Οι στιγμές μας

Ένα υπέροχο απόγευμα

Περάσαμε το απόγευμα στο Πάρκο Τρίτση. Δεν ξέρω τι να πρωτοπώ για αυτό το απόγευμα και για αυτό το καταπληκτικό μέρος που βρίσκεται μέσα στην πολύβουη πόλη μας και προσφέρει τόσες όμορφες επιλογές.  Μια τεράστια έκταση πραγματικά που χρειάζεται μέρες ολόκληρες για να εξερευνήσεις. Λίμνες, γέφυρες, νερά να τρέχουν, δέντρα παντού, παιδικές χαρές σε όλο το μήκος του πάρκου ακόμα και γραμμές τρένου (αυτό δεν ξέρω ακόμα τι είναι αλλά θα το ανακαλύψω στην επόμενη επίσκεψή μας).
Τα κορίτσια μου ξετρελάθηκαν. Ακόμα και η Αλεξάνδρα από το καρότσι της θαύμαζε τις ομορφιές και εξέφραζε τον ενθουσιασμό της με μικρές φωνούλες και κοιτάζοντας τριγύρω διαρκώς.


Δεν προλάβαμε να δούμε και πολλά αλλά όσα είδα με ενθουσίασαν και συνιστώ σε όλους σας να κάνετε μια βόλτα. Μπορείτε να δείτε όλα όσα προσφέρει αυτό το εκπληκτικό δημιούργημα στο site τους στο internet στο www.parkotritsi.gr καθώς και όλες τις δραστηριότητες που προσφέρονται. 
Πέρα από το μέρος εκείνο που έκανε σήμερα τη διαφορά ήταν πως κάναμε μια πολύ όμορφη βόλτα όλοι μαζί σαν οικογένεια. Ναι, το καλοκαίρι μας το περάσαμε όλοι μαζί αλλά για κάποιο λόγο με 2 παιδιά είσαι μονίμως σε ένα τρέξιμο. Απόψε χαλάρωσα πραγματικά με τα παιδιά μου. Δεν κοιτούσα το ρολόι μου – η Αλεξάνδρα είχε ήδη φάει και είχα μαζί μου όπως πάντα και το γάλα της για κάθε ενδεχόμενο – και δεν με ένοιαζε τι ώρα θα πήγαιναν για ύπνο. Νύχτωσε για να αποφασίσουμε να φύγουμε και καθώς άναβαν τα φώτα στο πάρκο σκέφτηκα πως πρέπει να κάνουμε πιο συχνά τέτοιες βόλτες.
Χάρηκα που είδα τόσους γονείς με τα παιδιά τους να επισκέπτονται το Πάρκο όπως εμείς. Ο κόσμος ήταν πολύς αλλά η έκταση είναι πραγματικά τόσο μεγάλη που δεν καταλαβαίνεις πόσος κόσμος είναι γύρω σου. 
Όσο για τα παιδιά μου, ανυπομονώ να μεγαλώσουν λίγο ακόμα για να μπορώ να κάνω ευκολότερα τις βόλτες μου μαζί τους. Όπως και να έχει όταν έχεις δυο μικρά παιδάκια δεν είναι πάντα εύκολες οι μετακινήσεις και όταν ένα από τα δυο είναι μωρό πρέπει να κουβαλάς και τα απαραίτητα. 
Πριν μείνω έγκυος έκανα πάρα πολλά πράγματα με το Νεφελάκι. Ήταν τόσο εύκολο να την βάλω απλά στο αυτοκίνητο και να φύγουμε. Τώρα πρέπει πάλι να ετοιμάζομαι μια ώρα για να φύγουμε και να ανησυχώ μήπως έχω ξεχάσει να πάρω κάτι μαζί μου (φυσικά κάθε φορά κάτι θα ξεχάσω). 
Όπως και να είναι σήμερα είμαι ευτυχισμένη για το όμορφο απόγευμα με τον άντρα και τα κορίτσια μου. Αύριο ξημερώνει μεγάλη γιορτή και γιορτάζει και το Νεφελάκι μου (αφού το δεύτερό της όνομα είναι Μαρία και είναι ταμένη στην Παναγία της Τήνου)…αυτό όμως είναι ένα άλλο κείμενο και θα το αφήσω για την αυριανή ημέρα.
Ένα υπέροχο φεγγάρι σήμερα στολίζει τον ουρανό. Κάθισα ήδη στο μπαλκόνι μου και απολαμβάνω την ησυχία. Λίγο έμεινε ακόμα πριν επιστρέψω στη δουλειά και στις καθημερινές μου δραστηριότητες. Δεν πειράζει όμως. Όλα κάποια στιγμή τελειώνουν και εγώ ειδικά φέτος μετά τον δύσκολο χειμώνα νιώθω ευγνωμοσύνη που μπόρεσα να περάσω αυτές τις λίγες ημέρες με την οικογένειά μου.
Εις αύριο λοιπόν τα καλύτερα.

Καλό βράδυ!
Σχολιάστε

