Νεφέλη

Στο μυαλό της Νεφέλης!

«Καλησπέρα σας! Είμαι η Νεφέλη. Είμαι μόλις 3μιση χρονών αλλά σκέφτομαι και κάνω πολλά. Πριν από μερικούς μήνες – δεν ξέρω ακριβώς πόσους γιατί είμαι ακόμα μικρούλα και η έννοια του χρόνου δεν έχει και μεγάλη σημασία για μένα – η μαμά έφυγε για μερικές ημέρες από το σπίτι και όταν γύρισε είχε μαζί της ένα μωρό, τη «μπέμπα» όπως μου αρέσει να τη φωνάζω – και ας την βαφτίσαμε πριν από μερικές ημέρες.
Η αλήθεια είναι ότι η μαμά και ο μπαμπάς μου είχαν εξηγήσει πολλές φορές πως όταν η κοιλίτσα της μαμάς μου μεγάλωνε ήταν επειδή είχε μέσα ένα μωρό – όπως όταν ήμουν κι εγώ μωρό και με είχε η μαμά μου στην κοιλιά της. Ανυπομονούσα να δω αυτό το παράξενο μωρό. Πολλές φορές έβαζα το χέρι μου πάνω στην κοιλιά της μαμάς μου και ένιωθα πολύ περίεργα όταν η μπέμπα με κλώτσαγε. Γελούσα κάθε φορά που το έκανε αυτό!
Προσπαθούσα να βοηθάω τη μαμά όταν είχε τη μπέμπα στην κοιλιά. Τα πρωινά τη βοηθούσα να σηκωθεί από το κρεβάτι – της έδινα το χέρι μου για να μπορέσει να σηκωθεί και ήμουν χαρούμενη γιατί αν και η μαμά δυσκολευόταν ένιωθε καλά – και έτσι ήμουν κι εγώ καλά.
Έπειτα ένα πρωί ξύπνησα και αντί για τη μαμά και το μπαμπά βρήκα στο σπίτι μας τη γιαγιά και τον παππού. Μου είπαν πως η μαμά είχε πάει να φέρει τη μπέμπα και πως για λίγες μέρες δεν θα την έβλεπα. Δεν το κατάλαβα καλά αλλά δεν μπορούσα να κάνω και τίποτα.
Μου έλειψε η μαμά μου. Πήγα σε ένα μεγάλο κτίριο που μου είπαν πως ήταν η μαμά μου και την είδα μετά από 2 μέρες. Με πήρε αγκαλιά και καθίσαμε μαζί για λίγο. Ησύχασα!
Και ένα πρωί ήρθαν η μαμά και ο μπαμπάς στο σπίτι και κρατούσαν μαζί τους ένα μικρό μωρό…τη μικρή μου αδερφή! Ήμουν πολύ χαρούμενη! Ήταν πολύ όμορφη και μου την έδωσαν να την κρατήσω στην αγκαλιά μου.
Πέρασαν πολλές μέρες και σήμερα η μπέμπα (η μαμά μου λέει πάντα να τη φωνάζω πια με το όνομά της – Αλεξάνδρα) έχει μεγαλώσει πολύ. Κι εγώ έχω μεγαλώσει. Η μαμά δεν είναι πια στο σπίτι. Δουλεύει πάλι όπως και ο μπαμπάς. Κι εγώ κάθε πρωί πάω σχολείο και η Αλεξάνδρα στη γιαγιά.
Πολλές φορές η μαμά μου λέει πόσο με αγαπάει και πως είμαι το πρώτο της παιδάκι. Μου εξηγεί πως τίποτα δεν έχει αλλάξει. Το ξέρω ότι με αγαπάει η μαμά μου. Πολλά όμως έχουν αλλάξει και ας μην μου το λέει εκείνη.
Τώρα όταν εγώ θέλω να παίξουμε η μαμά πρέπει να πλύνει την Αλεξάνδρα, να την ταΐσει, να την κοιμίσει και τόσα άλλα. Εγώ βέβαια δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να ασχολείται η μαμά μου τόσο με τη μικρή. Εντάξει, μικρή είναι και θέλει να φάει, να αλλάξει πάνα κλπ. αλλά εγώ; Με εμένα ποιος θα παίξει;
Σκαρφίζομαι διάφορες δικαιολογίες για να αποσπώ την προσοχή της μαμάς και νομίζω πως κάποιες φορές την κάνω να νευριάζει γιατί ξαφνικά παίρνει το πρόσωπό της μια πολύ αγριεμένη έκφραση και σταματάω εκείνη τη στιγμή μέχρι να καταλάβω ακριβώς τι συμβαίνει.
Η μαμά μου μιλάει πολύ και μου έχει ζητήσει να της λέω τα παράπονά μου. Εγώ όμως δεν θέλω να συζητάμε. Θέλω να παίζουμε, να ζωγραφίζουμε, να πηγαίνουμε στις κούνιες.  Θέλω να είμαι συνέχεια με τη μαμά μου. Εκείνη όμως δεν μπορεί να είναι συνέχεια μαζί μου. Και από τότε που ήρθε στο σπίτι και η Αλεξάνδρα σαν να μου φαίνεται ότι είναι και πιο κουρασμένη!
