Αυτές είναι οι στιγμές που αποτελούν το καλύτερο κομμάτι της ημέρας μου. Σκέφτομαι πως αν δεν είχα τα παιδιά μου δεν θα ήξερα ποτέ πως είναι να σε αγαπούν με τόση ανιδιοτέλεια, να σε χρειάζονται τόσο απόλυτα. Αυτά είναι συναισθήματα που – κάθε μητέρα θα συμφωνήσει μαζί μου- είναι απλώς αναντικατάστατα.
Και φυσικά όσο μεγαλώνουν νομίζω ότι αυτή η εμπειρία θα γίνεται όλο και ομορφότερη. Ανυπομονώ!
Η Αλεξάνδρα προσπαθεί ήδη να πει τις πρώτες της λέξεις και περιμένω να ακούσω από το στοματάκι της «μαμά» και να νιώσω τον ίδιο ενθουσιασμό που είχα νιώσει όταν με είχε φωνάξει μαμά η Νεφέλη. 
Και όλες αυτές οι σκέψεις επειδή το παιδάκι μου μου είπε ότι είμαι όμορφη! Το πιο όμορφο κοπλιμέντο της ζωής μου. By far το πιο όμορφο!




One thought on “Το πιο όμορφο κοπλιμέντο!

  1. ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΟΥΡΑΝΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΑΓΝΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΛΗΘΙΝΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.ΟΤΑΝ Η ΚΩΝ/ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ Σ,ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ Η ΣΤΕΛΛΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΜΑΝΟΥΛΑ Σ,ΑΓΑΠΩ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΞΕΧΝΑΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ.ΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΕΓΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ!ΣΝΙΦ!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

