Νεφέλη

Για τη Νεφέλη μου

Ήθελα να μοιραστώ μαζί σας ένα μικρό βίντεο που είχα φτιάξει πριν από μερικούς μήνες για το Νεφελάκι μου!


Είμαι απολύτως σίγουρη ότι έχουμε ακόμα να φτιάξουμε πολλές πολλές αναμνήσεις και αυτό νομίζω πως είναι πραγματικά το καλύτερο κομμάτι του να είναι κανείς γονιός. Έχεις την ευκαιρία να γεμίσεις τη ζωή σου με όμορφες αναμνήσεις που θα κρατάς στην καρδιά σου για πάντα και θα συνοδεύουν τα παιδιά σου σε όλη τους τη ζωή!
Αναμνήσεις και όμορφες στιγμές που δεν επαναλαμβάνονται και δεν συγκρίνονται με τίποτα!
Αφιερωμένο λοιπόν στο πρώτο μου μικρό θαύμα…τη Νεφέλη μου!

Υ.Γ. Το τραγούδι που ακούγεται στο video είναι το «Miracle» της Celine Dion
Σχολιάστε

