Οι στιγμές μας

Για τις κόρες μου

Απόψε θέλω μόνο να αφιερώσω ένα αγαπημένο τραγούδι στα κορίτσια μου…οι στίχοι του αντικατοπτρίζουν απόλυτα όλα όσα νιώθω για εκείνες και θα νιώθω για όλη μου τη ζωή!

You’re my life’s one miracle 
Everything I’ve done that’s good
And you break my heart with tenderness
And I confess it’s true
I never knew a love like this ’til you
You’re the reason I was born 

Now I finally know for sure
 And I’m overwhelmed with happiness
So blessed to hold you close
The one that I love most
Though the future has so much for you in store
Who could ever love you more

The nearest thing to heaven
You’re my angel from above
Only God creates such perfect love

When you smile at me I cry 
And to save your life I’d die 
With a romance that is pure in heart  
You are my dearest part 
Whatever it requires 
I live for your desires
Forget my own, your needs will come before
Who could ever love you more


 

There is nothing you could ever do
To make me stop loving you 
And every breath I take
Is always for your sake
You sleep inside my dreams
And know for sure
Who could ever love you more




______________________________________________

Είσαι το μοναδικό θαύμα της ζωής μου
Ό,τι έχω κάνει που είναι καλό

Και σπας την καρδιά μου από τρυφερότητα
Και ομολογώ πως είναι αλήθεια
Δεν γνώρισα ποτέ μια τέτοια αγάπη ώσπου ήρθες

Είσαι ο λόγος που γεννήθηκα 
Τώρα πλέον το ξέρω με σιγουριά
Και ξεχειλίζω από ευτυχία
Τόσο ευλογημένη που σε έχω κοντά μου
Εκείνη που αγαπώ περισσότερο 
Αν και το μέλλον επιφυλάσει τόσα για σένα 
Ποιός θα μπορούσε ποτέ να σε αγαπήσει περισσότερο; 

Το κοντινότερο πράγμα στον παράδεισο 
Είσαι ο άγγελός μου από τον ουρανό 
Μόνο ο Θεός Μπορεί να Δημιουργήσει μια τόσο τέλεια αγάπη

Όταν μου χαμογελάς δακρύζω
Και θα έδινα τη ζωή μου για να σώσω τη δική σου
Με έναν έρωτα αγνό στην καρδιά 
Είσαι το αγαπημένο μου κομμάτι 
Ό,τι και αν χρειάζεται 
Ζω για τις επιθυμίες σου
Ξέχνα τις δικές μου, οι δικές σου ανάγκες προηγούνται 
Ποιός θα μπορούσε ποτέ να σε αγαπήσει περισσότερο;

Δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσες να κάνεις
Για να πάψω να σε αγαπώ
Και κάθε ανάσα μου
Είναι πάντα για χάρη σου
Κοιμάσαι μέσα στα όνειρά μου 
Και να ξέρεις με σιγουριά 
Ποιός θα μπορούσε ποτέ να σε αγαπήσει περισσότερο; 



 
Σχολιάστε

