Γιορτάζουμε · Νεφέλη

Μια ιδιαίτερη γιορτή!

Όταν το 2007 παλινδρόμησε η πρώτη μου εγκυμοσύνη και το σποράκι μου ταξίδεψε για τον ουρανό ήρθα αντιμέτωπη με την πίστη μου. Γενικά δεν αναφέρομαι ποτέ σε θέματα που αφορούν την πίστη αλλά λόγω της ημέρας νιώθω την ανάγκη να κάνω αυτή τη μικρή αναφορά και να θυμηθώ κι εγώ ορισμένα πράγματα που μερικές φορές η καθημερινότητα μας κάνει να τα λησμονούμε. 
Εκείνες τις ημέρες όταν ο γιατρός μου μου ανακοίνωσε πως έπρεπε να διακόψουμε την εγκυμοσύνη μου ένιωσα συναισθήματα που δεν φανταζόμουν ότι υπήρχαν και που ακόμα και σήμερα που είναι πολύ δύσκολο να περιγράψω με λόγια. Πως μπορεί μια υποψήφια μητέρα να περιγράψει την απώλεια του μωρού της ακόμα και αν αυτό είναι μόλις 9 εβδομάδων;
Εκείνες τις ημέρες, αφού η διαδικασία της απόξεσης είχε ολοκληρωθεί κι εγώ ήμουν στο σπίτι σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση περνούσα πολύ χρόνο στο κρεβάτι κλαίγοντας. Δεν κοιμόμουν τα βράδια και είχα μετατραπεί σε σκιά του εαυτού μου καθώς προσπαθούσα να καταλάβω τι είχε συμβεί και να βρω έστω και ένα ίχνος λογικής σε όσα έπρεπε να αντιμετωπίσω.  
Ένα πρωί θυμάμαι απλά σηκώθηκα από το κρεβάτι και αποφάσισα να πάω μια βόλτα με το αυτοκίνητο. Δεν με ένοιαζε που, απλά ήθελα να φύγω. Καθώς οδηγούσα ξαφνικά συνειδητοποίησα πως με κάποιον μαγικό τρόπο είχα φτάσει στην εκκλησία που παντρεύτηκα. Πάρκαρα το αυτοκίνητο και βγήκα. Ήταν πρωί και η εκκλησία ήταν άδεια. Μπροστά από το Ιερό ήταν τοποθετημένη σε περίοπτη θέση μια μεγάλη εικόνα της Παναγίας με τον Ιησού στην αγκαλιά της μωρό. Κάθισα σε μια καρέκλα και έμεινα να κοιτάζω την εικόνα.
Δεν ξέρω ακόμα πως ξεκίνησε όλο αυτό αλλά με πήραν τα κλάματα. Καθόμουν εκεί, στη σιωπή, στην απόλυτη ησυχία και έκλαιγα και προσευχόμουν για το σποράκι μου και προσπαθούσα να νιώσω λίγη ανακούφιση, λίγη ηρεμία. Άρχισα να μιλάω στην Παναγία, να της λεω όσα ένιωθα, να μοιράζομαι μαζί της όσα είχα ζήσει όπως θα μιλούσα σε κάθε μητέρα που ήμουν σίγουρη ότι θα με καταλάβαινε. 
Πέρασε ο παπάς της εκκλησίας και με είδε. Με ρώτησε αν είμαι καλά και όταν του εξήγησα τι είχε συμβεί μου ζήτησε να περιμένω. Έπειτα επέστρεψε και διάβασε μια ευχή για εμένα και το σποράκι μου. Όταν βγήκα από την εκκλησία ένιωθα πολύ καλύτερα.
2 μήνες μετά έμεινα έγκυος. Όταν επιβεβαιώθηκε η εγκυμοσύνη μου πέρα από τις διαβεβαιώσεις του γιατρού μου πως όλα θα πήγαιναν καλά έταξα το παιδάκι μου στην Παναγία και της υποσχέθηκα ότι το δεύτερο όνομα θα ήταν δικό της και ότι θα πήγαινα με το μικρό μου να προσκηνήσουμε τη Χάρη Της στην Τήνο.
Έτσι κι έγινε. Όταν στις 10 Ιανουαρίου 2008 ήρθε στη ζωή η Νεφέλη μου έγινα ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο. Δεν ξέχασα ποτέ την υπόσχεσή μου. Το Ιούνιο που ακολούθησε τη βαφτίσαμε Νεφέλη-Μαρία και το ίδιο καλοκαίρι ενώ βρισκόμασταν στη Σύρο την πήρα και πήγαμε στη Μεγαλόχαρη.
Εκείνο που θυμάμαι πιο έντονα ήταν πως την ώρα που κρατούσα τη Νεφέλη Μαρία στην αγκαλιά μου και προσκηνούσαμε την εικόνα Της με πήραν και πάλι τρομερά κλάματα και δεν μπορούσα να σταματήσω με τίποτα. Δεν ξέρω τι ήταν…της ζήτησα να προσέχει και να προστατεύει το πρώτο μου μωράκι, της ζήτησα να έχει καλά τη Νεφέλη μου, την ευχαρίστησα για τη δύναμη και την προστασία Της κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μου. Ήξερα πως ήταν το Δικό της χέρι που με είχε σηκώσει εκείνο το πρωί από το κρεβάτι μου και ήξερα πως με τη βοήθειά Της μπόρεσα να νιώσω σε όλη μου την εγκυμοσύνη ότι τίποτα δεν θα πήγαινε στραβά. 
Σήμερα λοιπόν γιορτάζει το κορίτσι μου. Το κοριτσάκι μου που για 9 μήνες κουβάλησα στην κοιλιά μου, το κορίτσι μου που 3μιση χρόνια μετά έχει γίνει σωστή κοπέλα και με γεμίζει κάθε μέρα με το χαμόγελο και την αγάπη της.  


Δεν είμαι γενικά ιδιαίτερα θρησκευόμενος άνθρωπος και πάντα πίστευα και πιστεύω πως η πίστη είναι εντελώς προσωπικό θέμα για κάθε άνθρωπο. Για μένα όμως αυτή η ημέρα είναι ιδιαίτερη γιατί αφορά το παιδί μου και γιατί για πρώτη φορά ένιωσα πως εισακούστηκαν οι προσευχές μου. Το δώρο που μου δόθηκε, αυτό το υπέροχο παιδί απάλυνε τον πόνο μου και με βοήθησε να γίνω καλύτερος άνθρωπος και αυτό είναι κάτι που αξίζει πάντα να θυμάμαι και να αναφέρω.
Χρόνια σου πολλά κοριτσάκι μου γλυκό! Χρόνια πολλά σε όλους όσους γιορτάζουν σε αυτήν τη μεγάλη γιορτή!
Σχολιάστε

