Σκόρπιες σκέψεις

Για την αδερφή μου

Εχτές έγραψα για τη μικρή μου κόρη, την Αλεξάνδρα μου!
Σήμερα ξημερώνει μια ιδιαίτερη μέρα – τα γενέθλια της δικής μου μικρής αδερφής, της Πόπης. Όταν γεννήθηκε η αδερφή μου ήμουν 3μιση χρονών. Ήμουν πολύ μικρή κι όμως υπάρχουν ακόμα εικόνες από τότε αποτυπωμένες στο μυαλό μου σαν να ήταν χτες.
Θυμάμαι λίγο πριν γεννήσει η μαμά μου ήμασταν στο κρεβάτι της ξαπλωμένες και εγώ χάιδευα την κοιλιά της και περίμενα με ανυπομονησία να κάνει την εμφάνισή του το μωρό μας. Ο γιατρός είχε πει στη μαμά μου πως μάλλον ήταν κορίτσι αλλά δεν ήταν και σίγουρος. Τελικά στις 4 Μαΐου – μια μόλις μέρα πριν τη γιορτή μου – μετά από έναν δύσκολο τοκετό γεννήθηκε το Ποπάκι. Ένα στρουμπουλό, τεράστιο μωρό 4 κιλά. Ήταν πανέμορφη και τη φωνάζαμε «φουστούκο»!
Σήμερα, όταν κοιτάω την Αλεξάνδρα θυμάμαι την αδερφή μου μωρό. Μοιάζουν πολύ. Τα ίδια μεγάλα εκφραστικά μάτια, τα ίδια στρουμπουλά μαγουλάκια.
Όταν η μαμά έφερε την αδερφή μου στο σπίτι είχα βγει στο διάδρομο της πολυκατοικίας – σαν να είναι σήμερα το θυμάμαι- και φώναζα «ήρθε η αδερφούλα μου, ήρθε η αδερφούλα μου!». Σημασία δεν έδωσα στη μαμά μου που είχα να τη δω τόσες μέρες. Το μόνο που με ένοιαζε ήταν η παρουσία της Πόπης και ο ενθουσιασμός μου που πλέον δεν θα ήμουν μόνη μου.
Οι γονείς μου έχουν μια φωτογραφία που είμαστε μαζί μέσα στο πάρκο. Η Πόπη μωράκι πανέμορφο κι εγώ σαν τη Νεφέλη με το σγουρό μου μαλλί να της μιλάω και να παίζουμε. Πρόσφατα έβγαλα τα δικά μου παιδιά φωτογραφία σε μια ίδια στιγμή. Κάθε φορά που την κοιτάζω σαστίζω και χαμογελάω.



Νομίζω ότι αυτά είναι τα βιώματα που με έκαναν να θέλω ένα 2ο παιδί.
Σήμερα που μεγαλώσαμε έχουμε πίσω μας να θυμόμαστε όμορφα παιδικά χρόνια. Γέλια, παιχνίδια, ατελείωτες αναμνήσεις και φυσικά τα δύσκολα χρόνια της εφηβείας που «χαθήκαμε» αλλά μόνο για λίγο για να επανέλθουμε και πάλι ενωμένες.
Είμαι πολύ ευτυχισμένη που έχω στη ζωή μου την αδερφή μου. Όταν έφυγα από το πατρικό μου για να ζήσω με τον άντρα μου λίγους μήνες πριν το γάμο μου, ο άνθρωπος που μου έλειψε περισσότερο ήταν εκείνη. Ίσως η μακροχρόνια συγκατοίκησή μας- που όταν τη ζούσαμε μας φαινόταν βουνό – να ήταν που με έκανε να νιώθω τόσο έντονα την απουσία της από την καθημερινότητά μου. 
Δεν ξέρω αν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς τι είναι η αδερφική αγάπη. Νομίζω πως οι περισσότεροι από εμάς το ξεχνάμε συχνά ή το θεωρούμε δεδομένο. Έχω παραδείγματα στη ζωή μου από από αδέρφια που έχουν χάσει την επαφή τους και αυτό μου προκαλεί πάντα θλίψη.
Πιστεύω πως είναι μοναδικό να γνωρίζεις πως ακόμα και όταν όλα γύρω σου καταρρέουν θα έχεις πάντα ένα δεσμό με τα παιδικά σου χρόνια, ένα θησαυρό από αναμνήσεις, έναν άνθρωπο που ξέρει κάθε μικρή λεπτομέρεια του χαρακτήρα σου και πως έγινες αυτό που είσαι σήμερα.
Είμαι ευτυχισμένη που έχω την αδερφή μου και θα ευχαριστώ πάντα τους γονείς μου που μέσα από πολλές πολλές δυσκολίες και πέρα από κάθε λογική σύμφωνα με τα δεδομένα της ζωής τους αποφάσισαν να την φέρουν στην οικογένειά μας.
Εύχομαι μια μέρα η Νεφέλη να νιώσει το ίδιο. Εύχομαι τα παιδιά μου μια μέρα να είναι τόσο δεμένα όσο είμαι εγώ σήμερα με την αδερφή μου. Εύχομαι να είναι πάντα κοντά η μια στην άλλη για όλη τους τη ζωή, να αγαπιούνται και να μοιράζονται τις χαρές και τις λύπες τους.
Σήμερα είναι τα γενέθλια της αδερφής μου!
Χρόνια σου Πολλά γλυκιά μας θεία και Νεφελονονά. Χρόνια σου Πολλά αδερφή! Σε αγαπάμε πολύ! Κι εγώ σε αγαπώ περισσότερο απ’όλους…

  

One thought on “Για την αδερφή μου

  1. Χρόνια πολλά στην αδελφούλα σου Ειρήνη!
    Να τη χαίρεσαι!
    Έχω και γω μία αδελφή την Άννα και συνερίζομαι απόλυτα αυτά που γράφεις. Ζούμε δυστυχώς μακριά, και μου λείπει, παρότι τη νιώθω πάντα κοντά μου…
    Να' ναι καλά οι γονείς μας γι΄αυτό το υπέροχο, μοναδικό δώρο που μας χάρισαν!
    Σε ευχαριστούμε για το Post

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