Τα βράδια που δεν έχω όρεξη να κοιμηθώ θέλω να μου διαβάζει και μερικές φορές έρχεται και ξαπλώνουμε μαζί στο κρεβάτι μου – α, έχω ένα πολύ ωραίο και τεράστιο κρεβάτι- και ακουμπώ πάνω στο στήθος της και ακούω τα παραμύθια. Πολύ μου αρέσει αυτό. Είναι κάποιες φορές όμως που η μαμά μου λέει να καθίσω με το μπαμπά να μου διαβάσει.
Τον αγαπάω και τον μπαμπά μου πολύ! Είναι πολύ καλός, μου κάνει πολλά ακροβατικά και παιχνίδια και όλο θέλει να με φιλάει (εμένα αυτό το τελευταίο δεν μου αρέσει και πολύ γιατί μεγάλωσα πια και δεν μπορώ τα πολλά-πολλά). Όταν όμως θέλω τη μαμά μου, τότε θέλω τη μαμά μου. Δεν θέλω να έρθει ο μπαμπάς. Δεν είναι ότι δεν τον θέλω ή δεν μου αρέσει να είμαστε μαζί. Αλλά κάποια πράγματα μου αρέσει να τα κάνω μόνο με τη μαμά μου…όπως τα παραμύθια.
Η αλήθεια είναι ότι μου λείπει η μαμά μου. Θα ήθελα μερικές φορές να μην είχε έρθει η Αλεξάνδρα στο σπίτι μας. Αλλά την αγαπάω. Είναι όμως ακόμα πολύ μικρή και δεν μπορούμε να παίξουμε. Και η μαμά όλο μου κάνει παρατηρήσεις να την προσέχω και να της φέρομαι καλά και άλλα τέτοια…λες και εγώ θέλω να κάνω κακό στην αδερφή μου, ούφ! Δεν είναι ότι δεν την αγαπάω, αλλά που ξέρω εγώ τι επιτρέπεται και τι όχι; Και όλο «μη» και «μη» είναι η μαμά. Τη βλέπω πως με κοιτάζει όταν είμαι κοντά στην Αλεξάνδρα. Έχει το νου της μήπως τη χτυπήσω ή κάνω τίποτα κακό.
Η μαμά λέει να κάνω υπομονή και όταν μεγαλώσει η Αλεξάνδρα θα μπορούμε να παίζουμε μαζί…αργεί όμως!
Έπειτα νευριάζω όταν η μαμά με αφήνει για να παίξει με την Αλεξάνδρα. Μωρό είναι ακόμα…δεν ξέρει να παίζει τα ωραία παιχνίδια που παίζω εγώ με τη μαμά μου. Και πάω κι εγώ κοντά τους να παίξουμε.
Σκέφτηκα μήπως αν γίνω κι εγώ μωρό πάλι η μαμά θα έχει περισσότερο χρόνο για μένα. Της ζήτησα μια μέρα να με ταΐσει όπως την Αλεξάνδρα στο καρεκλάκι της (που ήταν δικό μου φυσικά) και η μαμά δέχτηκε. Έτσι έφαγα την φρουτόκρεμα που είχε περισσέψει.
Τις προάλλες ζήτησα από τη μαμά να μου δώσει γάλα με το μπιμπερό αλλά μου είπε πως τα δικά μου μπιμπερό έπεσαν και έσπασαν και δεν είχε να μου δώσει. Στεναχωρήθηκα λίγο αλλά δεν γκρίνιαξα πολύ. Μόνο λίγο.
Η μαμά προσπαθεί, το ξέρω. Ξέρω και πως με αγαπάει πολύ. Κι εγώ την αγαπάω πολύ και της το λέω. Δεν είμαι κακό παιδί. Είμαι καλό παιδί και όλοι με αγαπάνε…και οι γιαγιάδες μου, και οι παππούδες μου και η νονά μου και οι θείοι μου! Αλλά να, μερικές φορές θέλω τόσο πολύ τη μαμά μου που νευριάζω και δεν ξέρω τι να κάνω.
Εχτές που ήρθε η μαμά να με πάρει από τη γιαγιά ξέρετε τι της είπα; «Φτάνει πια με τη δουλειά μαμά!». Στην αρχή γέλασε αλλά μετά νομίζω ότι στενοχωρήθηκε λίγο που της το είπα αυτό. Είμαι παιδάκι όμως και δεν μπορώ να μην πω αυτό που σκέφτομαι! Άλλωστε η μαμά μου ζητάει πάντα να της μιλάω και να της λέω τι νιώθω.
Ελπίζω να μην αργήσει πολύ ακόμα να μεγαλώσει η αδερφή μου…έχω τόσα παιχνίδια που θέλω να παίξουμε μαζί!» 
Σχολιάστε

